Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Maken sköter sig. han t in ats hahaha. måste bara berätta nått hel kul. Dottern sa här om dagen när vi skulle åka på en lite söndags utflyckt: Mamma me? ja svarade jag Vovvarna me? Ja svarde jag igen, sen frågade hon inte om pappa, så jag frågade om hon inte skulle ha honom me, men fick svaret. Nä, pappa stanna köket.

• knyzzel
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:46:44 följande:
    Maken sköter sig. han t in ats hahaha. måste bara berätta nått hel kul. Dottern sa här om dagen när vi skulle åka på en lite söndags utflyckt: Mamma me? ja svarade jag Vovvarna me? Ja svarde jag igen, sen frågade hon inte om pappa, så jag frågade om hon inte skulle ha honom me, men fick svaret. Nä, pappa stanna köket.
    maken sköter sig. Han vet sin plats. tänkte jag skriva
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:50:36 följande:
    hahahahah dööör av skratt, vilken busunge...hade ju dött av skratt asså..... hur gammal e hon? asså så smart unge ju
    2 bara. Blir 2 ½ när lillebror kommer.
  • knyzzel

Hon har massa skit för sig hela dagarna. Tur att dagis finns. Vissa dagar e helt tokiga. Hon dricker ur hundarnas vatten skål (leker hund), stoppar haddukar i ugnen om den inte e spärrad (ska tvätta i maskin), stoppar dockan i toan (dockan ska kissa eller bajsa, men ibland så tappar man den) ja sånt hela tiden. Hon e bara lugn när hon tittar på disney klassiker

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:56:07 följande:
    hahaha vilken helgo unge asså...:) så liten å så klok redan..... asså du,,,har en känsla av....tror bestämt att......vi .........är dom enda på tråden nu =) hahahaha
    Japp tror jag me, men d e lugn låt dem sova. Deras förlust. hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 23:05:13 följande:
    hahahaha so true...ler, men jag ska snart bege mig jag med...har ont, eller ja det ömmar i muttan.....
    usch hade d för någon dag sedan. känns som om hela prinsen bara ska trilla ut nar jag reste mig.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 23:05:13 följande:
    hahahaha so true...ler, men jag ska snart bege mig jag med...har ont, eller ja det ömmar i muttan.....
    Tror att hon har d efter mig, var oxå lite påhittig när jag var mindre lat.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 23:19:23 följande:
    haha vet du? jag tror dig ....*asg* du har ju sjukt härlig humor... när jag fick min dotter så sa folk omkring oss-men dt kan inte stämma att ni får en så lugn unge...hur e det möjligt? hon lekte, skrattade å jollrade... haha å min syrra som e lugnet sj...å hennes sambo med, fick en sjövild pojk som blir 3 år nu....SJÖVILD, å syrran e lugn som jaa det segaste typ....har inget temprament, mer surar...haha ungen e vild....
    Ja, som d kan bli. hennes pappa e rätt lugn å väl uppfostrad jag är väl mer en liten pågatös. Går hellre med hiphopboxor än högklackat. Hahahaha

Ja, jag ska gå å läsa min engels bok. Sov gott
  • knyzzel

Hej hej... Tittar bara in lite snabbt i kväll. Vi ska ha myskväll strax med pizza å coca-cola. Hoppas att allt e bra med er ala här inne å Pregga tack för sällskapet igårkväll. Härligt att chata lite skit{#lang_emotions_tongue_out}

• knyzzel
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:57:26 följande:
    Hur fan kan denna jävla fi** haggan bara få böta och få fängelse efter detta hon gjort mot denna 11 månaders babyn? Fy fan säjer jag. OBS: MYCKET STARKA BILDER! Jag kunde bara se lite...Grät som fan tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.1928145/dol...
    FYYYYYYYYY FFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN. Jävla fucking horkärring. hur kan man bara gör så?! D e ett barn!!!!!!!! han kunde ha dött för fan. Jag fattar inte vad d e som händer i visa vuxnas huvud ibland. Å folk klagar på pitbulls! Sjuk. MYCKET SJUKT
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10