Vi fortsätter, Bf aug 10
Helt klart därför ;)
Helt klart därför ;)
Grattis till lyckat RUL. Ja det är verkligen en lättnad och alldeles alldeles underbart!
Japp imorgon byter vi vecka vilket betyder 50% idag! Grattis till dig med för det :)
Vad mysigt att se den lille röra sig!
Jag hade nog också ungefär 75B innan. Nu har jag ingen aning men det är en rejäl hylla som står rätt ut. Skulle inte kunna stänga in dem i en BH. Knappt ens tajt linne. Det får absolut inte sitta åt. De är ju grymt känsliga nu :)
Det är ju alldeles underbart med en liten busunge. Jag hade gärna legat kvar en stund i sängen i morse. Fattade inte vad det var när klockan ringde. Jag som brukar vakna innan den ringer. Men snart är det låååång helg :)
Typiskt, när ni ville veta. Bättre lycka nästa gång!
Jag jobbar med lite blandade miljöfrågor. Bla vattendirektivet och mobilitetsfrågor. Är utbildad kemi- och biologilärare för gymnasiet samt miljövetare.
Jag fick nån olja av min bästis som man ska smörja magen med så man inte får bristningar. Den tar jag på brösten med. har aldrig haft så mjuk hud och ffa händerna är så mjuka nu. Hoppas den hjälper.
Jag har ingen aning om märke. Kan inte sånt. Vet inte äns vad jag har för märke på mitt schampoo. Tror den heter bio-någonting. Rosa är den iaf. Speciellt för gravida. Hopplös på allt vad gäller smink och skönhetsprodukter. Använder tandkräm, tvål, schampo, balsam och ibland hudkräm.
jag brukar göra en rätt som heter mangoräkor. stek en lök, häll på en burk krossad tomat och en finhackad mango. Krydda med salt peppar och sambal. Häll i räkorna men låt det inte koka efter det. Då bli räkorna sega. sevrvera med ris och sallad.