Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-25 21:57:28 följande:
    min slempropp brukar börja gå ungefär 2 veckor innan... denna gången började det redan för ca 4 veckor sen haha, då var det vid 2 tillfällen med typ en veckas mellanrum, i dagarna har det gått en bit varje dag. det gör ju att man tror att det är dags snart. det är det ju iallafall hursomhelst, men det är ju ännu spännande med dessa små tecken =)
    tetta skrev 2010-07-25 21:22:40 följande:
    Idag har varit en mkt seg dag. Regnat och blåst så man har inte orkat att göra ngt.
    Haft molvärkar av och till. Öm i magen..Undrar om det är på G man vet ju inte.

Trött så in i norden. Kan somna på stående fot. Halsbränna av dess like,,,,,
    Ska snart krypa ner i bingen och dra täcket över mig...

Hoppas att allt är bra med dig Pregga!!

knyzzel var är du? vi vill se underverket!!
    precis, tankarna rullar ju rundor i huvudet: är det på G eller inte?
    tids nog lär vi få veta :D
    här har det iallafall lugnat ner sig och upprymdheten inför att maken kommer imorrn har tagit över. vi avslutade precis våran msn konversation och nu kommer vi inte nå varann förräns imorrn kväll när vi ses! ååååh vad jag längtar
    haha det e så man känner din längtan å längtar med dig för att han ska komma, hahahaha
  • Bubbis10

haha måste berätta ngt, min väninna e ju livrädd för att bli gravid...pga kraftig förlossnings rädsla, så får hon inte snitt så kommer hon inte skaffa barn, så illa e det..tyvärr...iallafall när jag satt hos henne innan så fick jag ett ilande hugg i muttan å man hinner ju inte tänka sig för så jag vrålade till å slog handen för muttis...hahaha hon tittade på mig med stora ögon å sa-jaaa jag längtar inte direkt efter att bli gravid..haha stackarn..
    jag fick ju skynda å säja att inte alla hade det så å att lilleman bara kommer åt ngn nerv..

• Bubbis10

då jag har lite sjuk humor så satt jag just å funderade på att skojja med lillan....hålla mig för magen å skrika rakt ut...hahahaahah men kom på att det e nog inte så bra, *asg* men kul i tanken var det...mums va gött med chocklad :)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-25 22:08:55 följande:
    ja jag läste det nånstans att den mognar och öppnar sig
    Pregga skrev 2010-07-25 22:00:59 följande:
    haha det e så man känner din längtan å längtar med dig för att han ska komma, hahahaha
    hahahahha ja det är inte klokt vad jag tjatar om hans ankomst hihihihihi
    sen får ni ju tyvärr se mindre av mig då vi lär vara upptagna mest hela tiden med att umgås på tu man hand och med min familj, och göra lite utflykter och sånt där också förhoppningsvis.
    men jag kommer ju såklart kolla in när jag kan =) fast jag lär nog inte hinna läsa igenom allt ni skriver, som jag brukar göra... är det nåt speciellt får ni gärna inboxa!! =)

kramar till alla fina tjejer härinne som jag lärt känna mer eller mindre under det senaste halvåret, och ännu längre än så med vissa =)
    ok, men det låter ju positivt...men joooo just det ja, dom sa på fl när jag låg inne att det e när livmopderhalsen öppnar sig :)

hahaha nej du tjatar inte, du e självklart glad. Å vi är glada för din skull {#emotions_dlg.flower}
    äh va tusan vi skålar för att din kärlek kommer imon -

DÅSÅ tjejer, då höjer vi våra glas igen å skålar för SKÅÅÅÅL! Skål
    kram
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-25 22:13:05 följande:
    hahahahaha stackars henne

hoppas ändå att hennes förlossnings rädsla inte hindrar henne från att få barn den dagen hon önskar sig det.
    Pregga skrev 2010-07-25 22:08:33 följande:
    då jag har lite sjuk humor så satt jag just å funderade på att skojja med lillan....hålla mig för magen å skrika rakt ut...hahahaahah men kom på att det e nog inte så bra, *asg* men kul i tanken var det...mums va gött med chocklad :)
    nä, stackars din lilla prinsessa! nä det är INTE så bra hahaha vad taskig du är!!! *hehe*känns det som om hela magen dras ihopa och blir hård? då är det säkerligen SD/förvärk.

annars kan det vara din bebis som ligger lite konstigt och trycker på kanske precis där när du står upp...
    jo jag vet det e synd om henne, haha hennes ögon bara spärrades upp å jag tittade upp på henne å mötte hennes blick å inmsåg allvaret, hahahahah
    näe jag ska inte med min sessa...men det var kul i tanken, hahaha
  • Bubbis10

Min lille puttar på ngt sätt så han träffar ena tutten, hahahaha

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-25 22:17:02 följande:
    du har rättså bra minne va? hahahhaha :P

åh tack :) skååååååååååååååååååååål Skål

nu bör jag nog logga ut och göra mig iordning för sängen, har en "liten aning" om att det kommer bli en lååååååååååååååååång dag imorrn ;)

godnatt alla
    hahaha mitt minne e som en guldfisk för tillfället, haha så mkt andra tankar som surrar å tar plats, hahaha
    natti natt gumsan, sov så gött....förstår att du måste vila upp dig inför imon...*host* hahahahahahaa
    kraam

ska ta den elaka disken som stirrar ilsket på mig...hua..vbik hädan du hemska disk.hahahaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-25 22:35:52 följande:
    hahaha, du, glöm inte dricka lite vatten så du blir av med din hosta!!! förstår inte alls vad du menar eller syftar på eller hostar åt *asg*

nä, logga ut var det jag skulle göra, och det NU =)

ha det så trevligt med disken :P:P:P:P:P
    hahaha eller hur..säjer hon heeelt ovetandes ;) jaa nu e disken klar, skönt...hatar å vakna med disk. hua...
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-25 22:36:11 följande:
    SKÅÅÅÅÅÅL!!!!! Skål (jag skålar i alkoholfritt rosé vin )

Det va värst Pregga vad du börjat skåla på sista tiden

Ja ni jag förstår verkligen att framförallt ni börjar "leta" tecken på att något ska starta, själv har jag såå många veckor kvar fortfarande så jag tänker knappt på det än Jag är beredd på att föda sist i denna tråden, fick ju BF 1/9 efter ul (hade 25/8 enligt senaste mensen)... Men lever lite på hoppet att det va exakt likadant med dottern hon kom BF-10 så det får GÄRNA denna lilla oxå göra
    hahaha aaa det e lite oro väckande asså...kanske börjar bli juice alkis ;)
    jo asså man vill ju ha ngt tecken så man kan börja förbereda sig rent mentalt å på ngt vis så tror jag man kan det om man hittar saker som att slemmis har gått osv....men helt redo kan man nog inte bli...
    min dotter kom ju åxå 8 dagar tidigt, det får gärna min discoprins med göra :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-25 22:38:27 följande:

Här tog maken disken medans man la sig i soffan.

Synd att affären är sjukt långt bort! Är sjukt galen på ngn sorts kolsyra! Knasig jag vet ;)

Nu ska jag överfalla sängen! mohahaha.
    God natt tjejer!!

haha jaa vissa har ju levande diskmaskiner då, hahaha gött ju...
    jag har ju fanta hemma, bjder...hehe
    natti natt...sov gött..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10