Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-16 09:14:23 följande:
    Funderar starkt på att åka in idag å kolla mig, dessa värkar jag hade igår var riktigt hemska å i så många timmar...kunde till slut inte sitta upp....
    Det gör du rätt i vännen. Bättre att kolla en gång för mycket än tvärtom! Lycka till vännen!
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-16 09:22:55 följande:
    Jo tack så mkt, aså jag ligger med värkar å så intensiva med...igår så rann det till ngt grönt på stolen samtidigt som jag fick ett jäkla mutthugg....måste kolla ....tack så mkt :) kram
    Hmm....din slemmis hade gått eller? Annars kan den vara just lite grönfärgad...Annars kan det vara fostervattnet men baby bajsat. Så kolla du upp det! Kramar
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-16 09:27:48 följande:
    Mm, har min mamma i tel å hon tycker att jag överdriver å ska vänta.....vet inte......
    Lyssnar du på henne?! Nä du lita på dig själv gumman! Kram
  • Familjen Mu

Här har jag vilat ett par timmar pga väldigt lite sömn inatt men kunde fortsatt sova några timmar till. Är så slut nu efter alla förvärkar!

Ska iallafall vara hos bm om ca 1½ timme och så får vi hoppas att hinnsvepningen gör nytta. Som många av er andra oxå sagt...så älskar jag att vara gravid men efter över 1 månad med värkar så blir man slut i kroppen så nu får det vara dax Flört

• Familjen Mu

Då har jag varit iväg....

Min bm "ville" ej göra en "riktig" hinnsvepning på mig idag för hon ville ej ge mig pinvärkar.
    Men visst svepte hon, hon kände på lillemans huvud ett par minuter och hon tyckte visst det var rätt så kul hehe...

Jag var öppen ca 1 cm och livmoderstappen hade utplånats till 2 cm (för två veckor sedan var den 4 cm) och hon sa att den var så mjuk och mogen så förlossningen kunde ske närsom.

Sitter ändå här nu med värkar och det har jag haft sedan vi lämnade mvc så nu kan det väl dra igång?! Tungan ute

• Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-16 18:37:12 följande:

HIhi nu e jag klar i tel, ja aså nu när hon pillat där så provocerar hon ju tappen så klart det kan dra igång :) jag e åxå öppen 1 cm å min tapp som för en v sedan var 4 cm är nu 1,5 eller var det i tors iallafall å har gått fr hård till mjuk, så visst kan det ske närsom....

men hörru, vänta in mig nu..hahahahaa

Aaah...då ligger vi ju rätt lika gumman Tungan ute och visst hade det varit kul om vi nu verkligen födde samma dag?!

Alltså när hon var "därnere" och pillade på lillemans huvud blev man ändå lite "avundsjuk" hon fick ju känna på honom...ja även om det var genom hinnan men ändå Skäms Vet det låter kanske lite skumt haha...Fast man är väl like skum såhär mot slutet eller?! Cool
  • Familjen Mu

Nä nu ska vi käka lite sen kvällsmat...De blir veg. vårrullar och ris *MUMA*

• Familjen Mu
    LillSkruttet skrev 2010-08-16 18:50:26 följande:
    Bortskänkes:
    "Trotsig 3-åring.
    Matvägrar allt som oftast och har en tendens att stöka ner omkring sig.
    Vägrar lyda uppmaningar och anser att hon kan allt själv."

*suck*

Har fått halvt sanera köket efter middagen.....
    Festisen skulle tydligen inte drickas ur tetran med sugrör, utan pressas ut i glas. Ett liiiitet problem var dock att lilltjejen inte riktigt hade koll på läget och sprutade ner sig och bord och golv med apelsinfestis.
    Kyckling gick tydligen inte att äta idag, bara ris, MED HÄNDERNA! Detta slutade så klart med att hon sitter och skakar bort fastklibbat ris från fingrarna ner på golvet.
    Har legat på golvet och torkat rent med blött papper medan maken tillslut ledsnade och lade lilltrotsan.....
    Det sista hon säger efter obligatoriska puss och kramen inför nattning är: Älskar dig och pappa!
    Man smälter ju.
    Det var som om du skrev om vår 3 åriga sessa...Hon håller på likadant, men visst är dem för goa trots allt!!
    Men dedär med mat verkar verkligen inte ligga i hennes intresse just nu, men är det annat gottgott som nalkas ja då käkar hon för fulla muggar!

Som nu när frugan håller på att förbereda kladdkaka...åh va mumsigt!
    Pregga skrev 2010-08-16 19:02:43 följande:
    Jo vi ligger ju jättelika :) hahaha jaa det hade ju vart ngt, varje gng min son fyller år så skulle ni ha kalas samtidigt för er :) hahahaha du e ju så underbar aså...jo man vill ju åxå känna deras små huvud ju..haha
    Japp, hade som sagt varit kul! Du inte alls dum du heller snäckan {#emotions_dlg.flower}
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-16 19:27:09 följande:

Haha som min man då. Här får man ibland plocka upp kallingar från olika ställen, äckliga stinkande strumpr som han lagt på MIN kudde osv....Fy fasen. Jag hotade han sist att lägga par trosor med brun fartrand och "snigel" spår (Flytningar) på HANS kudde om han forsatte haha

Hämden är ljuv Demon

ASG.....kärleken är allt stark! Tungan ute
  • Familjen Mu

Skickar massor varma och tröstande kramar till dig Pregga! Den där idioten är inte ens värd att tala om. Hoppas verkligen att saker och ting ordnar sig för er (dig, dottern o lilleman) för IDIOTEN behöver ni INTE!

Här rör sig lilleman som bara den idag, han leker något så extremt med sina fötter, jag kan riktigt ta tag i dem hehe...Men jag sa till honom: "Är det inte bättre att du kommer ut och busar med mamma på riktigt?" Tungan ute

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10