Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-03-22 07:06:59 följande:
    Hej hej nu är bilderna uppe;)jo har ultraljud i morrn kl 10 längtar massor;)men såg mini den 8 feb och då va ju allt bra!!!men som sagt ska bli kul;)säg om du ser att magen har vuxit för man blir ju lite blind;)!!
    ja jag ska kika in lite nu!!

JA rul är spännande, och då får man ju se att allt är bra med hjärta o.s.v..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

ja din mage har växt puchelina Du har större "båge" iaf, det såg jag! men på en platt bild är det ju svårt att se, men det såg fint ut

Nu måste jag äta lite frukost, så himla hungrig...

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 08:20:01 följande:
    Börjar tro att konkelbär e ett faktum....*suck*
    konkelbär? Haha antar att du menar hemorojder? Där jag komemr ifrån är konkelbär skit som fastnat i håret mellan skinkorna, hahaha... sorry för det "direkta" svaret ,-)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 08:28:44 följande:
    hahahaha men fyy.....euw va snuskigt...ja jag menade hemorojjder helt klart *asg* nog för att jag tyckte det va lite vidrigt...hahaha
    hahaja internet är bra till mycket så jag gogglade  på det faktiskt för att se..och den "rätta" benämningen är att konkelbär är små små bajsbollar som glider runt mellan skinkorna och runt anus.

Så du ska nog hitta ett annat smeknamn på åderbråcket
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 08:35:46 följande:
    OOHHH  my dear lord....TJEJER_DET VA INTE KONKELBÄR!!!!Jag e inte en snuskovitch, haha menade såklart *hemorojder* jag börjar tro att dte e ett faktum....suck....ja ÅDEBRÅCK asså...hahahahahaha
    haha ja man började ju att fundera vad du var för en, hahaha
    Ja hemorojder är ju åderbrock i slemhinnan i tarmen, så det är ju egentligen inget äckligt i sig... Själv har jag klarat mig,  men man får väl se när det börjar bli tugnt och så..
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-22 08:41:53 följande:
    nehe nu blir det lite frukost här;)
    blev du hungrig av allt prat om konkelbär? haha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 08:44:54 följande:
    haha näe rent medecinskt e det ju inget äckligt så....men mindre mys kanske...haha ja klart man undrar vad jag har för hemliga fetisher?! *asg*men jag e tung nu med....jag känner att det ibland e jobbigt å röra på mig...får lätt ont i ryggen osv...
    Ja jag börjar att känna mig lite osmidig faktiskt.. så himla stel i ryggslutet och så ömmar det som fan + ischias då.. känner mig som Agda 93 år. Kan du se mig i långt nattlinne, mina fina gravidtrosor som går typ upp till bysten och så fina stödstumpor, fan vad sexig man är
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 08:51:26 följande:
    hahaha dööör av skratt :) va kul, ja det måste se oerhört sexigt ut ju.....hahahahamm, känner mig med lite hm...klumpig nästan ju
    heh bra att man kan roa nån Jo klumpig ja.. Jag har ju jättedålig balans sen innan men nu är det helt hopplöst, snubblar och vinglar hela tiden. Har vurpat fler ggr än jag kunnat räkna till denna vinter. Tur man är mjuk i rumpan som får ta stötarna
  • SweetLilly

Att man redan stånkar och pustar som en graciös flodhäst när man ska sätta på sig skorna är lite skrämmande, haha! Hur ska det bli när man är i slutet på graviditeten? Då kommer jag nog bli en princessa och vifta med tårna mot min man; "sätt på skon tack".

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 09:02:01 följande:
    hahaha gillar din humor skarpt  jaa asså jag sa det till min Bm i fre när jag lyssnade på liten, jag har ingen kondis kvar, å jag har vart mkt vältränad! å hon sa det att det e inte kondisen, utan att ökad blodmängd gör att man känner så....jag bor en halvtrappa upp å får flås typ....
    haha man låter ju så fint för allt man ska göra..
    Skulle smörja in mina fötter när jag skulle sova, och vrida upp fötterna var inte så lätt och jag stånkade och frustade som en kåt hingst, haha. Maken tittade lite fundersamt på min akrobatik där i sängen men han sa inget
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10