Pregga skrev 2010-05-19 21:13:31 följande:
tjejer...idag känner jag mig lite låg...fundersam så lite pepp hade uppskattats...suck om det känns rätt såklart, japp det e en enda känslo storm här, jag drog ju till mitt x.....å det VAR en försäkran om att han kommer hålla sig borta, han skulle i vanliga fall slagit tillbax....men nu e jag gravid, så det han kommer göra nu e det jag bett han göra-hålla sig borta....å det e ju det jag vill, så varför känns det då samtidigt tungt å förvirrande??!! vill han vara med på förlossningen? vill jag att han ska vara med osv....ååhh så mkt tankar, skit asså...
Hej vännen!
Jag hoppas att allt e verkligen bra med dig?
Här e det lugnt?
Vet du vad det bästa är att ni båda två får ett avslut om vad ni verkligen vill, för då kommer dina förvirrande känslor att försvinna?
Ni måste kunna prata ut på det mest tänk bara sätt så att miljö tid och allt passar er 2.
Han är en ashole men trots aset kommer han att bli pappa till ert barn (försvarar han inte)
Men för att du ska kunna må bra gumman i din grav och under din förlossning och efter så måste du ni vet hur allt kommer bli intill förlossningen eller hur?
Skall han finnas där som stöd, kommer jag känna mig trygg med han på förlossningen, kommer alla känslor välla ut på han under själva värk arbetet.
Förtjänar aset ens och vara med (förlåt)
Men ni måste reda ut ett och annat innan så inte helvetet brakar löst när prinsen e ute?
Tänk om han inte låter dig vara, trakaserar eller liknande?
Orolig att han kanske gör dig mer ledsen nu =(
Puss