Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga: Jo jag såg idiot kommentaren i andra tråden!
    Jag som alltid nojjat även för det!
    Jag sover ju inte när jag har bebisar sitter som en hök över säng kanten ochbyter skift med mannen!
    Herrejisses... det var ju typ
    - ja men sen kommer du oroa dig för detta, njut under graviditen KRAMEN
    WTF ÄHHHHH

Skrattade inatt av ditt sms
    Min murra har oxo svullnat man kan fan greppa tagi den som en kött bit liknar en liten penis på sidan ahhahahhahahhahahaahha skrattar så ag håller på att kikna ååååå herre vad roligt jag har !
    Nä ingen penis här inte

• sofie och laura

Hej tjejjer !!!

JA inatt kunde man ante ens sova!
    Inte ens sitta framför datan!!
    Inte ens andas .... suck och stön!

Välkommnar catsa in i tråden...

Carohl satt hon verkligen och klunkade öl och gravid FY FAAAAAAN! stackars bebisen i magen

• sofie och laura

Hej tjejjer!
    Här kommer första bilden på mitt och Alvins riktiga möte!!
    Dock var jag groggi men vem kunde inte vara det!
    Här hade dock även Alvin andningsvårigheter men som sagt, för barnmorskorna är alla barn på BB friska!
    Tills den där stränga finska Marja gick hem och jag fick en ny barnmorska för kvällen tjatade jag från 15.00 - 00.00 Och då fick han hjälp direkt när barnläkaren kom.
    Jag var i full Morfin men var så glad då!
    Alvin hade en liten premax (hål på lungan) men eftersom han kom så tidigt så kunde det läkas ihop själv, annars hade den varit ännu större.

Men nu mår han bra och vi kämpar med vikt och amning!
    Välkommen älskade lilla POJK
  • sofie och laura

Tack åter igen för alla svar!

Glömde bort Alvin är ju nummer 1 i tråden!!
    Och nu behöver jag tipps och råd med ALLT!

Hur skall jag göra så att inte min mjölk försvinner, Alvin har ju lite svårt med sugreflexen så jag får trycka på tutten så mjölken typ rinner i hans mun när jag ser att han försöker suga!

• sofie och laura

knyzzel- lycka till nu gumman!!!!!!
    Och tack så mycket till Alvins komplimanger ;)

Här fungerar livet som 3 barns mamma ok visst lite skör men det glömms när jag tittar på min ädelprins!!!
    Här ammas det för fullt och nu skall han gödas...
    Barnen är precis lika busiga som innan... nu slåss de över vem som skall hjälpa till med bebben istället!!!!! ha ha

Det roliga är att däcket på vagnen sprack så vi har hållt oss inne så det måste fixas!!!

• sofie och laura

Hallåå fortsättningstråååd???????

HJÄLP vart e den då?
    För jag tänker inte hänga i en juli tråd det med basta hahahahahah!!!

Imorgon skall vi på återbesök igen för att se Alvins vikt NYFIKEN!!!

Hur e det med er alla andra!
    Pregga du skall inte ha en igångsättning ???

• sofie och laura

Söta ni ni e så goa!!

Alvin ligger och sover och äter och sover och bajsar och kissar och äter hihi ja ni fattar.
    Det som e så roligt med pojkar är att så fort man tar av blöjjan så kissar dom och ibland hinner man inte med servetten så slipper man byta.
    I natt böt jag ombyten ca 4 ggr för att fatta vinken med saken mellan benen på honom hihihi.

Idag var vi och hämtade andningslarmet så mnu sover jag en aning lugnare istället för att hänga över sängkanten
    som en tiger mamma!
    HAR även blivit en aning stängare mot barnen då man inte får peta och trycka på vissa ställen som dom gääärna vill.
    Dom vill ju vara i ögonen och typ pussa överallt =) gulligt.
    Så de märker att händerna tvättas ca 400 ggr om dagen de har tröttnat på vtten och tvål hahahahhahahahaha

Svägerskan som bor under tog med laura ut så det e skönt för mig att de e så hjälpsamma nu när man inte kan gå någonstans!
    Så imorgon blir det vagns lagning handling mm då jag inte fick ihop det!!!

• sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-07-20 20:29:48 följande:
    lossa lite på blöjan men låt den ligga kvar över den dära "saken" :P så att han kissar i blöjan, SEN byter du :D

det låter härligt det där med en bebis som ligger, sover, äter, sover, bajsar, kissar, äter osv hahaha
    *längtar*

åh perfekt med svägerskan så nära som kan hjälpa till lite :)
    lycka till med vagnlagningen :D
    Jo men charmtrollet har en tendens att kissa när blöjjan är borta helt!!
    Han kanske hittat sin grej =) skrattar !
    Nä skämt åt sidor=) Försöker bli lite snabbare bara hihihi

Jo hon är guld faktiskt.. Skönt när man inte kan röra sig och Alvin som ammas vågar jag inte riktigt släppa iväg för att gå lååångt till en park med barnen.
    Så mannen och svägerskan är guld med detta!!!

Ja du suuuckar vagnen dn skall lagas imorgon efter vikt kontroll

Hur e det med dig och magen
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10