Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej hej på er alla här inne. Har varit lite från varande pga prov å dyligt, men nu e jag tillbaka för att stanna{#lang_emotions_sunny} Hoppas att jag inte har missatallt för mycket.

carohl skrev 2010-03-20 19:40:19 följande:
    Vet ni??? Vi var till Ikea idag och köpte en hensvik spjällsäng och ett skötbord också hensvik, åh vad jag är glad!! Imorse så byggde jag ihop en fischer price gunga/babysitter som spelar musik samtidigt som den vaggar barnet. Bebisens rum har börjat fått lite pensonlighet nu  Jag är så glad! På måndag ska vi på rul och om de kan se så får vi nog veta kön och kommer att därefter att köpa gardiner och spjällskydd... Jag är en sån glad tjej! Vad jag längtar efter våran fina bebis
    Jasså handlandet har börjat på riktigt nu{#lang_emotions_laughing} Va mysigt å super kul. Själv tänkte jag tvinga med sambon till ullared i juni. Ska bli faster för första gången i oktober oxå så jag tänkte att min bror & hans fru kunde följa med oxå. Sparar nu förfullt så att vi kan stor handla.
  • knyzzel
    elinnnnn skrev 2010-03-20 20:41:47 följande:
    hej gumman! Hoppas som carohl att det gått bra med prov osv. Nä jag tror inte du har missat alltför mycket, bara snack om vikt, hår , hårinpackning, hårfärgning och lite annat hehe. Vad roligt att åka till Ullared, tror jag iallafall, jag har aldrig varit där men känner många som åker dit och handlar/fyndar massa med grejer.
    Ja, jag tror d gick bra är öjd om jag får över 75% rätt. Sist hade jag 93%. Jag har inte heller varit där någon gång, så d ska bli jätte kul. tänkte lämna thyra hos min lilla mamma. Tror att d blir bäst så. jag kan handla i lugn å ro å Thyra får klappa hästarna å mata katten + att d blir mer plats i bilen för mina prylar{#lang_emotions_innocent} tihi...
  • knyzzel
    Familjen Mu
    Grattis till lillkillen. Verkligen super kul för er.

Pregga
    Vi har oxå en troll-spjälsäng till vår dotter som lillebror givet vis ska ärva. Hon själv hoppa ändå över nu så d e ändå dax att skaffa en juniorsäng till henne. Hälst i god tid så att vi hinner ställa unda spjälsängen ett tag så att hon inte känner att vi tar hennes säng å ger till honom.

Vi ska inhandla lite bodys, mjukisbyxor, spjälsängsskydd, nappar till nappflaskor, en supermjuk filt, skor & första-åretbok innan han tittar ut.
  • knyzzel
    carohl Grattis till flickan! Jätte roligt. Nu får vi snart lägga till det på våran BF-lista vad vi väntar. Prins eller prinsessa. Jätte glad för din skull.

Pregga Kul att se att du är inne samtidigt som jag. va länge sedan sist.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 21:40:24 följande:
    jaa det va det gumman :)
    Hur e d me er alla 3. Läste att k*k-huvudet har hört av sig å varit större idiot än vanligt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 21:45:08 följande:
    *skratt* tack gumman.....det behövde jag...ja han e inte snäll asså..... annars så e det bra men det strålar till på vänster sida emellanåt typ vid äggstocken, som en ilning...å även i muttan ibland. ska ju på Rul på tors å ska ta upp det då...
    D e konstigt vi håller på att utrota schimpanser, goriller å andra primater, men inte fan får man ta livet av "sånn där" apor som d ändå finns så många av... men men håll hopet vid liv någon gång måste även dem primitiva bakåtsträvarna dö.
  • knyzzel
    knyzzel skrev 2010-03-22 21:54:36 följande:
    D e konstigt vi håller på att utrota schimpanser, goriller å andra primater, men inte fan får man ta livet av "sånn där" apor som d ändå finns så många av... men men håll hopet vid liv någon gång måste även dem primitiva bakåtsträvarna dö.
    döut ska d stå
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-22 21:57:53 följande:
    Tack gumman!
    Så lite så. Hoppas att d e bra me dej.. Gissar d efter ett sådant positivt besked{#lang_emotions_sunny}
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-22 22:03:17 följande:
    Ja jag mår toppen, herregud man mår så bra efter att man sett lilla fina bebis! Nu ska jag umgås med min sambo lite... kram på er! Och imorgon så är jag typ borta härifrån då jag jobbar dygn... fy...suck...
    Usch va tråkigt med så långa pass. Men mys nu med din sambo å prata prinsessa:0)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 21:59:59 följande:
    hahahaha jaa då håller jag hopper uppe....*asg* gu vilket gott skratt jag fick...behövde det nu...tack gumman
    Ja, ett gott skratt förlänger livet. Glädjer mig att kunna locka lite till skratt, men han gör d inte speciellt svårt för mig att dissa honom. Han e ju dum som tåget, d aset:0)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10