Vi fortsätter, Bf aug 10
Jo det kanske han gör. Haha. Vi försöker ju va så tysta så men man blir ju lite lätt carried away ibland ;)
Jo det kanske han gör. Haha. Vi försöker ju va så tysta så men man blir ju lite lätt carried away ibland ;)
Det bjuder vi på! Ingår i hyran ;)
Jag finns här!
Nej ingenting. Men vi har fått ett par kassar kläder från mina syskon. Men det är väl dags att ta tag i den biten snart. Jag tycker det är så tråkigt att handla. Sitter och kollar lite efter barnvagn på blocket. Ni då?
Vad skönt. Jag önskar jag hade det avklarat.
Vad ska ni hitta på i påsk då? Är ni lediga lite?
Ja det ska bli skönt att va ledig lite. Vi ska åka hem till mamma. Alla syrror kommer så det blir full rulle hela helgen. Massa ungar. Mamma har precis fyllt jämt så vi ska fira henne med.
Skönt att få sova. Det finns så mycket på blocket. Gäller bara att ha tid att åka och kolla på det med.
Jag tror jag kände trollet på magen för första gången igår. Den levde rövare och for runt. Mer på ena sidan. Då la jag handen på megn och poff, en riktig spark rakt på handen. Haha.
Det låter som ni bor hemma hos oss :) Massor av blommor som tittar upp. Men i morse var det faktiskt nån minusgrad när jag for till jobbet.
Jag har ju känt inne i magen i fler veckor men nu även utanpå :)