Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-09 10:53:26 följande:
    Ok guuuuud vad mysigt! Jag längtar ännu mera nu! Hihi.... Man får inte höra nå då va?Tänk Pregga håller på lyssnar på bebbe-hjärtat nu. Det är också myspys, det har jag inte fått gjort än.
    nepp inga ljud  tyvärr!
    Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-09 11:22:50 följande:
    Nähäpp haha nu blev jag girig, hahahaha.Aja jag ska till bm 4 dagar efter rul så då hoppas jag att jag får höra då om inte annat så svävar man på små moln efter rul i vilket fall...
    jo även om man inte får lyssna så får man ju se hjärtat! Hon zoomar ju in så man ser alla hjärtklaffarna och ser så att blodet rör sig igenom som det ska!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-09 11:58:31 följande:
    Det låter ju hur mysigt som helst. Tänk att jag inte minns det med min dotter... jaja det var väl länge sen jag var gravid
    fast de detaljerade undersökningarna har bara funnits nåt/några år! Det är väldigt nytt detta med att se så mycket!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-09 14:26:34 följande:
    Nej nu ska jag gå en runda i det underbara vädret och så ska jag köpa en glass!
    åååh..glass, det vore gott nu..
  • SweetLilly

Jag gjorde smoothie på björnbär och kiwi jag, så himla gott och fräscht!

Jag börjar att känna hur energin bara ökar, det måste vara vårkänslor! kroppen känns bättre och sinnet likaså, härligt!

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-09 15:23:05 följande:
    Herregud vad gott!!Tjejer: Har ni nå förslag om vad jag kan laga för mat ikväll? Det står helt stilla i huvudet... suck!
    Här blir det fiskgratäng med blomkål, min specialare
  • SweetLilly
    Belly skrev 2010-03-09 16:59:35 följande:
    Mysigt! Vilken vecka är du i?Jag blir fruktansvärt stressad över folks kommentarer... Typ "Det syns inte jättemycket på din mage" eller "Nu får väl ändå bebis växa till sig"... Jag är i vecka 17+0 idag och jag blir lite ledsen o som sagt stressad när jag får höra det hela tiden... Det är ju en liten bula som växer sakta, så den är på väg...Människorna kan inte hjälpa det, säkert naturligt att säga så, men det känns som om jag är kass för att jag inte "presterar" fram en mage liksom... Bahh, är kanske urlöjlig...
    haha här är det tvärt om! alla i träffat hittills säger "oo vilken fin mage du har fått, nu SYNS det verkligen". Haha , ja man tackar och tar enot med blandade känslor, hehe
  • SweetLilly

Här är man nyavaken och mår illa..urk.. Måste nog slänga i mig frukosten så att det slutar.
    Tror jag ev kände Pyret igår, och det bekräftade känslorna jag haft i magen senaste 2 v. men denna var också diffus, så jag kan inte vara säker..nu heller. Vore skönt att känna nåt mer konkret!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10