Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-11 18:14:28 följande:
    hihi jo kanske det gumman...kanske det...
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:01:20 följande:
    Jag har oxå känt och hört att det knäpper till...
    Men läste någonstans att man kan höra ett knäpp precis strax innan vattnet går så jag blir helt till mig varje gång *ASG*
    så du har kännt det med? gu va härligt å höra att det e fler...det hade jag inte en anining om å jag hoppas att det stämmer då :)japp, 2 st...haha men jag har blött efter båda med...dom sa i natten till i fred att han kunde göra en till..eller om det var sist, hm osäker att han kunde pilla lite men då jag blöder varje gng så vågade jag inte igen...
    jo men jag ska inte träffa min ordinarie imon utan en annan, så frågan e vad hon säjer...
    Ah då vet jag heller inte om jag vågat fler!

Men har iallafall förstått en sak och det är att vi hade en vällans tur att vattnet gick redan efter första hinnesvepningen. Brukar visst inte alltid fungera!

Nyss kändes det som en vibration "down there"...undrar va de var?!
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    carohl skrev 2010-08-11 18:18:42 följande:
    Alltså min sambo berätta nå hemskt nyss... tydligen har en 5åring i borås blivit våldtagen av en somalisk praktikant... stackars barn! FAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR!!!!
    Nämen herre gud! Blir så jävla förbannad! Och va har hans ålder med saken att göra o att han inte är straffad förr?!?! Aaah blir galen! Kastrera asen!!!
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:24:31 följande:
    Tror min son kände av min reaktion här för nu fick jag världens puff!! aså jag e inte rasist men de där jäkla kamelryttarna aså...blir så förbannad!!!!

finns en sida till som heter kriminellt.com av OG som lägger ut bilder, adresser osv på dömda våldtäktsmän, pedofiler mm....
    Japp den sidan är bra. Anser att alla sådana ska hängas ut. Varför ska dem skyddas för?!
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:26:18 följande:
    näe aså jag har provat 2 gng så nu får det vara....det där med vibration har jag hört en del här inne prata om å jag har bara kännt det sh,j 1 gng kanske.....å vissa trodde man kunde känna bebis kissa, men det kan man inte..utan den puttar nog lite snabbare med ngt, frågade sist jag var inne:)
    Hmm, men de var ju så långt ner o där e ju hans huvud hehe! Aja man känner en massa skumma saker när man e gravid Cool
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:30:16 följande:
    Jo den e bra, haha när jag messade med han som har den sidan så fick jag en jäkla koll på mig så det var bara att byta tele nr, hahaha men ja den sidan e jättebra, HÄNG UT ASEN!!!

carohl-kunde inte citera, men jaa verkeligen SUCK!
    Vadå koll på dig? Vem var de som hade det?
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:31:05 följande:
    haha han kanske juckade ner huvudet lite....som ngn skrev för längesen-borrade sig neråt?!
    Ja gör han det så är han snart ute för så mycket längre ner kommer han inte om han vill stanna kvar därinne! Tungan ute
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:34:52 följande:
    hahaha va rolig du e :)
    Thihi....de bor nog en liten komiker i mig ändå haha!

Förresten på tal om alla känningar hit o dit! Någon annan som känner det som det bränner i skinnet på magen?
    Har inte kännt det förr men nu räcker det att jag nuddar magen så bränner det till! Gråter
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:41:19 följande:
    haha jaa jag tror minsann det Glad japp, här bränner det emellanåt, tror det e huden som e spänd som ett trummskinn, såg du min sista bild?
    Ah ja så kan de ju vara!

Nope den har jag missat!
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:45:08 följande:
    haha jo men du e allt charmig {#emotions_dlg.flower} tänkte min bild å trummskinn, så här ser du vad jag menar ..hahahaha
    SÅ fin bild!

Jo trummskinn e de nog som magen har just nu...Tack hihi, jag e ett litet charmtroll Cool
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:46:29 följande:
    ska gå till kiosken å köpa sylt så vi kan äta pannkakor :) kommer om en stund :)
    Åh va mumsigt, jag kommer om 10 min Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10