Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Såå nu e hans säng klar :)
    känns helt sjukt underbart ...hihi
    lägger in bilder, jag e såå näjd...fick världens ränneskita så jag tror det e dags snart asså....

hahahahaahah
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 16:24:06 följande:
    Oj oj, det är sjuuukt spännande! :) Känner du dig bekväm med att han kan komma nù?
    haha jo det e spännande asså...å ja, han kan komma nu, jag e ju i v 38 :) så det gör ingen större skillnad ...lillan föddes i v 38+5
  • Bubbis10

Catsa-
    Aaw, vad mysigt :D Ska försöka bädda vaggan här snart jag :)
    Men först vika in mer bebiskläder. :)

Hej på er alla förresten

Svar-haha jo det känns riktigt mys nu ju...hihihi bädda vagnen?
    har du ingen åkpåse?
    alla hans kläder e tvättade å invikta i hans byrå=)

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 16:40:25 följande:
    Helskumt e de..:)
    haha men jag hade ngt som påminde om fötter en gng ;)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 16:45:56 följande:
    Härligt! :D Då väntar vi med spänning nu..:P
    Så himla fint du hade bäddat! MUMIN!! Mitt finska hjärta klappar lite extra för Mumin..:)

hihi jo som sagt, dottern kom i v 38+5 så han kan komma nu, hihi men asså skulle han vänta så gör det absolut inget. Men det känns som om det e på g. Mumin, haha jag älskar dom :)

jag bytte ju mina namn som vuxen å heter My i andranamn :)

har köpt en hel del mumin kläder till prinsen ,hihi

Belly skrev 2010-07-29 16:48:18 följande:
    Hihi... dom har jag fått ha i fred faktiskt...:) Men i karpaltunnelsyndroms-gänget kan jag gå med i... Aj aj!

jo det kändes av extra mkt igår när jag vaknade å det var varmt....fingrarna domnar å gör ONT. men jag klagar inte, vissa dagar så e det bra me det åxå, asså att det inte känns av lika mkt...

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-29 17:09:11 följande:
    Haha, bädda VAGGAN ;) Inte vagnen :P
    Ja snart är det vikt och färdigt här med, känns skönt att ha det gjort innan den lill* kommer :)
    jo det e såå gött å ha det klart, kan man slappna av...måste vila en stund....ses om en stund...kram
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-29 17:11:43 följande:
    Ja det tycker jag att du ska göra det. :) Kramkram
    nu e jag tillbax, svettig å klibbig men det var såååå skönt å vila en stund. Men känner mig lite lurad, värkarna avtog! hahaha
    Belly skrev 2010-07-29 17:24:10 följande:
    My är så fint! Katastrof att jag inte har köpt nåt med Mumin än.. Ska göra det sen när lillan kommer, då vet man lite mer vad man kommer behövai klädesväg osv...Måste ha!
    Pregga skrev 2010-07-29 16:55:09 följande:

jo det kändes av extra mkt igår när jag vaknade å det var varmt....fingrarna domnar å gör ONT. men jag klagar inte, vissa dagar så e det bra me det åxå, asså att det inte känns av lika mkt...

Ja, det verkar som att det är olika från dag till dag.. Gör väl inte saken bättre att man sitter vid en laptop eller.. Man använder nog händerna ganska kasst... Jaja, får stå ut det sista :)
    jo jag gillar My, hihi så jag tog bort mina egna namn jag döptes till å valde nya själv :)
    ok, du vet inte kön på din bebis än? hahaha jag trodde att mina händer pajade just pga min lap top...tog upp det med läkaren som log å sa nej nej, har inget med det att göra utan din svullnad , hahaha
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-29 18:38:33 följande:
    Här funderar jag på att hoppa studsmatta!
    Orkar inte heller mer!!!
    Det finns ngt i ananas som mjukar upp livmodertappen, MEN ¨då ska man klämma i sig ca 7 st hela ananas, å kräks man inte då asså...hahahaha, fy va vidrigt. jag gillar ananans men hua, inte 7 st....
    hm, börjar känna mig lurad här nu, värkarna bara la av?!
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-29 18:55:56 följande:
    Haha, välkommen tillbaka oavsett skick du är i :D
    Sedär ja, då väntar han nog en stund till. :)
    Har lite som mensvärk bortemellan, men det verkar inte bli något mer av det. Det är bara för att man väntar och väntar. :)
    Har inte bäddat vaggan än heller, meden satt inte fast så nu måste sambon laga, eller ja, skruva dit den ordentligt.. Haha. Är nog så när vaggan har några år på nacken. Är ju farfarn som gjort den åt min sambo och hans syster när dom var små :) Och det var ju några år sen dom var det. :)
    haha, tackar tackar..känner mig som stinky! *asg* hm...mja vi får se om han luras eller om det tar fart lite senare ikv...men det e ju typ sån mensvärk som jag haft, å DOM värkarna e ju dom som brukar påverka tappen, men nu e det lungt å stilla...men visst nu väntar man ju bara in honom :)
    jisses, va fint att ha en vagga som gått i arv så, jättekul juGlad
    tänk så fort du bäddat den bara....jag la mig å vilade å tittade på sängen å fantasin skenade iväg ....såg min lille prins med kolsvart hår, liten å nätt :) hihi bedårande.
    å kolsvart hår lär han få-me love !
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-29 19:05:40 följande:
    Haha.
    Ja nu får han bestämma sig. :) Tycker han kan kika ut snart. :) Tycker allas bebisar kan titta ut snart. :)

Ja det är så mysigt att ha arvesaker. :) Var lite skeptisk först när det var vagga, blev lite orolig för att den skulle kunna välta eller nått. Men sen fick jag se den och den var ju rejäl och ingen sån där "hög och smal" -vagga. :)

Ja, fantasin skenar iväg bara jag tittar på bebissakerna. :) Men det måste den få göra :)
    jaaa eller hur, sluta å lura mamma så.....hahaha låter jättefint,
    jo fantasin skenar ååhhh som jag längtar Glad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10