Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-17 12:40:38 följande:
    Nawe vad gulligt sagt! Tänk när man får ut dom små liven...Så underbart!!
    Mmmm...hihi, jag e gullig av mig Flört
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-17 12:49:37 följande:
    Tack hjärtat Hjärta jag ringde just till familjerätten å dom sa att han har INGA som helst rättigheter å efter att jag berättade hur han betett sig så tyckte dom även att umgänget skulle ses över när det e dags för det. Å det kan dröja länge innan det ens blir aktuellt.
    saken e denna gumman, att det var INTE såhär jag ville ha det, jag ville att han skulle vara del av vår son,s liv.
    jag erbjöd honom att vara här i början, sova med honom på bröstet, ligga brevid när jag ammar så dom får kontakt....men hans DATA var viktigare. Han kommer säkert åka ner till fr i denna stund, men han har inget att hämta där.
    va mys att lilleman rör sig, åå man blir så varm i kroppen.
    ska prata med BB åxå så dom slår på full sekretess ang mig. det kan man begära.
    hahaha jaa visst e det bättre att han kommer ut så kan du ta hans fot på riktigt, hahaha busungen :)
    Nä jag vet att du ville ha det annorlunda snäckan men han är absolut inte värd det och ni är värda det bästa...alltså är HAN inte ett alternativ! Önskar er allt gott ska du veta och det är verkligen synd att vi bor så pass långt bort från varandra! Kramar
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Perssonlund skrev 2010-08-17 12:54:56 följande:
    FamiljenMu bor du också i skåne?
    Japp, ni oxå?!
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-17 13:06:44 följande:

Jaha då ska man om ett par timmar till Hässleholms usla iaf trångsynta BM

Känns lagom kul att gå dit faktist.

Ja kul är ju att få höra hjärtslagen på "mini" men hmm att ta en diskution om ditt och datt e nog inte lönt *Suck*...

Fy har fått min "Älskade" halsbränna igen....Åhh så lycklig den gör mig.....NOT!!!

Hoppas tösen ligger kvar nu med huvudet neråt den lille busen

Suck för "hålan" bodde där innan och när vi väntade vår dotter...så vet hur dem kan vara där!
    Då blir det Kristianstad förlossning för er del?
    Pregga skrev 2010-08-17 13:07:35 följande:

Pratade med Bm nu, å jag har ju tid på tors, då jag gått vin i v 41, så då blir det ev hinnsvepning.

en ordentlig sådan, sen får vi se om jag sätts igång, för han blir ju för stor.

Åååh håller verkligen tummen...men hoppas såklart att han tittar ut innan Glad
    Här fick jag ínte tid förrän nästa måndag Rynkar på näsan och jag hoppas verkligen inte att den tiden blir utnyttjad för lilleman SKA titta ut innan dess hoppas jag!

Jaha då var vi alltså ett par st Skåningar i tråden dåGlad  Du får flytta hit Pregga Tungan ute
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-17 13:15:52 följande:

Asså får ni andra med svettanfall? Och dessutom pattasvett?

Fasen det kvitta rju att man svalkar av sig osv för svetten kommer så fort man bara böjer sig ner för att plocka upp nått från golvet.

Ja men herre gud ja.....Nästan ingen idé att duscha ju *SUCK*
  • Familjen Mu
    Perssonlund skrev 2010-08-17 13:21:02 följande:
    Haha ja hässleholm är allt en liten håla...

Pregga - Håller med FamiljeMu! Hoppas att han tittar ut innan. Precis,det är du som får flytta ner Skrattande
    Mmm...fast bodde ändå där några år hehe...
    Fast sedan flyttade vi nedåt hem igen Tungan ute
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-17 13:22:40 följande:
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 13:18:34 följande:
    Suck för "hålan" bodde där innan och när vi väntade vår dotter...så vet hur dem kan vara där!
    Då blir det Kristianstad förlossning för er del?

Åååh håller verkligen tummen...men hoppas såklart att han tittar ut innan Glad
    Här fick jag ínte tid förrän nästa måndag Rynkar på näsan och jag hoppas verkligen inte att den tiden blir utnyttjad för lilleman SKA titta ut innan dess hoppas jag!

Jaha då var vi alltså ett par st Skåningar i tråden dåGlad  Du får flytta hit Pregga Tungan ute
    Japp det blir kristianstads bb här igen då de andra två kidzen är födda där med.

Jaså har du bott i Hässlehålan? Det har blitt en jäkla rövarhåla denna staden faktist.

Och folk klagar på Malmö hmm ja dom vet inte vad dom snackar om.

Ja Bm här (Bokeberg) är hmm ja "LUstiga" om man ska säja nått snällt om dom.

Ja Bokeberg gick jag oxå på då...
  • Familjen Mu
    På tal om något helt annat och kankte lite mer privat!

Har någon av er börjat läcka/få bröstmjölk? Här har jag inte fått något tecken på att jag ens har någon mjölk i tuttarna Förvånad
  • Familjen Mu
    Perssonlund skrev 2010-08-17 13:27:03 följande:
    FamiljenMu bor du också här i Malmö?
    Nope men inte så långt ifrån...mot Lund till helt enkelt!
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-17 13:28:13 följande:

Vem hade du då? Jag hade Birgitta Göransson med mina två andra och ska henne nu idag med då min nya är på semester. har annars nu Lotta Nord.

Hmm...nu är det ju snart 4 år sedan jag gick där...Så va var det nu hon hette?!
    Nä det ploppar alltså inte upp men tror hon hade rätt långt brunt rakt hår Skäms (min hjärna är på semester)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10