• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-24 11:51:28 följande:
    jo men d va va dom hade sagt till våra gamla grannar me och att om man ska ta reda på d får man åka in till gbg å göra d privat.. men när jag fråga bm om hon kunde se va vår lilla tös va för nått så kollade hon utan tvekan.. tog ett tag, eftersom  tösen inte ville visa sig å la handen för =0) men d va inga problem..ja jag e superlycklig, d finns juh så söta små klännigar... åååh jag vill bara köpa!! hahaha
    ok, men du gjorde ditt i varberg då va? du tillhör ju halland.....jag ska med fråfa såklart..åh va glad jag e för din/er skull :)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-24 11:52:01 följande:
    NGN mer som e lite svullen i blygläpparna? såg det nu å fick en liten chock....har inte sett detta innan....
    haha men du gumman, det är ju inte så konstigt! har du glömt trycket och hur tung du har känt dig "därnere"? Det är ju just därför ;) vila MYCKET :D

angel: jo det får vi väl hoppas. att vi alla "levererar" på vårt BF. men det är ju undantag att man gör det faktiskt. Det är ju bara på ett ungefär, glöm inte att egentligen är BF +-2 veckor! det är ju en variation av en hel månad, suck... Men tids nog har vi våra hjärtegull hos oss =) *längtar*
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:55:19 följande:
    haha men du gumman, det är ju inte så konstigt! har du glömt trycket och hur tung du har känt dig "därnere"? Det är ju just därför ;) vila MYCKET :Dangel: jo det får vi väl hoppas. att vi alla "levererar" på vårt BF. men det är ju undantag att man gör det faktiskt. Det är ju bara på ett ungefär, glöm inte att egentligen är BF +-2 veckor! det är ju en variation av en hel månad, suck... Men tids nog har vi våra hjärtegull hos oss =) *längtar*
    jo, det e sant...emellanåt så känns det som ett tryck neråt....men jag har inte vart svullen så innan, ser ju ut som att jag sexat dygnet runt i 2 dar typ..hahaha å det har jag inte! e med i nunne ordern..iallafall i vaket tillstånd...
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-24 11:57:36 följande:
    jo, det e sant...emellanåt så känns det som ett tryck neråt....men jag har inte vart svullen så innan, ser ju ut som att jag sexat dygnet runt i 2 dar typ..hahaha å det har jag inte! e med i nunne ordern..iallafall i vaket tillstånd...
    hahahahahaha "iallafall i vaket tillstånd"
  • elinnnnn

pregga: förresten det kan bero på att du tar i nör du gör nummer 2 också, tänk på det ;)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 12:02:45 följande:
    hahahahahaha "iallafall i vaket tillstånd"
    hahahha jaa ena stunden så e jag prostituerad, andra så sexar jag med en väninna osv...hahahaha sjukt ju....
  • carohl

Tjejer: Ni som har varit på rul och fått tid hos bm vad gjorde ni på det besöket hod bm alltså?

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 12:03:36 följande:
    pregga: förresten det kan bero på att du tar i nör du gör nummer 2 också, tänk på det ;)
    Mjo asså det var ju i samband med et å att röven blödde...kan det ha ett samband???
  • carohl

wehooo nu ringde min kärlek och ska hämta upp mig för att ta mig ut på lunch då jag beklagade mig för honom på fb-chatten att jag var hungrig nu!

Ses sen!
    Kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-24 12:07:18 följande:
    wehooo nu ringde min kärlek och ska hämta upp mig för att ta mig ut på lunch då jag beklagade mig för honom på fb-chatten att jag var hungrig nu!Ses sen!Kram
    ÅÅ va mys gumman =) magen kurrar här...maten e snart klar...
    ha det så trevligt, kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10