• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:28:17 följande:
    hehe tack så mkt =) glad jag blir...hihihi hehe tack....börjar gå upp för en sj nu att man växer på sig..haha hahahahahah näe..hm kanske inte, men du har humorjapp nattas hamsetr lennart e en hane....å svampe..nej nej stampe va det ju....hahahhhaha
    Jag fick för mig att han hette svante hahahahahaha!!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:34:22 följande:
    Go`kväll . Sorry i`m late. men jag hade ganska mycket läxa att göra i kväll.Har UL i morron KL 13:00 WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ha spännande. Om allt går bra så ska vi fira med fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås å går d mindre bra så ska jag tröst äta fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås.Kommer snart ska bara ta ut vovvarna. stanna kvar e pratsugen, som F A N
    hahhaa alla ursäckter för att äta..mm...jag..öh....känner igen det där...fr någonstans...hahahahha klart det kommer gå bra =)
    Belly skrev 2010-03-09 22:35:25 följande:
    Verkligen sååå fin!
    hehe tack så mkt, börjar bli lite stolt över den.
    e mkt för frukt nu, så stod jag i fruktdisken typ i affären så frågade jag en anställd...e det kärnor i clementinerna...hon sa, jo det e det...jag tittade lite å sa gu va gott, så sugen man blir...haha hon tittade på min mage å sa-ja jag förstår det, haha så skalade hon en till mig å sa varsegod....asg
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-09 22:38:25 följande:
    Jag fick för mig att han hette svante hahahahahaha!!
    hahahaha aa du kan få till det, kallar kims hund stinky, den heter Bella...hahahahaha
    hon skulle ta en duch för hon kände sig stinky, d e ju för rolig asså....haha
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:34:22 följande:
    Go`kväll . Sorry i`m late. men jag hade ganska mycket läxa att göra i kväll.Har UL i morron KL 13:00 WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ha spännande. Om allt går bra så ska vi fira med fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås å går d mindre bra så ska jag tröst äta fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås.Kommer snart ska bara ta ut vovvarna. stanna kvar e pratsugen, som F A N
    Klart att det kommer att gå bra gumman!!!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-09 22:39:53 följande:
    hahahaha aa du kan få till det, kallar kims hund stinky, den heter Bella...hahahahahahon skulle ta en duch för hon kände sig stinky, d e ju för rolig asså....haha
    Det var ju skitroligt ju...
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-09 22:39:56 följande:
    Klart att det kommer att gå bra gumman!!!
    Ja, jag hoppas d. Jag e bara lite uppspelt nu i kväll. Sitter vid datorn å pimplar 7-up å äter twix. hahahaha jätte gott.
    Pregga skrev 2010-03-09 22:38:48 följande:
    hehe tack så mkt, börjar bli lite stolt över den. e mkt för frukt nu, så stod jag i fruktdisken typ i affären så frågade jag en anställd...e det kärnor i clementinerna...hon sa, jo det e det...jag tittade lite å sa gu va gott, så sugen man blir...haha hon tittade på min mage å sa-ja jag förstår det, haha så skalade hon en till mig å sa varsegod....asg
    Ja, å i morron så ska jag på jobbet på kvällen sen å äta smörgåstårta. D va obligatoriskt på nått vis så jag får ju betalt. funderar på att ta med tupperware-burkar såatt jag kan äta smörgåstårta hela natten medan jag sitter här å pratar me er. hahahahaha
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:46:58 följande:
    Ja, jag hoppas d. Jag e bara lite uppspelt nu i kväll. Sitter vid datorn å pimplar 7-up å äter twix. hahahaha jätte gott. Ja, å i morron så ska jag på jobbet på kvällen sen å äta smörgåstårta. D va obligatoriskt på nått vis så jag får ju betalt. funderar på att ta med tupperware-burkar såatt jag kan äta smörgåstårta hela natten medan jag sitter här å pratar me er. hahahahaha
    7-up herregud vad gott! vad sugen jag blev!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-09 22:44:28 följande:
    Det var ju skitroligt ju...
    hahaha eller hur, svampe, svante, lennart å stinky!
    hm...namnförslag här om ngn e intresserad, carohl bjyssar på dessa..hahhahahahaahaah
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:46:58 följande:
    Ja, jag hoppas d. Jag e bara lite uppspelt nu i kväll. Sitter vid datorn å pimplar 7-up å äter twix. hahahaha jätte gott. Ja, å i morron så ska jag på jobbet på kvällen sen å äta smörgåstårta. D va obligatoriskt på nått vis så jag får ju betalt. funderar på att ta med tupperware-burkar såatt jag kan äta smörgåstårta hela natten medan jag sitter här å pratar me er. hahahahaha
    ååå men guu va gött då....hm...blir med sugen nu...haha
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-09 22:48:43 följande:
    7-up herregud vad gott! vad sugen jag blev!
    ja, jag blev lite väl beroende av coca cola så jag fick byta lite.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-09 22:49:30 följande:
    ååå men guu va gött då....hm...blir med sugen nu...haha
    Förra gången jag var gravid kunde jag inte äta varm eller lagad mat på 6 mån så smörgåstårta blev min rädning. olika varianter så får man i sig allt... fett, kalorier mm
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10