• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 12:50:10 följande:
    jag hade ringt in faktist. Ja fy samma här och sen all den där jäkla svetten MELLAN skinkorna huaaaa
    haha mja den har jag sluppit än såläne, haha men asså miss ass ser så litet ut nu, som en barn unges rumpa-tvärliten.
  • Nallepuhmamma

Söt bild pregga på sonen
    har också bilder som jag kollar sönder...längtar till den 8:e april då vi får veta könet

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 13:35:44 följande:
    Söt bild pregga på sonen har också bilder som jag kollar sönder...längtar till den 8:e april då vi får veta könet
    hihi tack så mkt {#lang_emotions_heart} känslorna e obeskrivliga...hihihi ja jag förstår att du längtar så...:)
  • Bubbis10

Såå flickor, nu hörs vi nog först imon, ska hem till vänner på tjejmiddag å stanna över =)
    Ha det göttans, Kram

• puchelina88

Hejsan!
    nu har vi beställt vagn;)
    vart en svart/beige vagn med bilbarnstol i samma färg;)
    i kväll blir det att äta gott och bara ta det lungt hoppas ni får en bra och skön helg tjejer!!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-26 13:50:09 följande:
    Såå flickor, nu hörs vi nog först imon, ska hem till vänner på tjejmiddag å stanna över =)Ha det göttans, Kram
    åh vad trevligt!

Här blir det bara lugnt hemmavid, kanske får lite middagsbesök imorgon, få se..
    Ha en skön helg tjejer!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 10:13:05 följande:
    Men vad skönt att höra en till Vi får hoppas våra magar också kommer snart
    Oh ja! Jag tror att dom verkligen kommer komma som en explosion när dom väl kommer!!
    BF: 2010-08-27
  • Belly
    Malten skrev 2010-03-26 10:50:50 följande:
    Hej tjejer och tack för alla lyckönskningar! Allt såg fint ut på RUL! Den lille sprattlade runt och ville inte riktigt vara med på kort hehe. Moderkakan låg i framvägg och jag blev bakåtflyttad 4 dagar till 26/8. Jag är så glaad nu :)
    Grattis!!! Underbart att börja helgen på ett sådant sätt..
    BF: 2010-08-27
  • t0va
    060810 skrev 2010-03-26 12:43:50 följande:
    Någon här som gjort fostervattensprov sent? Jag har fortfarande sammandragningar fast det snart gått 26 timmar sen jag gjorde provet. De är inte direkt smärtsamma men jag känner av dem.. Bör jag va orolig? Vet inte ens vart jag kan ringa o fråga om råd heller....
    Hur går det har du fått något svar?

Bm, eller förlossningen kan vara tips att ringa till, de ska i alla fall kunna lotsa dig vidare.

Jag ringde mvc i morses och blev hänvisad till BB/perinatalavdeleningen, är de eller förlossningen som jag ska ringa till om det är akuta saker eller jag inte får tag på bm.

Annars så kan kvinnokliniken också hjälpa till.

Hemma igen, pissprovet var ok, blodtryck och temp också, men läkaren klämde på magen och det gjorde ont så hon tror på urinvägsinfektion ändå, precis som jag också gör. så jag fick antibiotika och ska ringa om det inte lättar på ett dygn eller blir värre. Känns skönt att få det kollat, när barnmorskan klämt på magen så gjorde det ont men jag kände sparkar så bebis blev nog arg för att den blev väckt.

Är lugnare nu i alla fall, sen är det ul på måndag så då får vi dubbelkollat att allt är bra.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10