• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-11 08:40:22 följande:
    Jag funkar ju än så länge på toa så det tror jag inte att det var, känner ju inte liten så jätte mycket. långt ifrån regelbundet. Det kommer väl igång :) Skönt att veta att liten mår bra pregga :) Jag Verkar ju bli mamma till en blyg en :9 den är inte alls lekfull, svarar sällan på puttar, håller sig mest för sig själv och är lugn :) En Ferdinánd.
    haha ok, men då kan du utesluta det iallafall :) men den växer ju på rejält nu, kan ju vara det du känner av. haha ja min buse har ju gömt sig, men det va såå skönt å få höra hjärtljuden då jag inte känt den på ett tag. hon fick typ fånga den sa hon....haha la handen under min livmoder å puttade upp, då kom hjärtljuden direkt:)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-11 08:44:18 följande:
    du är bara för söt... tack :) någon som har lust att uppdatera vad som händer i era graviditeter så jag hä'nger med är ni gulliga :P
    hihi tack...{#lang_emotions_embarassed} mja jag går in i v 19 på mån, hehe det går undan nu....
    ska på mitt rul den 26te mars nu, men jag va på ett annat ul förra veckan å allt såg bra ut..nu sitter jag här å lyssnar å sjunger med cornelis Vreeswijk
    inatt jag drömde ngt som jag aldrig drömt förut....inga kickar än...kanske hatar den? hahahahhaha
  • Bubbis10

Ok, då testar vi ted gärdestad ist....hahahahahah

• the jeryds

haha min har aldrig varit framme. som sagt verkar ju bli mamma till en blyg. har inte vart på något besök på mvc eller rul o så än heller, så jag vet inget om hur den ligger eller moderkakan eller så =) Men det blir det ändring på denna månad!

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-11 08:52:00 följande:
    haha min har aldrig varit framme. som sagt verkar ju bli mamma till en blyg. har inte vart på något besök på mvc eller rul o så än heller, så jag vet inget om hur den ligger eller moderkakan eller så =) Men det blir det ändring på denna månad!
    Oj, haha att du kunnat hålla dig?

ÅÅ va gott me avokado me örtsalt på...mumsar här...haha
  • den kära leken

Åt en advokado med örtsalt igår innan jag gick och la mig. Har rapat den hela natten och känner fortfarande smakaen i munnen, så jag är inte alls sugen just nu men önskar jag var för det är verkligen så gott.

Pregga skrev 2010-03-11 08:54:42 följande:
    Oj, haha att du kunnat hålla dig? ÅÅ va gott me avokado me örtsalt på...mumsar här...haha
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:59:25 följande:
    Åt en advokado med örtsalt igår innan jag gick och la mig. Har rapat den hela natten och känner fortfarande smakaen i munnen, så jag är inte alls sugen just nu men önskar jag var för det är verkligen så gott.
    hahhaa men det e såå gött =)
  • the jeryds

ja man får ju göra det =) Inte mkt till val, har ju haft min angelsound om jag vart jätte orolig, men det är ju ganska normalt att man inte känner så mkt just nu mellan dessa veckor. så jaghar inte stirrat mig blind på saker o ting utan mer sett det som normalt, ska ju på rul på månd. Kan ändå inte förhindra det som sker. dessutom så tycker jag att det e lite dubbel budskap från mvc o familjeliv o dylikt, när man bojkottar angelsound som ger enormt mycket mindre strålning än ultraljud. Så jag är glad att jag haft den de få gånger jag lyssnat, och på så sätt kunnat hålla mig :) Men inte ens i den hör jag så mkt. växer ju inte avsevärt heller. så min kanske ligger i ryggen o vilar sig??

hahaha

• ULE

KL 11 är mitt RUL, o sambon är iväg på utb så min mamma hänger med :) Hoppas vi får veta vem som bor där inne, så jag kan överaska honom tills i kväll.. med en body i rosa eller blått :D

• the jeryds
    ULE skrev 2010-03-11 09:18:08 följande:
    KL 11 är mitt RUL, o sambon är iväg på utb så min mamma hänger med :) Hoppas vi får veta vem som bor där inne, så jag kan överaska honom tills i kväll.. med en body i rosa eller blått :D
    lycka till!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10