• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-24 11:30:44 följande:
    haha asså jag menade enl mig nu då =)
    ah okej =)
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-24 11:39:29 följande:
    förlåt gumman.. jag missade d, du skrev nog efter att jag börjat svara  tack så jätte mycke.. ja nu slappnar vi av ordentlig här hemma å bara njuter, underbart!! nu väntar jag febrilt på reslutaten på era RUL i morron!! jag kan juh kanske tillägga att härhar dom sagt till vissa att dom inte talar om nått kön.. men d va inga problem när vi fråga, behövde inte tjata direkt!
    haha så lite gumman, mja jag hoppas ju på att få veta, mendom har visst som policy att inte göra det, å då får jag vänta fint tills v 26 =) en liten tös då? ååå va kul, hihi åter igen Grattis=)
  • elinnnnn

angel: 4 dagar, helt okej ju. jag minns när jag väntade mitt första barn och gjorde RUL och blev flyttad 10 dagar!! dessutom gick jag 13 dagar över tiden :(

• Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-24 11:12:57 följande:
    Ja vi åker på morgonen, men kommer nog dit till strax efter öppning skulle jag tippa på, jag klarar inte tidiga mornar Hoppas på att kunna få låna en rullstol där också, håller tumarna hååårt..
    hehe okej. ja vi kommer åka tidigt på mogonen iaf
    Angel20 skrev 2010-03-24 11:11:59 följande:
    hej tjejor... va på RUL igår, å d va helt fantastiskt! allt såg fint och normalt ut.. d ser även ut som att vi ska få en liten tös!!! tjohoo jag e så lycklig, mindre lycklig är min sambo... hehe, han vill så gärna ha en pojk så nu får jag som jag vill och vi lär försöka få en till bebis senare.. hihi ;o) ska väl poängtera att han blev inte besviken att d va en tös i sig, utan för att han egentligen bara ville ha ett barn egentligen och jag har proppsat på två =0) lyckan e stor!
    Grattis till tösen och lyckar ul

Ja det va någon här på fl som visade en länk till en nyfödd liten babypojke som blev omskuren UTAN bedövning som gallskrek av smärta.
    Jag tjöt som fasen och blev rosenrasande.
    I en sådan grej hade jag LÄTT och GRATIS kunnat ge föräldrarna en eller flera slag för barnets skull. Fy fasen stackars barn. Barnen har ingen egen vilja där
  • elinnnnn

carohl: ja förhoppningsvis har snön försvunnit tills dess och våren kommit =D

• elinnnnn
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 11:43:33 följande:
    hehe okej. ja vi kommer åka tidigt på mogonen iaf Grattis till tösen och lyckar ul Ja det va någon här på fl som visade en länk till en nyfödd liten babypojke som blev omskuren UTAN bedövning som gallskrek av smärta.Jag tjöt som fasen och blev rosenrasande.I en sådan grej hade jag LÄTT och GRATIS kunnat ge föräldrarna en eller flera slag för barnets skull. Fy fasen stackars barn. Barnen har ingen egen vilja där
    bedövning och en RIKTIG läkare kan dem iallafall ge barnet när dem bestämt sig för omskärelse....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:41:31 följande:
    angel: 4 dagar, helt okej ju. jag minns när jag väntade mitt första barn och gjorde RUL och blev flyttad 10 dagar!! dessutom gick jag 13 dagar över tiden :(
    gu så jobbigt å bli flyttad osv...lillanvar beräknad tills den 16 feb men kom den 8de =)
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-03-24 11:41:21 följande:
    haha så lite gumman, mja jag hoppas ju på att få veta, mendom har visst som policy att inte göra det, å då får jag vänta fint tills v 26 =) en liten tös då? ååå va kul, hihi åter igen Grattis=)

jo men d va va dom hade sagt till våra gamla grannar me och att om man ska ta reda på d får man åka in till gbg å göra d privat.. men när jag fråga bm om hon kunde se va vår lilla tös va för nått så kollade hon utan tvekan.. tog ett tag, eftersom  tösen inte ville visa sig å la handen för =0) men d va inga problem..

ja jag e superlycklig, d finns juh så söta små klännigar... åååh jag vill bara köpa!! hahaha

elinnnnn skrev 2010-03-24 11:41:31 följande:
    nej men fy, 10 dar e jag jättelångt, tycker bara fyra dar är en evighet... denna väntan e olidlig!! jag hoppas verkligen att vi slipper gå över tiden..
  • Bubbis10

NGN mer som e lite svullen i blygläpparna? såg det nu å fick en liten chock....har inte sett detta innan....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10