Vi fortsätter, Bf aug 10
Va skönt för dig gumman, lycka till!
Kramar
Har nu kollat lite i mina graviditetsanteckningar och det är inte "bara" i strax över en månad jag haft förvärkar utan i hela 3 månader. Dem började redan i maj...då jag var i vecka 26+! 
Tack så mycket carohl. Hur går allt för er?

Ingen baby har anlänt på sin födelsedag idag...Men full i liv är han iallafall och verkar trivas bra därinne i min livmoder!
Har mailat Pregga men inget svar så kanske hon är inne och föder! Isåfall önskar jag dig all lycka snäckan!
Åh äntligen Pregga. Hoppas att allt går bra idag! Massor av kramar

Håller tummen för dig oxå...Både du, Pregga och jag hade ju BF igår!
För mig verkar det då inte hända så mycket så tänkte åka upp till Spec. Mvc idag för hinnsvepning. Är öppen ca 2½ cm o tappen 1-1½ cm kort o väldigt mjuk o mogen! Så nu vill jag bara hjälpa det lite på traven 
Och känner verkligen med dig som gått över tiden med hela 10 dagar. Hoppas verkligen att din förlossning sätter igång snart vännen! Hoppas verkligen att du öppnat dig mer nu!
Hoppar bara in en snabb sväng...nyss hemkomna! 
Nu är han här...vår lilleprins K.
Han föddes igår torsdagen den 19.e augusti klockan 20.44.
Längd: 51 cm Vikt: 3180 gram.
Förlossningen gick väldigt fort.
Från att vara öppen 5 cm klockan 20.30 till att föda honom 14 minuter senare.

Familjen MU: Tusen grattis och gud vilken sötis! skååål hihi 

Hej hej tjejer!
Här är ett st kvar av er som väntar på ert lill* underverk...under tiden så har vår son hunnit bli 11 dagar 
Men trots sin unga ålder håller hans 2 övre hörntänder att spricka genom. Det är ju väldigt tidigt.
Han ser ut som en liten vampis hihi
Tyckte att vår dotter var tidig med sina tänder då hon endast var 4½ månad när första tanden tittade fram men 11 dagar?!?!

Tyckte att vår dotter var tidig med sina tänder då hon endast var 4½ månad när första tanden tittade fram men 11 dagar?!?!