Pregga skrev 2010-02-26 20:18:36 följande:
Tusen tack för ditt svar, hade detta med min dotter åxå men inte så tidigt som nu, å jag som vart lite nojjig innan fick ju vatten på min kvarn direkt. Jag har läst lite överallt nu att så länge dom inte gör ont eller håller i sig så ska det inte vara ngn fara.....men det e ändå skönt å höra andra i samma situation, känner sig lätt ensam i det annars...har ju som sagt hört att man känner av det tidigare då man fått barn tidigare...hoppas att det e så enkelt... tack igen för svaret...
Hej hej... Tycker att denna graviditeten är helt upp åt väggarna! Är konstant täpt i näsan, kissar oftare, konstant törstig (mjölk, juice, vatten) , fortfarande illamående dagar i streck, känner mig trött, deprimerad å allmänt sjuk å svag. Håret ska vi inte tala om! Tort å slitet. Ser ut som GAMMALT löshår.
Förra graviditeten så kände jag mig frisk å väldigt stark, som när jag var i toppform. Jag träna hundkurser, redin hästen (jag red inte, men jag sköte markarbetet å skitgörat) tog mitt körkort å jobbade så fort jag fick chansen.