• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Jag hade en sån där Angelsound hemma men jag är helt emot den med tanke på allt bm säger så jag slängde den häromdagen...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-03-11 09:51:54 följande:
    haha ok, dig har man inte sett på länge nu?? hoppas allt e bra..måste rusa...kram haha jaa det gör mkt med en hel dag ju =)kram
    allt e bara bra.. har haft en hel del att göra, och dissat datorn =0) men nu e jag tillbaka för en stund... hoppas allt e bra me dig me preggan! kramar
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 08:15:52 följande:
    Godmorgon gumman! oj, men har du molvärk eller?? hoppas det släpper snarast...har du gjort 2an då? kanske e förstoppad? en annan köpte ju katrinplommon igår..å snart e det-välkommen hemorojder...hahaha Ja det e la en jäkla tur asså...haha men gu asså, ja men tänk så står man där i affären så går vattnet...du, den tanken har inte ens slagit mig...herrejisses.....med natta gick vattnet hemma....som du säkert förstått så har jag ett hett temprament,haha inte en sate som tror jag e svensk ens, mina 2 systrar e lugna som filbunkar....å mig kallar hela släkten för italienskan...haha hm...vad menas?! ler
    Dessa kärringar kan stanna hemma om de inte orkar trycket och skall vara sura!

Tänk dig gumman när våra vatten kommer att gå hihihihihih whiiiii
    Som sagt min doktor skall gräva där nere från v 37 så att förlossningen sätts igång och den får inte gå över v40 =) våran deal han och jag!!

Min lille bebis den kicklar sin mamma hela tiden HAPPY h*n sparka mig en gång så hårt att jag skrek ut det blev nog av glädje =) hahahahah
  • lillabambi
    sofie och laura skrev 2010-03-11 10:21:53 följande:
    Dessa kärringar kan stanna hemma om de inte orkar trycket och skall vara sura!Tänk dig gumman när våra vatten kommer att gå hihihihihih whiiiiiSom sagt min doktor skall gräva där nere från v 37 så att förlossningen sätts igång och den får inte gå över v40 =) våran deal han och jag!!Min lille bebis den kicklar sin mamma hela tiden HAPPY h*n sparka mig en gång så hårt att jag skrek ut det blev nog av glädje =) hahahahah
    Åhh lite avis på dina sparkar jag ;)
    Här sprattlas det bara för fulla muggar, men det kommer nog :)
  • carohl

Min bebis lever också rövare i magen och man känner det klart och tydligt ut... UNderbart är det! Man blir ju så glad {#lang_emotions_laughing}

• carohl

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan ta tag i min dag. Jag ska göra MASSOR idag....

• SweetLilly

hej tjejer!

Jag har fortfarande inga rörelser i magen som jag kan säga direkt är Pyret, jag måste ha en väldigt blyg och försynt bebis, blir precis som mamma sin, hehe.

Men jösses vad magen växt senaste veckan! Byxorna jag hade förra veckan går inte ihop för 5 öre! Jag har ju sån viktnoja, det känns lite läskigt att svälla såhär, kan ju inte ha några av mina vanliga byxor nu alls, har lagt på mig lite för mycket runt rumpan. Men jag äter bra så det vet jag iaf, jag kan inte göra mer än det jag gör, så jag känner mig iaf trygg i det.

Nu blir det iaf frukost! dagens höjdpunkt

Lilla pyret väntas 100804
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-11 10:56:29 följande:
    hej tjejer!Jag har fortfarande inga rörelser i magen som jag kan säga direkt är Pyret, jag måste ha en väldigt blyg och försynt bebis, blir precis som mamma sin, hehe.Men jösses vad magen växt senaste veckan! Byxorna jag hade förra veckan går inte ihop för 5 öre! Jag har ju sån viktnoja, det känns lite läskigt att svälla såhär, kan ju inte ha några av mina vanliga byxor nu alls, har lagt på mig lite för mycket runt rumpan. Men jag äter bra så det vet jag iaf, jag kan inte göra mer än det jag gör, så jag känner mig iaf trygg i det.Nu blir det iaf frukost! dagens höjdpunkt
    hej hej
    ja känner inte heller av min Mini i magen!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10