carohl skrev 2010-03-20 19:40:19 följande:
Vet ni???Vi var till Ikea idag och köpte en hensvik spjällsäng och ett skötbord också hensvik, åh vad jag är glad!! Imorse så byggde jag ihop en fischer price gunga/babysitter som spelar musik samtidigt som den vaggar barnet. Bebisens rum har börjat fått lite pensonlighet nu Jag är så glad!På måndag ska vi på rul och om de kan se så får vi nog veta kön och kommer att därefter att köpa gardiner och spjällskydd... Jag är en sån glad tjej! Vad jag längtar efter våran fina bebis
hihihi va söt du e , låter som ett barn som träffat tomten, haha men åå vad man längtar nu, ska med köpa spjälslydd mm efter mitt Rul...men ska inte bädda förens ca 2 v innan beräknad bf. Jag e så glad för din skull gumman, det blir så mkt mer verkligt när man får köpa lite ju =)
knyzzel skrev 2010-03-20 20:18:04 följande:
Hej hej på er alla här inne. Har varit lite från varande pga prov å dyligt, men nu e jag tillbaka för att stanna Hoppas att jag inte har missatallt för mycket. Jasså handlandet har börjat på riktigt nu Va mysigt å super kul. Själv tänkte jag tvinga med sambon till ullared i juni. Ska bli faster för första gången i oktober oxå så jag tänkte att min bror & hans fru kunde följa med oxå. Sparar nu förfullt så att vi kan stor handla.
Hey knyzzel!
Du har vart saknad i tråden :) åå ullared e alltid kul...kanske ska ta en visit dit jag med i sommar ..hihi
elinnnnn skrev 2010-03-20 20:37:03 följande:
nä men det är lugnt, jag ville mest påpeka att tänka på vikten faktiskt är ganska sunt ändå. det kommer ju inte rinna av en precis vid förlossningen, en del försvinner ju naturligtvis men sen är det ju lite mer personligt hur lätt det är för en att bli av med resten. Jag är inte jättesmal och har inte det som ideal men en vikt med rimligt BMI är bara nyttigt. Skönt för er som har det lätt för att hålla er smala, fastän jag förstår att det är ett helvete för er att gå upp i vikt. Min syster har samma problem, hon är smal men äter som en häst men hon går ändå aldrig upp i vikt. Hon får ofta frågan om hon har bulimi, eftersom dem ser henne äta men hon blir liksom inte tjockare. det måste vara jobbigt, men dock har oftast smala ett bra BMI och så länge dem får i sig det som dem behöver när det kommer till näring, fett osv så är det ju bara bra. Kram tillbaks :)
Oj, ja asså jag äter med som en häst men frågan om bulimi eller anorexi har aldrig kommit upp. då jag ändå har lite höfter å boobs även om jag e slank, men saken tillhör det att jag har mkt liten benstomme=) jag ser det inte som ett helvete att vara smal, tvärtom så e det ju underbart att kunna äta vad man vill å hur mkt som helst utan att behöva tänka på det. Men när jag blev deppig förra året så rasade jag 6 kg på en v å dom hade jag ett helsike med å få tillbax.