Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-01 00:41:32 följande:
    Shit vilken molvärk jag har asså...men jag tror lilleman busar med mig igen! hahaha
    Fortfarande molvärk å kl e strax över halv 3 på natten....men jag låter mig inte luras...inte riktigt än iallafall, haha natti natt mina underbara tjejer här inne :)
    Kraam
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-08-01 10:16:29 följande:
    Hejsan tjejer.
    Hoppas allt är bra med er :)
    Här sitter jag med ordentlig mensvärk i både rygg och höfter, slemproppen är tydligen påväg enligt vad dom trodde på förlossningen när jag ringde för 1 timme sen. Skulle höra av mig om ett par-3 timmar för att checka av.

Börjar bli lite nervös nu, vill att det ska komma igång, men ändå så vill jag att det väntar en stund.

Hur ser det ut för er andra? På G?

Kram på er :)
    Godmorgon!
    ja efter att ha haft molvärk som jag skrev ovan inatt i timmar så har jag insett, hahaha han luras den lille busen, vilket inte gör mig ngt. han kan få vänta lite, haha men trött e man....
    kram
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-01 10:41:57 följande:
    Ojojoj så spännande Catsa! Hur mår du nu??? Vilka otroligt fina magbilder ni lagt ut! Vackra! Vad hittar alla på idag? Ha en härlig dag!
    idag e jag bortbjuden på midda, såå trevligt såå...hihi fläskfile mm..mums :)
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-01 10:54:52 följande:
    Fast här händer ännu ingenting. Har haft en del sammandragningar men inget mer... 39:e veckan idag!
    men det e bra gumman, låt dig inte luras, hahahaaha
  • Bubbis10

Ringde Fl nu bara för att fråga om just molvärk då vi e ett par som har detta ganska så mkt
    hon sa att just dessa värkar e mer vanligt bland omföderskor, å denna molande värk är asså flera små sammandragningar därav att det hänger i sig som molande värk. sen får man ju de lite större ibland med, MEN hon sa-När dom riktiga värkarna kommer så känner du skillnad även om du inte minns fr dottern så kommer du känna igen det. dessa molvärkar är kroppens sätt att förbereda sig, men kan lika gärna låta tappen förbli opåverkad.

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-01 12:14:53 följande:
    God morgon!!!

Tänk att nu är det augusti tjejer Detta är månaden då de flesta kommer att få sina prinsar och prinsessor Jag hoppas såklart på ett augustibarn även om jag fick bf 1 sept efter ul, men med hopp om att få tidigare så tänker jag fortsätta leva på att det blir ett augustibarn

de sista dagarna känns det verkligen att bebisen sjunkit ner mer, för attans va de börjar trycka på och ila "down there" enligt bm så ligger hon ju låååångt ner!!!

F.rom idag har sambon lovat att ha alkoholförbud oxå, nu ska han vara i beredskap här fram tills bebisen är här
    Godmorgon gumman :)

Jaaa nu kan man säja, ja vi ska ha barn denna månaden :) klaaaart du får ett aug barn,va bra att han lovat alkoholförbud :)
  • Bubbis10

Nu hickas det i magen, ååhhhh va sött :) Hjärta

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-01 13:01:46 följande:
    hihi de är såå härligt;)
    jo det e  ju det, hihi dom små liven ligger å hoppar med sin lilla mage, haha mys pys e det :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-01 13:09:41 följande:
    hmm någon mera som har fått munsår så här sent i gravidetiten?
    jag fick ju det i början men nu har dom kommit igen!
    nopp inga munsår, men det e säkert hormoner som spökar å det kommer försvinna. Sen när du får bebis å om du väljer att amma så kommer ditt barn få hormonplitor i hela ansiktet, men det försvinner åxå..
    du skrev att du mådde illa inatt, det gjorde jag med-andra gng nu som det kommer upp som en liten kräka när jag lägger mig ner...å jag har inget gravid illamående å har inte haft en enda gng denna grav. märkligt asså...
    Malinski79 skrev 2010-08-01 12:23:25 följande:
    Jaaaa, känns  galet Ja det är skönt faktiskt, även om jag tror det är ett par veckor kvar..Men man vet aldrig och det är lika bra att vara beredd i god tid
    jo men exakt, man vet aldrig...nu har folk omkring mig börjat slå vad, så datum för vadslagning är den 12te,15de,16,22de...hahahaaha vi få se, jag tror ju själv senast den 12te, men men man vet ju som sagt var aldrig...
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-01 13:29:32 följande:
    Hej

Mår illa gör jag med vissa nätter..

Sitter nu och ska beställa amningskydd. Tål inte engångs så nu sitter man och funderar flanell eller siden..

Beställer från minimundus. De är super bra!
    jaså? men va konstigt, asså jag mår inte illa såå...utan jag lägger mig så kommer en kräka upp lite fr ingenstans, å klart dåå mår man ju illa. det har dock bara hänt 2 gng nu....
    jag hade nog satsat på flanell isåfall, för siden låter inte huden andas...
    kan du inte länka?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10