• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 19:00:53 följande:
    nej det kan det inte göra...  Var inte orolig! Bäsen ligger i tryggt förvar i magen
    jo jag tänkte mer på rädslan som kom så fort....
    asså du vet samma sak som om ngn smyger upp bakom dig...å BÖ, typ så....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 19:21:11 följande:
    jo jag tänkte mer på rädslan som kom så fort....asså du vet samma sak som om ngn smyger upp bakom dig...å BÖ, typ så....
    Jo jag förstår men det är ingen fara :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 19:35:06 följande:
    Jo jag förstår men det är ingen fara :)
    haha tusen tack gumman....satt just i tel...gissa med vem..?
    hahahaahahahhaahhaha
  • Bubbis10

Jag har asså världens goaste vänner, jag e så lycklig för dessa {#lang_emotions_heart}
    Min väninna Madde ex....kom till mig för ett litet tag sen å det va snöstorm ute..jag va skittrött, å vad säjer hon? Gumman skriv en matlista så går jag å handlar åt dig....hon tog min dramaten å kilade iväg..släpade hem den till mig full med mat...genom detta ruskväder...
    Hon lyssnar, ger stöd å tröstar.....kommer förbi ibland å tycker att en gravid kvinna ska tas om hand, hihi å lagar supergod mat här.

Idag kom hon hit med sin kärlek å gav mig en helt ny sängstomme, pga hon köpt en som inte passade måtten hon trott sig vilja ha-jag FICK den.
    jag blev superglad för den går HELT i min stil :)

Sen vagnen fick jag köpa med allt till av min andra väninna maja för 600 kr inkl ALLT!

Carohl, en ganska så ny vän men gu såå go hon e asså....hahaha
    som hon e tålmodig med mig emellanåt, en {#lang_emotions_flower} till henne för det.

Jag som alltid kännt att jag inte har ngn fam utöver min egen som består av mig å min dotter, jag hade fel...
    Vi är rätt så många i min fam trots allt...å Madde e en av dom :)

Nu var jag inget vidare konsenkvent med min dotter idag...har pratat med henne å hon har bett om ursäckt, å NU hörde jag glassbilen....haha jag ropade-natta GLASSBILEN, SPRING...ungen ut i hallen med en jäkla fart, var e pengarna? hahahah
    paniken i hennes stora blå var ett faktum...kan inte MISSA glassbilen....*asg*

• Bubbis10

hahahahaha jag kikar ut genom fönstret å ser ungen med ett jätteleende å viftar i högsta hugg med ett glasspaket...hahahahaa

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 20:13:49 följande:
    nej vem :??? hahaha :)
    Specialförlossningen på sahlgrenska, *asg* jag kunde vara helt lugn sa hon. Men det stämde det som jag trodde, att bebis känner vad jag känner....men då det gick över så fort så va det ingen fara.....dom tror la snart att jag har en man som misshandlar mig å därav min oro...jo jag ringde såklart mina vänner på sjukvårdsupplysningen med =) i vanlig ordning....
    hahahahaha ja jag SKA skriva en lista med frågor som jag ska ta med tyill mvc på fre. asså hade man inte vart med om det man har så hade man ju INTE vart så orolig...MEN jag tycker ändå att jag blivit betydligt lugnare...vissa dagar kan gå, flera i rad å jag e inte det minsta orolig-Framsteg =)
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-03-16 21:47:51 följande:
    håller båda tummarna. jag väntar på mina testresultat.. har väntat i 2 veckor nu. imorgon ska vi få dem. hoppas också att allt är bra med bebis, men det tror jag nog , annars hade dem väl sett det på RUL?nattinattlillabambi: mmmmmm vad gott med muffins P:P:P:P:P:
    Tack för tumhållningen..:)
    Hoppas du fick svaren idag och att dom var bra... Dom ser väldigt mkt på RUL, så du don't worry...
    BF: 2010-08-16
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 20:20:12 följande:
    Specialförlossningen på sahlgrenska, *asg* jag kunde vara helt lugn sa hon. Men det stämde det som jag trodde, att bebis känner vad jag känner....men då det gick över så fort så va det ingen fara.....dom tror la snart att jag har en man som misshandlar mig å därav min oro...jo jag ringde såklart mina vänner på sjukvårdsupplysningen med =) i vanlig ordning....hahahahaha ja jag SKA skriva en lista med frågor som jag ska ta med tyill mvc på fre. asså hade man inte vart med om det man har så hade man ju INTE vart så orolig...MEN jag tycker ändå att jag blivit betydligt lugnare...vissa dagar kan gå, flera i rad å jag e inte det minsta orolig-Framsteg =)
    haha du är rolig du...
    Men bättre det än att vara orolig! Hade gjort som du! Hehe tur att du inte har en doppler hemma.... :P
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 20:32:27 följande:
    haha du är rolig du...Men bättre det än att vara orolig! Hade gjort som du! Hehe tur att du inte har en doppler hemma.... :P
    haha aa kanske lika så bra, men där har jag nog diciplin på mig sj, då jag inte vet om det sulle vara skadligt....mm, en väninna sa samma sak, bättre att du bryr dig å blir orolig än skiter i allt! Å det skulle vara konstigt med ditt förflutna om du inte var orolig.....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10