Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Bakad potatis med räkröra?

elinnnnn skrev 2010-03-31 11:34:50 följande:
    åh tack för tipset!!.... åh men vi åt ju upp mangon igår hahaha det är annars inget vi brukar ha hemma...sambal har vi inte heller eftersom makens mage inte klarar av stark mat :( ingen mer??
  • den kära leken

Eller pasta med räksås?

Bara creme frachie lite purjolök och fiskbuljong typ och så i med räkorna på slutet.

• den kära leken

Är så jäkla förbannad nu. Vår bil blev ju påkörd för ett bra tag sen nu. Det blev bestämt att den som körde på oss var skyldig till krocken och dess försäkringsbolag skulle betala. De har trygga hansa. För att inte dra en lång historia så kan jag bara säga SKAFFA ALDRIG TRYGG HANSA!

• den kära leken

Pregga: det kanske låter roligt men det är det inte. Alltså jag skulle kunna strypa kärringen som jobbar där. Förbannade jävla idiotkärring. Undrar om de får betalt för att va helt hopplösa och totalt befriade från vett?

• den kära leken

Nej det är sjuk irriterande, men betala ska man göra. Fan vad arg jag är nu.

• den kära leken

Det är lugnt! Nej det är kanske inte så ofta men giriga människor som inte gör sitt jobb blir jag vansinnig på.

Pregga skrev 2010-03-31 13:25:36 följande:
    förlåt, men det e inte ofta du tappar fattningen så det lät lite kul...sorry.....
  • den kära leken

Ja, nu har jag lugnat mig lite. Fortfarande arg men inte rasande. Men jag hoppad den gemensamma fikan idag. Gick ut och gick i regnet istället.

elinnnnn skrev 2010-03-31 14:40:45 följande:
    den kära leken: jag förstår att du är förbannad, det hade jag med varit. men hoppas på att det ordnar sig iallafall..... kram Knyzzel: jag ska gå in och kolla din blogg nu'rå :) spännande!
  • den kära leken

Vad roligt!

puchelina88 skrev 2010-03-31 15:31:07 följande:
    jaa nu har mitt paket kommit som ja beställde i från 4mom en kjol ett linne ett par trosor och sen bebiströjan som ja har längtat efter;)så blir att hämta de i dag efter kl 17 hihi är såå glad;)
  • den kära leken

jag ska åka och kolla på en barnvagn nu. Hoppas den är fin

puchelina88 skrev 2010-03-31 15:38:39 följande:
    hihi man känner som barn på nytt som på julafton;) att man kan bli så glad:)
  • den kära leken

God morgon!

Då var man ägare till en vagn. Första grejen inhandlad :)

Såg att ni snacka svordomar. Jag är totalt hopplös. Svär jämt. får försöka sluta. Mannen är mycket bättre på att låta bli det än vad jag är. Är också ganska grov i munnen. Haha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10