Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-11 13:15:00 följande:
    haha jaa jag tror T0va tog illa upp när jag å en till skojjade om att hon kallade sin man hane....asg, vi sa ngt om att vi e ju inte direkt neandertalare...tror hon tog illa upp. fast det var ju inte vår avsikt.
    fast hade hon tagit illa upp hade hon nog sagt det..? det kanske fanns flera faktorer isf att hon lämnade tråden..
    Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-03-11 14:05:21 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag hemma från ett dygnpass på jobbet och några timmars sömn efter det. Jag skrev ju om risken för tbc på mitt jobb häromdan och har bestämt mig för att sluta (det är bara ett timvik). Det känns skönt att ha bestämt sig och dessutom kändes det lite väl kämpigt med så långa pass för ex ryggen. Har haft en hel del ont i vad som skulle kunna vara fogarna. På ena skinkan sitter det främst. Ska nog boka tid hos min sjukgymnast.  
    Kan vara ischas också!

och jag känner inte Pyret heller..vad jag tror..
  • SweetLilly

jag går in i v20 nu, eller ja 19+0, beror ju på hur man vill räkna
    med tanke på att jag ska snittas så har jag nu gått halvvägs! helt otroligt!

Nu ska det bli middag, kåldomar

• SweetLilly
    Malten skrev 2010-03-11 18:17:46 följande:
    men strålar inte ischias alltid ner i benet? Det gör det inte på mig iaf. tänker att det kan vara bra att kolla upp i tid iaf om man kan förebygga, lindra på nåt sätt. 
    ja den brukar det men tror man kan ha känningar bara ner i skinkan också om den är "snäll"
    Själv har jag den fina varienten där det strålar hela vägen ner med kramp.
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-11 19:43:10 följande:
    Vet ni? Jag bakar vaniljbullar
    åååh..gööööött..
  • SweetLilly

morrn morrn på er =P

Skönt med fredag!! Vad händer i helgen då?

Imorrn ska vi bjuda makens bror med familj på lite hemma-pizza, det ska bli trevligt! Blir säkert melodifestivalen också.

Nej, nu blir det frukost! Nybakt bröd och te..mmm..

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-12 13:54:12 följande:
    Hmm nu har jag kollat på min mage lite och till och med mamma sa magen börjar typ under brösten lite längre ner men kan de va så att tarmarna kanske är svullena?någon mera som ha så??
    ja min mage börjar svälla redan under bysten, men det är väl så det ska va
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-12 14:52:35 följande:
    Någon som har beställt bebiströjan??vart i från beställde ni i så fall och vad ska man ha för storlek?
    jag har inte beställt nån, men man ska väl gå på den stolek man "brukar" ha antar jag.
    Har sett att de har på lillamirakel.se
  • SweetLilly

Här har vi nyss ätit karre och mozarellagratinerad sötpotatis
    Snart blir det lite kaffe och en kaka! sen blir det bara mys i soffan

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10