Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag blir kanske ännu mer tacksam att vi faktiskt lyckades bli gravida och att allt ser bra ut nu. Det är helt otroligt och jag är så lycklig.
Jag blir kanske ännu mer tacksam att vi faktiskt lyckades bli gravida och att allt ser bra ut nu. Det är helt otroligt och jag är så lycklig.
Inte ont i ryggen/svanken ännu. Däremot lite stel. Gäller att stretcha när man varit igång. Änn så länge kan jag lägga handen i golvet när jag lutar mig fram men det börjar ta emot. Måste bli bättre med yogan igen.
Vi ska till BM imorgon. Har en hel timme inbokad och har ingen aning om vad hon ska gå igenom. Kanske lite om föräldrautbildning och sånt där föräldraintyg till FK. Inte vet jag
Jo brösten är svullna och ömma för att inte tala om bröstvårtotna. Kliar gör de med. Vet inte vad jag har för storlek. Det är många år sedan jag använde en BH.
Jag har ingen aning vad gäller storlekar.
Åhh massage hade varit gött.
Obehagligt. Hoppas det går över. Jag är osäker på om det är SD jag har eller inte. Det gör ju inte ont.
God morgon god morgon alla glada! Hoppas ni sovit gott. Själv somnade jag vid 18:30 och sov till 5:45. Så gött!
Ja vi behöver vår sömn. Jag fick inte min igår. Det var kankse därför jag däckade igår. Känner mig riktigt pigg. Vilket kan behövas. Ska både till BM och jobba sent idag. Är nog inte hemma förrän 22 kanske.
Haha, vad roligt. Vi har en inneboende just nu och hör när han harklar sig :) Han har nog fått höra ett och annat. Haha
Ja äckelmagad kan man inte kalla mig. Haha. Klara det mesta. Nu när jag är gravid förstår jag dock hur illa man kan må av dofter och annat.
Ärlighet är ju en grundpelare i ett förhållande, kan jag tycka.