• tetta

Vi fortsätter, Bf aug 10

Familjen Mu skrev 2010-08-05 10:21:46 följande:
    Vecka 39 idag Tjooohooo Glad
    Men gissar och HOPPAS att vår prins tittar ut imorgon fredag den 6.e. Mycket bra datum tycker vi då vår dotter just föddes en fredag den 6.e (juli) Tungan ute
    Grattis!
    idag går man i v.39!!
    Nu vill man att den kommer ut. Många tror på min födelsedag nästa vecka. Fast man vet aldrig...
    Ellinor 991107, Linnéa 020311, BF 100818
  • tetta

hej på er!

Sitter här och tar det lugnt.
     Försöker få Linnéa att äta men det verkar hopplöst. Hon dricker lite. Hon kräktes i förrgår och igår åt hon NADA. Drack lite. Nu åt hon tre skedar med yougurt. Klagar på att hon är trött. Så det är en kamp om detta.
    Känner mig dötrött jag med.

Pregga: En räv!! Så sött....
    Hoppas du är bättre idag....

• tetta

Hej tjejer!

Fick mitt paket från minimundus idag!!     Så nu är allt klart!

Harr klippt gräs och krattat upp äpplen nu ska vi käka sen tar vi nog en tur med bilen. Lämna äpplen till kompisar som har hästar. Lukta lite på hästlukten....

Pregga:  Du får skriva snart en vräkningsorder till prinsen! Han får inte luras så....   :)

• tetta
    Pregga skrev 2010-08-06 18:19:37 följande:
    hahaha fick mig ett gott skratt här nu...om det ändå vore så enkelt att det inte satt i mannens sperma....hahahaah en tanke slog mig just, tänk om jag hade ringt mitt x å sagt åt han, kom å sätt på mig..*asg* han hade nog klickat mig i örat, hahaha

kan man äta skagenröra? asså jag äter som en besatt, men mer småsaker...kex,smörgås, osv...
    Du kan äta det......
  • tetta
    Pregga skrev 2010-08-06 18:52:15 följande:
    Åh, tack..e så sjukt sugen på att äta ngt hela tiden nu igår å idag...kan inte sluta, men inte ngn riktig midda ida än sålänge, igår dock var det kalas midda :)
    Har fått noja på mango sorbet. Äter det varje dag.. 0,5L !
  • tetta
    Pregga skrev 2010-08-06 18:56:48 följande:
    haha men det låter gött :)
    Det är jätte gôtt men kastar i mig det på 10 min!

Min mage är kass idag. Har ont i den med..Ömmar i den.
    Fått använda mina inlägg i bh:n! Läcker som ett såll!
  • tetta

Hej tjejer.

Är helt slut nu. Linnéa är inte frisk än. I två dagar nu så har hon matvägrat fick i henne lite mat idag men ändå. Druckit efter hot om temp..
     Nu kräktes hon igen! Jag blir tokig. Hon har klagat på ont i magen nu i tre dagar. Imorgon ska jag ringa jouren för att se vad de säger. Jag ger det en natt till. Hon hade 37,5 så det är ju på gång till feber. Men när jag klämmer på magen så tycker hon att det är skönt!

Sömn vad är det för ngt? Lika bra att vänja sig!

• tetta
    Pregga skrev 2010-08-06 21:47:28 följande:
    men fy va jobbigt.....stackars liten, hoppas hon mår bättre snart, har hon ätit ngt nytt? tänkte på allergi....
    Malinski79 skrev 2010-08-06 21:38:01 följande:
    Måste säga att ikväll har jag känt ett tryck neråt som jag aldrig käns förut....det är inte så att jag tror nåt är på G,men det är jäkligt obehagligt.... Ännu mer "obehagligt" när man vet att bebisen ligger låååångt ner oxå...

Är ju bara i v 36+2 så det "ska" inte va på G än på ett tag iaf...Jag måste säga att jag är tacksam för sambon tog beslut förra veckan när det va 1 mån kvar till BF att han inte skulle dricka nåt mer innan bebisen anlänt..det känns tryggt, för man vet ju verkligen aldrig när det startar
    jaa lite kan den vänta tycker jag Flört va skönt att din sambo tar sådan hänsyn...

funderar på att laga thai gryta nu, hahahaha
    Det konstiga är att hon inte gjort det. Hon vägrar glass, bullar, vattenmelon, smörgås, kakor. Allt som hon gillar. Så man är helt slut i huvudet nu efter att ha hört ordet mamma hela dagen. Jag har knappt kunnat gå på toa. Det enda hon orkar är att bråka med syrran! Så det är ju positivt...
  • tetta
    Pregga skrev 2010-08-06 21:55:26 följande:
    men oj, ja då e hon ju inte så bra asså...magsjuka då?! haha jaa bråkar hon med syrran så e det på väg åt rätt håll iallafall :)
    Magsjuka tror jag inte för då skulle vi andra haft det nu. det tar ju 48h när man blivit smittad av det.

Ja, orkar hon bråka med syrran så... :)

Ska lägga mig nu medans hon sover. Man får ju passa på! :)
  • tetta

bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.
    Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 100818 (se bilaga 1, UL rapport).
    För att underlätta för alla berörda part...er ber jag Dig att flytta ut självmant.
    Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10