Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Oj va det startas "bf augusti" trådar {#lang_emotions_tongue_out} Hänger såklart på iallafall!

Mamma till en prinsessa född 0707 & Mini i magen BF 100818
  • Familjen Mu

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24. carohl
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Familjen Mu
    carohl skrev 2010-02-20 12:09:51 följande:
    Skriv in mig mig i bf listan gumman. Den 24:e.Massa kramar!
    La in dig också i listan
  • Familjen Mu
    Pregga: Jag kikar inte bara in utan tänkte stanna också {#lang_emotions_tongue_out}
  • Familjen Mu
    carohl skrev 2010-02-20 12:51:58 följande:
    Tjejer! Vet ni? Jag har inge speciellt sug utan jag får nya sug varje vecka... haha denna vecka är det tomater med olivoja och persilja som står i rampljuset. Hur är det för er? Har ni sug på en och samma grej eller hur är det?
    Nope inga crawings här. Kan bli sugen på något just för stunden
    men inte mer än så {#lang_emotions_tongue_out}
  • Familjen Mu
    augustibarn10 skrev 2010-02-24 14:56:03 följande:
    Men du måste väl gå på rul innan dess?
    Ja det undrar jag också?!

Själv ska jag på RUL i vecka 19 eller 20 för här är det rena babybomen i år igen! {#lang_emotions_tongue_out}
    För vår del gör det inget, större chans att få se om det gömmer sig en flicka eller pojk därinne...eller varför inte en av var hehe
  • Familjen Mu
    sofie och laura skrev 2010-02-25 10:31:53 följande:
    På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er
    Jo det var väl lite tidigt. Ska själv på RUL i vecka 19 eller 20 (ej fått tid ännu) men det blir nu i mars någon gång {#lang_emotions_smile}
  • Familjen Mu
    sofie och laura skrev 2010-02-25 10:44:43 följande:
    Kanske beror på kollen de vill ha på mig ;)
    Då hade du svaret själv {#lang_emotions_tongue_out}
    Får man fråga varför dem vill ha det förresten?
  • Familjen Mu
    Hej tjejer!

Inte varit inne på evigheter men här är jag en liten sväng iallafall {#lang_emotions_tongue_out}
    Hoppas att det är bra med er alla och att alla babysar växer, gror och mår toppen.

Själv vart jag så orolig 1 veckas tid pga värk långt ner samt så kände jag plötsligt inte Mini. Ringde var och varannan dag till KK men blev ignorerad  (min BM fick jag ej tag på). Tillslut så fick jag snackat med en vettig person på KK som bad mig komma in för prover, VUL och UL!

Det visade sig att jag hade lite vita blodkroppar i urinen (kan tyda på urinvägsinfektion) och varför hade jag då inte känt Mini....Jo jag har nämligen moderkakan på  höger framvägg och där låg Mini bakom och busade. Kände dock inte mycket då moderkakan dämpar rörelserna.

Men nu vet jag att Mini mår toppen och så gör även jag nu såklart {#lang_emotions_sunny}

Önskar er nu alla en underbar helg! {#lang_emotions_flower}
  • Familjen Mu
    the jeryds skrev 2010-03-05 12:34:10 följande:
    mammamu, Gud så skönt att få bli tagen på allvar tillslut och att få se att allt är som det ska, förhoppningsvis så vet du nu ifall du inte skulle känna så mkt att det är pågrund av moderkakan. Trisst ändp, man vill ju känns mini. Men den kanske flyttar på sig allt eftersom graviditeten fortlöper? eller vad sa dem? Många kramar.
    Dem sa inte så mycket ang placerinen på moderkakan faktiskt men jag ska snart på RUL så ska passa på att fråga då. Tror dock inte en moderkaka kan flytta på sig då den sitter fast {#lang_emotions_tongue_out} Men desto större Mini blir desto mer kommer jag säkert att känna honom/henne! Fast när väl Mini sparkar/boxar åt vänster så känner jag ju det iallafall {#lang_emotions_cool} Vilken underbar känsla alltså...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10