Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag blir kanske ännu mer tacksam att vi faktiskt lyckades bli gravida och att allt ser bra ut nu. Det är helt otroligt och jag är så lycklig.

Pregga skrev 2010-03-29 12:39:02 följande:
    Exakt, asså jag visste inte ens att Ma existerade innan jag reggade mig här inne på Fl....å allt prat om blödningar, Mf, Ma..som kommit under våra månader så stissade jag upp mig ännu mer å tänkta att, jaha e det d som väntar mig nu?! Å jag har vart konstant orolig. Klart man inte önskar ngn annan olycka, verkeligen inte! MEN man står sig å sitt eget närmast, sen betyder inte det att man slutar å bry sig om andra för det. Men jag tackar gud varje dag för att min lille lever å mår bra.å Ibland kan jag få skuldkänslor för det, när ngn skriver ngt å jag tänker-ja men det e ju inte jag.... känner mig hemsk, men jag e ärlig! jag är lycklig över att min lille prins mår bra, igår va han jätte aktiv...å det e en bekräftelse..å jag måste nu få glädjas....
  • den kära leken

Inte ont i ryggen/svanken ännu. Däremot lite stel. Gäller att stretcha när man varit igång. Änn så länge kan jag lägga handen i golvet när jag lutar mig fram men det börjar ta emot. Måste bli bättre med yogan igen.

• den kära leken

Vi ska till BM imorgon. Har en hel timme inbokad och har ingen aning om vad hon ska gå igenom. Kanske lite om föräldrautbildning och sånt där föräldraintyg till FK. Inte vet jag

• den kära leken

Jo brösten är svullna och ömma för att inte tala om bröstvårtotna. Kliar gör de med. Vet inte vad jag har för storlek. Det är många år sedan jag använde en BH.

Pregga skrev 2010-03-29 13:19:15 följande:
    nu ska jag dra, hihi hörs sen..å tjejer hur e det med era boobs? jag hade stl 75 B innan å nu har jag 2 tunga d,dd kupor....
  • den kära leken

Jag har ingen aning vad gäller storlekar.

Åhh massage hade varit gött.

SweetLilly skrev 2010-03-29 14:01:54 följande:
    hej igen! Nu har jag vart och lämnat mitt kisseprov sen var jag och handlade och så sprang jag in på Lindex och köpte en tröja jag sneglat på förut, och den fanns kvar! Den var till lilla pyret.. Men jag är superdålig på storlekar, jag vet INGET om barnstorlekar! Kan en 6månaders ha 74? Såg att ni snackar navlar också, min har bara blivit "utsträckt  så "hålet har blivit större haha" men ingen utbuktning. Sen huvudvärk, ja jag har också dryg värk som är ihållande ibland. men då får min man massera tinningar och nacke så släpper det
  • den kära leken

Obehagligt. Hoppas det går över. Jag är osäker på om det är SD jag har eller inte. Det gör ju inte ont.

Malten skrev 2010-03-29 14:19:31 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag hemma igen från föräldrarna. Hade mycket sd inatt igen, vaknade ett flertal gånger. det känns obehagligt och jag blir rädd, särskilt nu när jag inte hade min man med. har ju redan pratat med en bm som inte tyckte det verkade va nån fara, men det känns inte helt normalt. det har ju varit nu nån vecka där jag nästan varje natt vaknat av detta. får väl ringa bm igen, men min egen går aldrig att få tag på.... 
  • den kära leken

God morgon god morgon alla glada! Hoppas ni sovit gott. Själv somnade jag vid 18:30 och sov till 5:45. Så gött!

• den kära leken

Ja vi behöver vår sömn. Jag fick inte min igår. Det var kankse därför jag däckade igår. Känner mig riktigt pigg. Vilket kan behövas. Ska både till BM och jobba sent idag. Är nog inte hemma förrän 22 kanske.

Pregga skrev 2010-03-30 07:30:01 följande:
    åå det lät skönt, sj har man sovit uruselt...mardrömmar inatt igen, så jag ska lägga mig nu när lillan går till skolan, e helt slut....
  • den kära leken

Haha, vad roligt. Vi har en inneboende just nu och hör när han harklar sig :) Han har nog fått höra ett och annat. Haha

Pregga skrev 2010-03-30 07:47:25 följande:
    Oj, det blir en låång dag för dig...hua...å nu tar sig grannarna en snabbis såhär på morrn *avis* hahahah om det e såå lyhört....å du milde tid...hahahahaha jaja det va längesen nu....
  • den kära leken

Ja äckelmagad kan man inte kalla mig. Haha. Klara det mesta. Nu när jag är gravid förstår jag dock hur illa man kan må av dofter och annat.

Ärlighet är ju en grundpelare i ett förhållande, kan jag tycka.

Pregga skrev 2010-03-30 07:54:05 följande:
    haha euw....harkel, då hade jag spytt..e såå kräkmagad. asså jag blev just kallad idiot på en annan tråd *asg* för att ?? jag inte accepterar otrohet å inte förstår dom som fölåter det...haha då var jag empatilös med...eller som hon skrev-inte ödmjuk! ja det finns folk till allt....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10