Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jo det kanske han gör. Haha. Vi försöker ju va så tysta så men man blir ju lite lätt carried away ibland ;)

Pregga skrev 2010-03-30 07:55:51 följande:
    har du aldrig tänkt på det att han kanske "går" igång på att höra er? hahahahahha en annan har ju glömt hur det e.....suck.. vilka mardrömmar jag hade inatt, ska baar käka lite å lägga mig...e helt slut...vaknade av å till hela natten...
  • den kära leken

Det bjuder vi på! Ingår i hyran ;)

Pregga skrev 2010-03-30 08:06:12 följande:
    hahahaah jaaa han ligger nog å drar i snöret i ren frustration, hahahahahahahah guuu va kul :)
  • den kära leken

Jag finns här!

puchelina88 skrev 2010-03-30 08:29:58 följande:
    god morgon tjejer! hmm faan sover ju inget bra alls nu för tiden;/ men men så är de väl;) i dag händer de inte så mycket blir attt vara hemma slappa lite! men ja kan ju vara här inne för finns väl någon här inne att prata med;)
  • den kära leken

Nej ingenting. Men vi har fått ett par kassar kläder från mina syskon. Men det är väl dags att ta tag i den biten snart. Jag tycker det är så tråkigt att handla. Sitter och kollar lite efter barnvagn på blocket. Ni då?

puchelina88 skrev 2010-03-30 08:46:03 följande:
    de är bra då har ja någon att prata med;) har ni handlat nått till bebisen en då?
  • den kära leken

Vad skönt. Jag önskar jag hade det avklarat.

Vad ska ni hitta på i påsk då? Är ni lediga lite?

puchelina88 skrev 2010-03-30 08:59:24 följande:
    hmm jo vi har handlat säng på ikea med allt man ska ha i den;) sen va vi i tranås i fredags och beställde barnvagn med bilbarnstol;) har fått kläder av sambons brors tjej dom fick en liten i november!
  • den kära leken

Ja det ska bli skönt att va ledig lite. Vi ska åka hem till mamma. Alla syrror kommer så det blir full rulle hela helgen. Massa ungar. Mamma har precis fyllt jämt så vi ska fira henne med.

puchelina88 skrev 2010-03-30 09:03:46 följande:
    ja vi är lediga de är skönt;) Min pappa kommer hem till oss med mina små syskon ska bli kul att träffa dom;) ska ni göra nått kul?
  • den kära leken

Skönt att få sova. Det finns så mycket på blocket. Gäller bara att ha tid att åka och kolla på det med.

Malten skrev 2010-03-30 09:04:11 följande:
    Godmorgon tjejer! Inatt sov jag gott utan massa sd, skönt! Vi har inte heller börjat handla än, men jag är väldigt sugen på att sätta igång. Hittar massa skoj på blocket. mannen tycker däremot vi kan vänta. vi ska också få endel som min mans brorsbarn växt ur. 
  • den kära leken

Jag tror jag kände trollet på magen för första gången igår. Den levde rövare och for runt. Mer på ena sidan. Då la jag handen på megn och poff, en riktig spark rakt på handen. Haha.

• den kära leken

Det låter som ni bor hemma hos oss :) Massor av blommor som tittar upp. Men i morse var det faktiskt nån minusgrad när jag for till jobbet.

Nallepuhmamma skrev 2010-03-30 09:19:18 följande:
    Min man är lika dan och säjer alltid vi kan vänta lite med inköp till lill*n. Jag spanar ofta på Tradera samt blocket Jaha då har man på ett par dagar gått nr 1,1 kg hmm... Tänkte ta en långrunda idag med lillgrabben sen i eftermiddag i det underbara härliga vårvädret Så jäkla mysigt väder och dessutom ser man massa underbara blommor som kommit upp ur marken Ser så fram emot att få plocka fram grillen sen längre fram och abra sitta ute och käka gott och spana på omgivningarna då hmm ja då ängarna,hagarna haha men kanske en o annan granne från fjärran som går förbi med sina jyckar
  • den kära leken

Jag har ju känt inne i magen i fler veckor men nu även utanpå :)

puchelina88 skrev 2010-03-30 09:21:15 följande:
    hehe jo ja börja känna i helgen och i går när ja lägger mig ner så börjar den ;)de är så mysigt!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10