• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-26 10:21:46 följande:
    jo allt såg bra ut tack =) jag e överlycklig, allt såg såå fint å bra ut....å jag fick veta att jag ska få en liten prins <3 hihijag har ju nämnt mkt tidigare på den förra tråden att min mamma e "spiciell"  å igår så va måttet rågat. jag ANSYR skvaller, intriger mm. då jag sj e mkt rak som person! Å ärlig, vilket har både för å nackdelar kan det kännas som. Tror jag fungerar mer som en man där va det gäller skvaller mm.japp han dök upp på mitt rul igår, vi hade börjat så knackar det på dörren å en sköterska kikar in med huvudet å frågar-finns det ngn Samantha här....jag blev helt paff å sa jaa?In kommer han helt bestört-har ni börjat utan mig???jag blev heeelt ställd. men han var helt facinerad, å sa efteråt att känslorna va överväldigande...hahahamen men sen kom han på sig sj med att vara lite glad å ödmjuk å fort tillbax till att vara en idiot!Nu har jag bestämt mig för att inte ha med han på förlossningen.
    Åhh vad skoj med en liten pojke då får du en av varje..*myys*
    men skönt att han "skötte" sej en stund i allafall :)
    Grattis glad att allt såg bra ut :)
  • lillabambi

Jaha brudar då är de en jobbkväll /natt som gäller för mej... Glänsa lite bakom baren som gäller :)
    Varit vaken sen fem i morse och inte kunnat vilat något då dagen varit fullspäckad. Vi får se hur denna kväll slutar :)

• knyzzel
    Malten skrev 2010-03-25 21:38:17 följande:
    Knyzzel- då kanske vi träffar på varann imorn på sjukhuset. Är det förresten på kk man gör RUL? Måste kolla i mina papper....Hjälp vad jag är nervös nu, blir nog inte lätt att somna inatt.  Elinn- Tack för den söta nallen :)
    Hej hej. Gick d bra idag? Vår lille pojke ÄR FRISK. Dr hittade inga missbildningar varken på hjärtat eller ryggraden. Vi e över lyckliga. dagen har varit jätte lång, så jag kommer nog inte stanna inne så länge tyvärr, men här verkar ju ändå vara ganska lugnt. ska upp å jobba i morron kl 9-14, så jag får gå å lägga mig i tid i kväll.

Min älskade make var super söt igår! När jag hade kommit hem efter mamma/stallet så hade han köpte en JÄTTE VAKER buket blommor å köpt en pressent ask Lindt choklad till mig (har lagt in en bild på d)

Pregga: Jätte fräch vagn. Ska ha typ d stuket till pojken oxå, men i beige/khaki med svart mjuklift
  • carohl

Hej tjejer!!

Jag har haft fullt upp idag och nu är jag heeeelt slut!

Ska bara säga grattis Malten!!
    Och Knyssel vad skönt för er!

NU måste jag gå och sova då jag jobbar ett dygnspass imorgon så vi ses på söndag igen... eller jag brukar alltid att surfa lite på jobbet från mobilen hihi...

Kram på er! Och sov så gott

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel
    Så gå jag oxå å lägger mig. Har bloggat  här innne heela kvällen. Var ju bara tvungen att uppdatera min graviditets blogg. Har en lång å detaljerad på när jag väntade Thyra å vill att d ska finnas på sonen oxå, men glömmer ju så fort ju. Sov gott på er.
    carohl skrev 2010-03-26 22:54:27 följande:
    Hej tjejer!! Jag har haft fullt upp idag och nu är jag heeeelt slut! Ska bara säga grattis Malten!! Och Knyssel vad skönt för er! NU måste jag gå och sova då jag jobbar ett dygnspass imorgon så vi ses på söndag igen... eller jag brukar alltid att surfa lite på jobbet från mobilen hihi... Kram på er! Och sov så gott
    Tack carohl.

Pregga: Härligt namn du valt. Lagom ovanligtt, men inte på något vis konstigt eller knäppt. Själv väljer vi mellan Silas å Devin fortfarande. Jag e mer inne på Silas å maken e mer inne på Devin. Så vi får väl se vad d blir.
  • carohl

God morgon tjejer!

Jag gick upp för en timme sen... suck...

Ska strax iväg till jobbet och som jag skrev imorgon så jobbar jag dygnspass så jag slutar jag jobba kl 9 imorgon bitti.

Ha en bra dag nu så hörs vi!
    Kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • elinnnnn

Godmorgon alla!

Knyzzel: grattis till pojken och lyckat UL =)

När jag går får jag ont i högra sidan, tror det är ligamenten eller nåt. Det stramar och drar åt, så jag måste gå jättesakta och helst inte i trappor. Men tyvärr bor man ju på 3e våningen UTAN hiss......

Min man fick känna bebisen i förrgår! Det var så mysigt. Han hade handen på magen, som vanligt, och efter varje bebisspark frågade jag honom om han hade känt det då svarade han först att han inte visste skillnad på bebisens rörelser och mina. Jag sa men jag ligger ju blixtstilla hahaha, sen sparkade bebisen igen och han kände inte den heller. Sen fick bebisen in en fullträff, den starkaste sparken jag någonsin känt, rakt på makens hand. Hahah åh vad vi skrattade, ett så underbart ögonblick

Vår lill* plutt väntas 100810
  • MiaJ80

Åh! Vad mysigt med liten på g! Vill ni förkovra er lite så kika gärna in på www.babydjungeln.se Får jag dessutom be om en tjänst? Vad hade ni som ska bli mammor velat läsa om? Har ni några tips till oss? Jag hade blivit jätteglad om ni tog er tid att skriva en liten kommentar eller ett mail till mig!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 14:35:53 följande:
    åh vad trevligt!Här blir det bara lugnt hemmavid, kanske får lite middagsbesök imorgon, få se..Ha en skön helg tjejer!
    hihi jaa det va trevligt men jag åkte hem imorse vid halv 7, efter att ha insett att jag inte kan sova borta...dom är helt underbara.hade köpt den första lilla blåa baby bodyn med bilar på hahaha men sängen jag skulle sova i höll på att ta död på mig, min dotter e kvar å kommer senare...
    Belly skrev 2010-03-26 14:50:17 följande:
    Awww..underbar
    Hihi tack så mkt, jag e såå stolt över han redan..haha
    lillabambi skrev 2010-03-26 18:54:49 följande:
    Åhh vad skoj med en liten pojke då får du en av varje..*myys*men skönt att han "skötte" sej en stund i allafall :)Grattis glad att allt såg bra ut :)
    jo det är jättekul å få en av varje, fast det hade inte spelat ngn roll heller, haha men klart man e superglad :) jodå han blottade sig så fint...hahahaahahah
    å allt såg toppen ut :)
    knyzzel skrev 2010-03-26 21:53:03 följande:
    Hej hej. Gick d bra idag? Vår lille pojke ÄR FRISK. Dr hittade inga missbildningar varken på hjärtat eller ryggraden. Vi e över lyckliga. dagen har varit jätte lång, så jag kommer nog inte stanna inne så länge tyvärr, men här verkar ju ändå vara ganska lugnt. ska upp å jobba i morron kl 9-14, så jag får gå å lägga mig i tid i kväll.Min älskade make var super söt igår! När jag hade kommit hem efter mamma/stallet så hade han köpte en JÄTTE VAKER buket blommor å köpt en pressent ask Lindt choklad till mig (har lagt in en bild på d)Pregga: Jätte fräch vagn. Ska ha typ d stuket till pojken oxå, men i beige/khaki med svart mjuklift
    hihi jo jag e mkt nöjd med den å jag har med svart mjuklift i den =)va det gäller namnet så tack så mkt =)

Grattis Malten å knyzzel blir så glad för er skull att allt gått bra :)
  • Bubbis10

Som sagt, jag skulle ju sovit över men kunde inte somna i den stenhårda sängen, det var som att ligga på golvet..å när jag skulle vända mig om fr sida till sida vid 2 tillfällen så strålade det till typ över magen...eller om det var i sidorna....

jag blev livrädd...va sjutton var det?????

Sen väl hemma nu så gjorde han sig tack å lov till känna med tydliga puffar....
    men jag blev orolig för det som hände...?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10