Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-22 22:08:50 följande:
    haha härligt :) Karln min har åkt till jobbet så har så grymt tråkigt :/ knyzzel har du ett gott skratt o bjuda på :p   ?
    Ja, vet inte vad du har för humor, men jag bara ÄLSKAR att dissa å vara elak. Kanske e hormonerna, KANNSSKKKEEEEE?!{#lang_emotions_innocent}
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-22 22:06:00 följande:
    Knyzzel: Tusen tack för presenten!! Vad gullig du är
    Så lite så Tyckte att den var så söt med dem små skorna på toppen.
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:11:53 följande:
    Måste nog säga god natt nu, börjar 7 i morgon så om jag ska ha en chans att komma upp måste jag lägga mig senast nu. Ska dock till kirurgen på fredag ang mitt ljumskbråck och det är väl stor chans att jag blir sjukskriven för det(ska helst inte ens lyfta en matkasse då det påverkar bråcket) så då kommer jag förhoppningsvis ha lite mer tid/ork för att hänga här..hahaha
    Låter jobbigt för dej... men d finns många bra sätt att fördriva tid på.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:16:44 följande:
    Ok, va tråkigt....tänk om man kunde känna så....haha jaa knyzzel e brutalt ärlig å helkul....
    Men du gumman d va nog inte dina tårar som kom, d var bebisen som var helt förtvivlad över in ena halva genuppsättning (sin pappa) att d blev lite för mycket av allt fostervatten å tårar i magen att d var tvunget att komma ut på nått sätt annars hade hon/han kanske drunknat.
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:23:36 följande:
    Ja, det finns ju det..familjeliv t ex
    Japp å tur e väl d, i alla fall för mig som är så över social, men lat{#lang_emotions_undecided}
  • knyzzel

Har själv lite svårt att känna skildnaden mellan dem olika akrobatiska övningarna, men med största sanolikhet är d den lille.

Malten skrev 2010-03-22 22:24:44 följande:
    idag kände jag som ett "poff" igen i magen. Kan det vara bebisen som sparkar eller gör en kullerbytta eller nåt? Det känns typ som en bubbla spräcks 
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:31:23 följande:
    haha då e vi 2 nu, ser det som en tribut att bara gå över gatan å bort till kiosken...hahahaha
    Ja, vist vill man bara ligga på soffan å äta sig fet på chips å dippa  med lapp-toppen på magen, men så vaknar man upp till verkligheten hahahahaha
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:31:59 följande:
    Vi finns för varandra allihopa:) ska faktiskt o slänga mitt huvud på kudden :)
    Sov gott å sov gott
  • knyzzel
    Malten skrev 2010-03-22 22:37:35 följande:
    Ja okej jo jag hoppas det var den lille :) Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt allihopa!
    Natti natti.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:38:09 följande:
    verklighet??? va?? det e så mitt liv ser ut nu *asg* typ.....visst jag lagar mat å städar undan men sen så......hahahahahah
    D e bara för att du inte har någon "riktig karl" som gör dom bitarna - städar å lagar mat. D kan du ju hälsa ditt pucko till X. D som hindrar mig e 2åringen å hennes duplo hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10