• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 20:34:55 följande:
    haha aa kanske lika så bra, men där har jag nog diciplin på mig sj, då jag inte vet om det sulle vara skadligt....mm, en väninna sa samma sak, bättre att du bryr dig å blir orolig än skiter i allt! Å det skulle vara konstigt med ditt förflutna om du inte var orolig.....
    jag vet inte riktigt hur det ligger till sen innan men tycker det är bra att du är orolig än skiter i de som du säger.. Kanon:)
    Jag har en doppler men lyssnar max en gång i veckan o nu dom senaste veckorna har jag ju inte behövt eftersom jag känner av lilla "bacon" i magen :P
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-17 20:01:10 följande:
    Jag har asså världens goaste vänner, jag e så lycklig för dessa Min väninna Madde ex....kom till mig för ett litet tag sen å det va snöstorm ute..jag va skittrött, å vad säjer hon? Gumman skriv en matlista så går jag å handlar åt dig....hon tog min dramaten å kilade iväg..släpade hem den till mig full med mat...genom detta ruskväder...Hon lyssnar, ger stöd å tröstar.....kommer förbi ibland å tycker att en gravid kvinna ska tas om hand, hihi å lagar supergod mat här.Idag kom hon hit med sin kärlek å gav mig en helt ny sängstomme, pga hon köpt en som inte passade måtten hon trott sig vilja ha-jag FICK den.jag blev superglad för den går HELT i min stil :)Sen vagnen fick jag köpa med allt till av min andra väninna maja för 600 kr inkl ALLT!Carohl, en ganska så ny vän men gu såå go hon e asså....hahahasom hon e tålmodig med mig emellanåt, en  till henne för det.Jag som alltid kännt att jag inte har ngn fam utöver min egen som består av mig å min dotter, jag hade fel...Vi är rätt så många i min fam trots allt...å Madde e en av dom :)Nu var jag inget vidare konsenkvent med min dotter idag...har pratat med henne å hon har bett om ursäckt, å NU hörde jag glassbilen....haha jag ropade-natta GLASSBILEN, SPRING...ungen ut i hallen med en jäkla fart, var e pengarna? hahahahpaniken i hennes stora blå var ett faktum...kan inte MISSA glassbilen....*asg*
    Meeeeeen vad du är goooooo!!!
    Tycker om dig massor {#lang_emotions_heart} Du är mitt stöd lika mycket som jag är ditt! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 20:45:56 följande:
    jag vet inte riktigt hur det ligger till sen innan men tycker det är bra att du är orolig än skiter i de som du säger.. Kanon:)Jag har en doppler men lyssnar max en gång i veckan o nu dom senaste veckorna har jag ju inte behövt eftersom jag känner av lilla "bacon" i magen :P
    asså jag gick ju varannan vecka med lillan å lyssnade på henne...å det var ju inte så farligt..men dom säjer ju annat nu...hahaha bacon i magen?? *asg*
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 20:55:33 följande:
    asså jag gick ju varannan vecka med lillan å lyssnade på henne...å det var ju inte så farligt..men dom säjer ju annat nu...hahaha bacon i magen?? *asg*
    Aha okej... Ja nu är det ju bud från höger och vänster om det är farligt eller inte :/
    haha japp här blev det en bacon :D
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-17 20:55:24 följande:
    Meeeeeen vad du är goooooo!!!Tycker om dig massor  Du är mitt stöd lika mycket som jag är ditt!
    hehe meh gumman....nu kickar mina grav hormoner igång ju....Jag tycker verkeligen så mkt om dig, vi har skrattat så mkt ihop...ibland ligger jag dubbelvikt på sängen,du har en så härlig humor :) jag har gråtit med dig å du har tröstat, å som jag skrev en annan gång

-Varje resa börjar med ett steg
    å varje vänskap börjar med ett hej.....

Jag e innerligt glad att jag kikade in på Fl när jag gjorde, du fanns där...å jag har fått en såå go vän, med ett tålamod som en ängel....{#lang_emotions_heart}
  • mammailund85

Hej! Är det nån härinne? Själv sitter jag med denna satans halsbränna. Tycker att jag följer råden och tog dessutom en novalucol nu men den kanske inte hunnit verka än. 

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 21:03:52 följande:
    Aha okej... Ja nu är det ju bud från höger och vänster om det är farligt eller inte :/haha japp här blev det en bacon :D
    jo jag vet, det spekuleras ju en del om det...hm...haha en bacon, ja alla har vi våra nick på våra käraste.....min lilla skatt, mitt lilla mirakel,min bacon..*asg*
    å sen har vi en hane mitt i allt....hahahahahhahah
    dööör av skratt =)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-17 22:26:46 följande:
    Bacon var väl ett av de mest annorlunda smeknamnen på bebisen som jag hört :) 
    haha jaa snacka om orginellt :) å så roligt, *ler*
  • puchelina88

God Morgon!
    Tror ja kände mini fisen i går;)
    hoppas de va de i alla fall;)
    snart är de tisdag ;)haha längtar som en galning!
    nehe nu ska ja käka lite frukost

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10