• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-09 23:12:20 följande:
    pust stön å stånk.....NEJ jag har inte sex, bäddar rent i sängen...guu va klumpig jag känner mig då....haha
    Hahahaha..... bädda rent har jag oxå JÄTTE problem med. Speciellt i Thyras spjälsäng, måste lixom lyfta magen över kanten för att nå ner utan att klämma lillebror/lillasyster, stackarn
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-09 23:16:42 följande:
    står å bäddar i mitt rum å hör ett fasligt oväsen..undrar såklart ....va sjutton e det? kommer fr lillans rum..hon SNARKAR-låter som ett helt godståg...hahaha åå så söt hon e asså....ler
    Naw, va gulligt. måste bara hämta en hello kitty glass...
  • knyzzel

Nä, nu ska jag sova. blev sur på min gubbe. Han tycker inte om något av mina namnförslag, men han kommer inte med ett endaste seriöst namn själv, utan bara sitter å fular sig i soffan. Så nu går jag å lägger mig istället. Ha d gött gumman. Blir nog sen i morron me ska var på d obligatoriska smörgåsbordet till 21:00 minst. karm på dej å er andra. Sov gott

• puchelina88

God Morgon tjejer!
    I dag kl 8.45 ska jag på Ultraljud ska bli skönt då kanske man kan lugna ner sig lite;)
    men ja tycker att man känner sig ivägen när man är där uppe hos dom lr om man ringer;/

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:19:01 följande:
    Naw, va gulligt. måste bara hämta en hello kitty glass...
    åå göttans...mums.hihi
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:29:52 följande:
    Nä, nu ska jag sova. blev sur på min gubbe. Han tycker inte om något av mina namnförslag, men han kommer inte med ett endaste seriöst namn själv, utan bara sitter å fular sig i soffan. Så nu går jag å lägger mig istället. Ha d gött gumman. Blir nog sen i morron me ska var på d obligatoriska smörgåsbordet till 21:00 minst. karm på dej å er andra. Sov gott
    oops, mitt x gillade inte flickans andranamn om det blir en tös....men det får han bara finna sig i-jag bstämmer! hahhahaah hoppas du får trevligt idag =)
    Kram
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-10 06:36:43 följande:
    God Morgon tjejer!I dag kl 8.45 ska jag på Ultraljud ska bli skönt då kanske man kan lugna ner sig lite;)men ja tycker att man känner sig ivägen när man är där uppe hos dom lr om man ringer;/
    Godmorgon gumman!
    åå det kommer gå så bra ska du se, vadå i vägen? det är deras jobb å du behöver få en bekräftelse för å må bra! Thats it, lycka till nu..kraam
  • sommarblomma1
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:29:52 följande:
    Här kör vi den lätta vägen med namnförslag. Jag kollar igenom namnlistor och skriver ner alla jag kan tänka mig, sedan stryker sambon de han inte tycker om. Sedan är det inte många kvar och det är då lättare att komma överrens med namn man båda tycker om.
    Syskon BF 100810 ~*~♥~*~ Thilda 080810 ~*~♥~*~
  • the jeryds

hej allesammans, hoppas ni mår bra, själv har jag haft en vaken natt igen . segt. jävla hormoner :P snart vecka 19 här. mysigt =)

Jag är överaktiv på datorn jag vet... NOT. Sorry för dett damer. bara så fullthemma, jag hinner inte riktigt med. :(

Hoppas att alla ni mysiga här mår okej iaf.
    Pussar o kramar från mage till magar.

• SweetLilly

Här är man nyavaken och mår illa..urk.. Måste nog slänga i mig frukosten så att det slutar.
    Tror jag ev kände Pyret igår, och det bekräftade känslorna jag haft i magen senaste 2 v. men denna var också diffus, så jag kan inte vara säker..nu heller. Vore skönt att känna nåt mer konkret!!

Lilla pyret väntas 100804
  • den kära leken

Skynda dig med frukosten nu! Inte må illa :)

Jag börjar också bli mer säker på att det är trollet jag känner. I morse var det verkligen som en liten fisk som sprattlade till där inne. :)

SweetLilly skrev 2010-03-10 10:08:34 följande:
    Här är man nyavaken och mår illa..urk.. Måste nog slänga i mig frukosten så att det slutar. Tror jag ev kände Pyret igår, och det bekräftade känslorna jag haft i magen senaste 2 v. men denna var också diffus, så jag kan inte vara säker..nu heller. Vore skönt att känna nåt mer konkret!!
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10