Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Angel20 skrev 2010-03-16 16:18:39 följande:
    den enda rand som syns till på min mage e raggarsträngen... sikken jädra hårväxt jag fått!! d e bara brylkrämen å jeansvästen som fattas annars kan jag kalla mig riktig raggare!!
    hehe, jo jag har också märkt att jag fått några mörka strån ovanför naveln! Håret på kroppen i övrigt växer också mer nu! Allt utom huvudhåret, som jag skulle vilja växte lite mer..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-16 18:03:42 följande:
    Så himla dåligt samvete jag har nu.... Vi har släppt ut våran misse för första gången var ute en timme med han och sen fick han knalla runt själv... NU kommer han inte ens om man ropar på han.. Vad ska jag göra... varit ute o letat men hittar han inte....
    ställ ut mat och ropa med jämna mellanrum, han kommer nog! Ibland kan de bli lite väl äventyrliga första gången...
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-03-16 19:56:14 följande:
    Haha. Jag ska väl vara lycklig då för jag har snarare tvärtom. Är visserligen inte så hårig i vanliga fall, men nu är mina ben i stort sett hårlösa utan rakning! 
    Jag har heller inte mycket behåring, så att man nu måste raka sig hela tiden är skitdrygt tycker jag, är ju van att slippa det nästan..
  • SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:51:26 följande:
    sweetlilly- förlåt om jag frågar  hur kom det sig att det blir kejsarsnitt???
    För att jag har MS.. Jag är överdrivet smärtkänslig och kan få kramp av det. tex om jag slår i en tå så kan benen vika sig. Så Det känns lika bra att ta ett snitt så att inget går galet under förlossningen. Har ju även sämre muskelkraft/ork än en frisk, så jag kanske inte orkar heller hela vägen. Har flera MS-bakanta som fått akutsnitt pga att de inte orkat längre.
  • SweetLilly

Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..

Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*

• SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:09:44 följande:
    Vi har faktiskt nästan redan bestämt oss för namn... KIllnamnet e klart :) tjej namnet är näst intill färdigt.Vi ska inte ta reda på vad de är för kön så de blir en överraskning :)
    nej vi vill heller inte veta, så man ska ju vara garderad med flera namn
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:20:02 följande:
    Jo menar det... :)Har ni några förslag då?
    Nja, de namn vi kommit på ligger på topplistan och så vill vi inte ha det.. iaf inte de allra vanligaste.
    Min man funderade på Alex, men det ligger högt nu så vi skippade det, samma som att jag fick tanken på Edith, men det ligger också i topp..
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:31:09 följande:
    Okej i see...Typiskt!Dom två namnen vi kommit fram till tror jag inte finns på topplistan :) iofs inte kollat heller men tror inte de
    Nej det var faktiskt en hel del namn som vi funderade på som vi trodde var lite ovanliga iaf, men de fanns där..hopplöst.
    Vill ju ha ett fint men lite udda namn, men som endå inte sticker ut så mycket..men den kombinationen verkar svår
  • SweetLilly

Jag lagar köttfärs och pastagrätäng här! Blev så jäkla hungrig och jag brukar mest äta nåt lätt på dagen, men nu blir dte stor-lunch

Har lite lätt ont i sidorna, nån mer..?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10