Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-07-29 22:03:34 följande:

Pregga Tack =) Okej. Jag bor nu i Malmö =) Inte så underbart men det går =) ...

www.snoozy.com

Ok, shit asså...vi är bra utspridda i vårt långa land...haha :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:06:41 följande:
    kan ju vara olika för förstföderskor och omföderskor. mitt bäcken är ju rättså "uttänjt" då detta är mitt fjärde barn ;)
    Pregga skrev 2010-07-29 22:02:05 följande:
    Ojoj sedär ja, hihi nu kanske det e på G, wooohoooo...hahahaah mja mina värkar har gett med sig-TYPISKT! jag tror banne mig att han luras igen!!!! men blött genom trosskyddet,vattenavgång?
    ja kanske :) fast det har lugnat sig lite... men det känns blött igen, får nog gå och kolla...
    inte vattenavgång iallafall, det kommer väl mycket då?
    kanske är lite läckage bara?
    Mja det kan vara läckage, men det kan vara vatten, det kommer ju lite i omgångar..inte som niagrafallen alltid..hahaaha  men kan bli så med. asså för mig så spattade det ner på golvet som en pöl....så gick det ngn min så kom det mer....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 22:08:10 följande:
    MEH!!! Varför säger min BM att jag bara ska ringa min sambo ta en dusch och lägga mig i ner någonstans tills han kommer? Varför ska INTE jag åka ambulans?
    ja asså dom säjer så till mig för att det e lättare att ligga ner i en ambulans, å jag ska dessutom behandlas för min Gbs. å då han ligger med huvudet neråt men långt upp typ...så ska man visst göra så...men e din fixerad?
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 22:08:10 följande:
    MEH!!! Varför säger min BM att jag bara ska ringa min sambo ta en dusch och lägga mig i ner någonstans tills han kommer? Varför ska INTE jag åka ambulans?
    varför ska du ta en duch?? visst om man vill, men jag tycker inte man ska vänta så vid vattenavgång, hm....men det e vad jag tycker.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:11:27 följande:
    gick och kollade nu... inget vatten, men massa slemmis! Förvånad
    och lillan håller på att böka därnere, hm ska inte hon vila om det är dags?
    hahaha
    haha asså vissa bebisar vilar ju strax innan det e dags, medans andra e vilda in till spurten, hahahaha
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:13:29 följande:
    som sagt tror det är skillnad på omföderskor och förstföderskor... läs nedan:
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:06:41 följande:
    kan ju vara olika för förstföderskor och omföderskor. mitt bäcken är ju rättså "uttänjt" då detta är mitt fjärde barn ;)
    Jo stämmer bra, det går oftast mkt fortare för omföderskor!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:26:09 följande:
    hihi ja kanske hon är trött på att vara därinne nu ;)
    Pregga skrev 2010-07-29 22:19:48 följande:
    Mja det kan vara läckage, men det kan vara vatten, det kommer ju lite i omgångar..inte som niagrafallen alltid..hahaaha  men kan bli så med. asså för mig så spattade det ner på golvet som en pöl....så gick det ngn min så kom det mer....
    ja, fast det har inte kommit något mer sen dess haha, fast alltså det var blött igenom trosskyddet och genom trosorna :O
    spännande =)hoppas det :) fast känns lite läskigt nu ifall det är på riktigt...

har fortfarande molvärk hela vägen från blygdben och bakåt i ländryggen..... känns konstigt i underlivet också :S
    fick innan mega ont i ryggen när jag gick, men nu är det bara molvärk kvar.....
    Men då kan det vara vattenavgång ju :) hihi va spännande, men då kommer det snart mer isåfall :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:28:19 följande:
    fast anledningen som hon sa till mig var att navelsträngen kan komma ikläm :S

nu ska jag logga ut och vila lite, får se om det eskalerar eller kanske bara försvinner....
    uppdaterar er imorrn bitti.

kram till alla <3
    jaså? det har dokm INTE nämnt till mig, men det va bra att du sa det så jag vet. hihi jaa nu får du uppdatera så vi får veta vad som händer, haha

kram <3
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 22:39:26 följande:
    Elinnnn lycka till! Hoppas att det händer något nu då. Se nu till att vila ifall det skulle vara något...

Själv sitter jag har lite pinvärkar... Eller molvärk... Aja lite små ont gör det iallafall. Ska nog också sova nu faktiskt. Önskar er alla lycka till om det skulle vara något. Men glöm inte att uppdatera här!!! Måste ju hålla koll på alla här inne =) Undra hur många som får förtidigt och hur många som kommer gå över tiden =)
    jo det ska bli spännande å se vilka som går över å vem som får tidigt, haha min dotter kom ju som sagt i v 38+5 å dom säjer ju att det brukar bli som med första, går man över med första så brukar man det med nästa eller tvärtom, haha men vi får se som sagt. jag har ingen värk alls nu faktiskt, skummt...å lite tråkigt..hahahaha
  • Bubbis10

Godmorgon....

vaknade till Carohl,s kvittrande röst, haha nyvaken e man ju...men mys när hon ringer å väcker mig :)

Jag känner mig TVÄRLURAD!!! inga värkar.....

• Bubbis10

Aså min prins har varit sjukt lugn de sista 4 dagarna....ändå så fick jag lyssna på han igår...vad e detta?

Ngn mer?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10