Vi fortsätter, Bf aug 10
Tänkte bara säga att jag nu ska åka iväg för att jobba på kollo en vecka. Det är jättesegt internet där, så jag kommer nog inte kika in så mycket. Ni får ha det så fint allihopa!
Tänkte bara säga att jag nu ska åka iväg för att jobba på kollo en vecka. Det är jättesegt internet där, så jag kommer nog inte kika in så mycket. Ni får ha det så fint allihopa!
Hej tjejer! Ville bara kika in och säga hej här från kollot. Befinner mig ute i bushen med en meter snö och har det toppen. Lite ryggproblem och halsbränna, men mår annars bra och magen växer på. 15+3 idag. Hoppas att allt är bra med er! hinner tyvärr inte läsa igenom tråden nu
Hej tjejer! Nu är jag hemma igen efter en härlig vecka på kollo och helg hos svärföräldrarna. Har haft en meter snö däruppe, men här hemma i lund börjar det bli vår :) hade en prick av blod (nån mm) i trosan häromdan och blev nojjig som vanligt, men vet ej säkert varifrån den kommit. alltid ska det vara nåt....annars är det bra och mage börjar komma fram ordentligt nu. hade ju inte gått upp nåt i vikt för några v sen, men nu hade jag plötsligt gått upp 3kg! Gick in i v17 idag så det är ju inget kontigt i sig förutom stt det kom så plötsligt. Hur är läget med er?
Grattis sweetlilly till lyckt RUL!
Hej! jag behöver lite råd. Kopierar in tråden jag just gjorde:
Vad skönt Pregga att du fick in och höra på hjärtljuden. Men somsagt är det inget att oroa sig för att slå emot saker osv sålänge det inte är nåt extremt.