Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-17 11:35:38 följande:
    mmmmm det låter gott!!! jag har precis ätit, köttbullar från gårdagen och makaroner till. orkar/har ingen lust att laga mat  längre :)
    Nej det var bara tur att jag var så hungrig att dt blev matlagning, för jag som ääälskar att laga mat har totalt lessnat och har NOLL fantasi på vad jag ska laga..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-17 12:39:19 följande:
    LOKA-Krusbär/päron...bland det godaste jag druckit :)
    Får nog köpa dte nästa gång jag är på affären! Det låter gott!
  • SweetLilly

Morrn morrn!

Ser att ni pratar bakning. Jag är en sån som bakar varje vecka, bröd eller fikabröd. Idag blir det nog nå småkakor!

Ja så var det torsdag idag, vart tog denna vecka vägen?? Imorrn går jag in i v21- härligt!

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-18 10:45:48 följande:
    Nehe nu ska jag städa!!får se hur mycket ja orkar;)Hmm skulle behöva färga håret har ett paket håfärg här hemme blont hmm va säger ni vågar man lr inte??
    jag vågar inte färga.. man kan få jättekonstig färg just nu..
    Jag ser ut som en jäkla halmbuske just nu med med jättetrist utväxt, sådär grådaskigt konstigt, men det får gå, det hör ju till att se sliten ut när man är gravid, haha
  • SweetLilly

Har ni märkt nåt på ert hår att det ändrats nåt? Jag har blivit så torr på hela kroppen, och håret likaså. Jag kan bara tvätta det 1-2ggr/vecka annars blir det bara trassel.. Och det sjukaste är att det blir aldrig fett, bara konstigt stripigt..

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-18 14:56:22 följande:
    Superfin mage ju! Nu börjar det synas ordentligt :)
    skojar du! Jo och så har alla kilon lags på runt magen liksom, jag ser så konstig ut haha. Men det är ju bara som det är!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-18 15:14:16 följande:
    Vilken stor mage du börjar få nu!
    hihi jo tack Tänk att det skulle komma en tid i livet då man blir glad åt såna kommentarer
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-18 15:24:08 följande:
    Jo man blir ju det  Men nu har man ju någon som bor därinne så det blir en bekräftelse att bebisen tar plats och man vill att de tar plats
    jo det är juett bevis på att den lille växer! och vem vill inte ha ett stort hus..??
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-19 08:22:13 följande:
    God morgon brudar:)Har värdens nästäppa efter flera år av användning av otrivin menthol och kom underfund med att det inte hjälpte ett dugg, blivit immun så slutade med den i onsdags och nu är jag galet täppt... Undra hur man ska göra?!Idag så åker mitt lilla charmtroll till mormor och morfar och blir där över helgen...Så blir en barnfri helg för mej och Älsklingen. Har vi nog aldrig haft så känns konstigt :)
    det ska ju finnas nån nässpray med bara koksalt också? men som sagt, kroppen blir beroende av sånt där, så du får nog stå ut ett tag inna kroppen lär sig att ta reda på problemet. Sen så är man ju lite tät i näsan som gravid, jag är väldigt tät.

God morgon alla förresten! FREEEDAAAG!

Såg att ni pratat säng. Vi har inte köpt än, min mamam ville köpa det åt oss, så hon och jag ska ta en IKEA-tur framöver så skulle vi shoppa lite
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10