knyzzel skrev 2010-03-25 20:40:52 följande:
Hej nu e jag inne en liten stund i alla fall. Min lillebror kommer ikväll å hälsar på. När som helst snart, då blir d pizza, igen. Jag kommer att föda fram en pizzabagare så e d bara efter all den pizzan jag har ätigt dem senaste dagarna.Pregga: Ett stort grattis till din lille mirakel-prins. Så skönt för dej att allt var bra. Grattis igen, gumman.Nallepuhmamma: Så jätte kul för dej å din familj att er lill* mår bra. du Ska se att h*n växer till sig till den 8. Jag fick samma resultat på mitt första UL, men han växte till sig å jag blev bara flyttad tillbaka 2 dagar trots allt. Håller tummarna för dej.Malten: Var ska ni på UL i morgon? Vi ska till Lunds KK kl 8:30 för extra kontroll på hjärta, hjärna å ryggrad. Börjar känna fjärilar i magen nu, men d kan ju vara Junior som sparkar oxåSchnappi i magen: Jag vill först säga grattis till flickan. Beklagar att d inte var som d skulle med henne. Hoppas att du vet att du kan komma in å snacka här hur ofta eller inte alls om du vill. Håller tummarna för er på måndag.
hey gumman :)
tack så mkt, ja det va en stor lättnad å få se han å att allt var bra :)
Har nu sagt åt mitt x att han inte e välkommen att delta på förlossningen å att jag givetvis ska ha ensam vårdnad. han lär bli asförbannad! Men har visar 0 intresse för den lille. Efter Rul idag så ringde han upp när jag satt hos mamma å skrek att jag va en idiotjävel som va dum i huvudet, fr ingenstans?? Min mamma tittade chockat på tel å frågade om han helt tappat det?!
Men jag snackade med en väninna nu som sa såhär-gumman, jag tror han vill hata å vara arg, för han lägger såå mkt energi på att vara det. Skulle han plötsligt sluta så skulle han ha så mkt tid å energi till vad?? Nada! Så det kan nog ligga ngt i det, för väl utanför Rul så sa han att det var överväldigande att se sitt barn....
å sen vänder han rakt av på tel 10 min senare? Att jag inte skämdes när han frågade Bm om det inte vore bra att jag smörrjde mig å käka cocos fett....guu va jag kände mig dum. Å låtsades vara duktig på det ena å det andra.....jag sa bara
XXXX lägga av nu!
Ns mamma skrev 2010-03-25 20:43:33 följande:
Schnappi: Grattis till flickan men usch vad jag lider med dig för beskedet du fått men håller tummarna att allt går bra. Skriv av dig så mkt du vill här..Stora kramar till dig!!Nallepuhmamma: Hoppas att din lillskrutt växer ikapp och att du nästa gång får reda på vad det är för liten som gömmer sig i magen!Pregga: Grattis till prinsen i magen!Igår plussade en av mina närmsta vänner, så kul att vi kommer vara mammalediga tillsammans, är så glad att det nästan känns som att jag plussat en gång till :)
Tack så mkt gumman :)