• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • the jeryds

nej det är inte molvärk, känns mer som att den gör uppror. funkar än så länge att gå på toa faktiskt. KÄner mig spänd och lite rörig i magen typ. Knepigt, hoppas det släpper o lugnar ner sig lite. Tror jag har en liten vaken här. magen låg helt snett nyss.

• den kära leken

Jag hade en stenhård bula på magen i morse. När jag kom till jobbet så var jag tvungaen att lägga ett rejält lass, Då blev magen mjukare igen och inte alls lika öm. Antagligen tryckte väl tarmarna fram livmodern så man kände den tydligare.

the jeryds skrev 2010-03-11 08:29:19 följande:
    nej det är inte molvärk, känns mer som att den gör uppror. funkar än så länge att gå på toa faktiskt. KÄner mig spänd och lite rörig i magen typ. Knepigt, hoppas det släpper o lugnar ner sig lite. Tror jag har en liten vaken här. magen låg helt snett nyss.
    BF 100817
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-11 08:29:19 följande:
    haha oj, ja bm sa till mig sist jag va där att min lille har gömt sig å därför känner jag inte sparkarna längre, men att det kommer bli mer regelbundet om 1-2 v igen...men hon lyssnade på hjärtat =) wiiii den lever å mår bra min lilla...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:32:12 följande:
    Jag hade en stenhård bula på magen i morse. När jag kom till jobbet så var jag tvungaen att lägga ett rejält lass, Då blev magen mjukare igen och inte alls lika öm. Antagligen tryckte väl tarmarna fram livmodern så man kände den tydligare.
    haha samma här igår...va hård i magen å stel typ...haha men efter 2 lass efter katrinplommon så släppte det =) haha
    lillabambi skrev 2010-03-11 08:33:07 följande:
    Hej brudar och tack Pregga för hjälpen  Nu är jag äntligen tillbaka ;) Hur är det med er alla?
    Heey gumman!

så lite, välkommen tillbax. du har varit saknad =)
  • den kära leken

Pregga: Ja det är skönt när det släpper.

Jag är verkligen helt säker på att det är bäbisen jag känner nu! Hihi

BF 100817
  • the jeryds

Jag funkar ju än så länge på toa så det tror jag inte att det var, känner ju inte liten så jätte mycket. långt ifrån regelbundet. Det kommer väl igång :) Skönt att veta att liten mår bra pregga :) Jag Verkar ju bli mamma till en blyg en :9 den är inte alls lekfull, svarar sällan på puttar, håller sig mest för sig själv och är lugn :) En Ferdinánd.

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:39:05 följande:
    Pregga: Ja det är skönt när det släpper. Jag är verkligen helt säker på att det är bäbisen jag känner nu! Hihi
    Ååå va kul att du känner;)
    min moderkaka va ju i farmvägg så ja vet inte när ja kommer att känna??
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:39:05 följande:
    Pregga: Ja det är skönt när det släpper. Jag är verkligen helt säker på att det är bäbisen jag känner nu! Hihi
    åå hihi va mys =) min har ju visst bestämt sig för att leka kurragömma....i ryggraden typ!!! jag som kännt den varje dag innan, så tydligt att även andra känt. men inte nu på 1 vecka...suck, vill ju känna liten..det e ju en bekräftelse....men men det kommer ....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-11 08:35:06 följande:
    haha samma här igår...va hård i magen å stel typ...haha men efter 2 lass efter katrinplommon så släppte det =) haha Heey gumman!så lite, välkommen tillbax. du har varit saknad =)
    du är bara för söt... tack :)

någon som har lust att uppdatera vad som händer i era graviditeter så jag hä'nger med är ni gulliga :P
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10