Vi fortsätter, Bf aug 10
Catsa skrev 2010-07-24 15:49:41 följande:
Ja, du får inte glömma och lägga upp foto ;) Tycker det är så mysigt när det kommer till allt som har med bebisar och göra :D Det enda som saknas nu är ju busfröet själv. Vill inte vänta mer nu :) Jag har lyckats hitta ett par såna där bästa vänner också. Och dom håller man banne mig hårt i :D
Herregud vilken idiot. Fattar inte hur man tänker när man gör på det viset, och sen beter sig som han gör utöver det också :/
Ja det är bra att du känner dig trygg, men det kan vara skönt om du slipper det. Men blir det så, så blir det ju så, inge mer att göra då. Han kommer ingenvart där iallafall..
det med "blåmärken" känner jag igen, har så på sidorna. Men jag antar som du skriver att det är ytliga blodådror. Har ju inte heller slagit i något, men det ser verkligen så ut. Haha.
japp, såå funkar vissa.....pers...jag vet att det kommer sluta med rättegång osv, men som sagt det e inget som oroar mig då jag har för mkt att komma med. Vill han dra igång ngt så-varsegod :) fine by me.
ja det e på exakt samma ställe på varsin sida av magen, å visst tog magen i ena sidan på dörrhandtaget igår men inte på andra å det ser ju likadant ut å så hårt tog det inte att det skulle bli blåmärke.
men som sagt, tror det e ytliga blodkärl.
börjar ju se ut som ett spindelnät runtom hela magen, haha