• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Haha min mage är likadan. En dag var den bara där. Poff liksom. Lycka till på tisdag.

lillabambi skrev 2010-03-26 09:31:26 följande:
    ja helt galet... känns som det sagt poff på bara någon dag :) på tisdag får vi se våran lilla bacon:)
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 09:27:27 följande:
    Så söt magar.Alla ni som har bebbe magar har ju söta magar. min ser bara mjuk,dallrig och fet ut.Här är det som varje fredag städdag idag *suck*...sen ikväll blir det mumms mumms mat med hasselbagspotatis och ytterfile samt god sås till
    Jag har likadan mage, så du är inte ensam...{#lang_emotions_smile}
    BF: 2010-08-27
  • den kära leken

Pregga: Jobbigt med bråk. Bläää. Såg föresten att vi har samma BF nu efter RUL. Jag blev flyttad en dag.

• lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:04:11 följande:
    Haha min mage är likadan. En dag var den bara där. Poff liksom. Lycka till på tisdag.
    Tack så mycket :) känns som alla redan gjort ul så det är väl min tur :)
  • den kära leken

Ja det har varit många denna veckan!

lillabambi skrev 2010-03-26 10:10:47 följande:
    Tack så mycket :) känns som alla redan gjort ul så det är väl min tur :)
  • Nallepuhmamma
    Belly skrev 2010-03-26 10:05:20 följande:
    Jag har likadan mage, så du är inte ensam...
    Men vad skönt att höra en till
    Vi får hoppas våra magar också kommer snart
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-26 10:03:18 följande:
    hej gummsan!Var in och kikade en snabbis igå men skrev inget men såg att allt hade sett bra ut :) så skönt:) Jobbight med familjesituationen :( dök karlskapet úpp på ultraljudet?Kram kram!
    jo allt såg bra ut tack =) jag e överlycklig, allt såg såå fint å bra ut....å jag fick veta att jag ska få en liten prins <3 hihi
    jag har ju nämnt mkt tidigare på den förra tråden att min mamma e "spiciell"  å igår så va måttet rågat. jag ANSYR skvaller, intriger mm. då jag sj e mkt rak som person! Å ärlig, vilket har både för å nackdelar kan det kännas som. Tror jag fungerar mer som en man där va det gäller skvaller mm.

japp han dök upp på mitt rul igår, vi hade börjat så knackar det på dörren å en sköterska kikar in med huvudet å frågar-finns det ngn Samantha här....jag blev helt paff å sa jaa?
    In kommer han helt bestört-har ni börjat utan mig???
    jag blev heeelt ställd. men han var helt facinerad, å sa efteråt att känslorna va överväldigande...hahaha
    men men sen kom han på sig sj med att vara lite glad å ödmjuk å fort tillbax till att vara en idiot!
    Nu har jag bestämt mig för att inte ha med han på förlossningen.
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:10:35 följande:
    Pregga: Jobbigt med bråk. Bläää. Såg föresten att vi har samma BF nu efter RUL. Jag blev flyttad en dag.
    haha jaså? men va kul...tänk så skulle vi ligga samtidigt =)
    japp bråk e det värsta jag vet, å framför allt skvaller...gillar inte sånt asså.
  • Bubbis10

Ingen annan som fått sig ett frispel unde sin graviditet å blivit rasande för ngt? e jag helt ensam om detta? fick en liten Sd men den gav med sig....

• den kära leken

Skvaller är fruktansvärt. Tänker på de stackars flickorna i Örnsköldsvik. Fy fan säger jag bara. Får passa mig för att gå in i sådana trådar för jag kommer lätt bli avstängd på livstid om nån börjat försvara honom.

Pregga skrev 2010-03-26 10:22:41 följande:
    haha jaså? men va kul...tänk så skulle vi ligga samtidigt =) japp bråk e det värsta jag vet, å framför allt skvaller...gillar inte sånt asså.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10