Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-08-02 11:48:44 följande:
    Det gör det plus halva magen.
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 11:36:37 följande:
    Gud vad spännande Är det mycket som kommit?

Ja man hoppas ju på det. För provsvaren därifrån borde ju kommit nu efter 2 veckor idag eller tar det längre tid?

Hahahahahaha du är rolig du hihi.
    Den planeten skulle jag aldrig vilja besöka iaf.
    Får ju gå på toa hela tiden!!Den är helt vit som äggvit! Det är som trådar du drar ut
    Men guuu va mys det låter, trådar sig å allt...blev genst sugen på ägg till frukost....eller INTE! hahaha
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-08-02 11:51:10 följande:
    Har inte varit här på ett par dagar nu och orkar inte läsa igenom allt. Har jag missat nåt viktigt, nån bebis som ploppat ut eller så?  :) Här är det inget på g änsålänge, men är ju "bara" 36+3. Har varit på bröllop i helgen och igårkväll konsert och bowling. Idag ska jag bara ta det lugnt
    Hey gumman :)
    mja missat ngt....

skulle väl vara att vi har ett par bdsm mammor på tråden sådär....en av mammorna här inne har en karl från planeten UrAnus, hahahahaha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-02 11:52:53 följande:
    Hejsan
    nu är jag vaken igen;)
    hmm i natt mellan 1och 2 så hade ja förvärkar ingen måste de vart satt i 1 timma typ sen kunde ja sova igen,2 natten i rad som de kommer i gång mellan 1 och 2 haha vilken tid;)
    någon mera som har sådär??
    japp,just inatt var det lungt, men jag har haft nätter där värken suttit i i timmar å sen gett med sig för att komma tillbax, jag ringde fl igår å frågade å dom sa att det behöver inte betyda ngt mer än att kroppen förbereder sig, well well, tack för den!
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 11:55:13 följande:
    Min slemmis har också redan släpt i omgångar som äggvite trådar man kan dra ut. Äckligt värre...

Men som sagt var mina slemmisar har lossat då o då långt innan också med de anra två barnen med.
    Gumman, ang ditt sår...det kan inte vara en inflammerad hårsäck?
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 12:00:07 följande:
    haha ja.... nää men det hade varit roligt att starta en tråd och se hur många som hade gått med i den...

Det där med slemmisen....Ni säger att det är som trådar som man kan dra ut,men det är inget jag har märkt. Det är som en manet som ligger i trosan när jag ska på toa. Någon gång har jag kännt att det kommit ut men har inte märkt av några trådar.....Men det är inte flytningar heller. Luktar inget och är inte alls som mina flytningar....
    haha eller hur ;)

asså vad det gäller proppen, den behöver INTE vara trådig alls. Har inte mina varit.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 12:03:21 följande:
    jag gick i mer än 4timmar med värkar. Det gjorde jätteont, men försvann sen.... Det är darför jag säger att jag ska ha sjukt ont och 3min mellan och vara 1min... Kanske ringer min sambo lite innan. Beror på vad timern visar för tider =)
    jo men det va ju samma här när jag åkte in med ambulans sist, den 17de juli...då hade jag mindre än 1 min mellan värkarna å tom läkaren trodde det var på G. haha jag blev TVÄRLURAD! haha men det e jag ändå glad för nu :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-02 12:19:17 följande:
    LYCKA TILL, hoppas du får svar på vad det kan vara nu..Så du kan få "slappna" av sen!
    jaa det hade ju vart skönt för henne...å MIG så slipper jag få mardrömmar inatt! hahaha
  • Bubbis10

Nallepuhmamma-

Lycka till, vi tänker alla på dig.
    Kram

• Bubbis10

Jag hade en gng 2 ögonbryn....nu har jag ett kvar, hahaha tack å lov för kajalpenna, hahaha

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-02 12:33:06 följande:
    hehe;)
    kajalpenna är bra;)
    jo absolut, annars så skulle jag inte kunna gå ut i nuläget
    Perssonlund skrev 2010-08-02 13:09:45 följande:
    Vart tog ögonbrynet vägen då?
    ja pincetten var lite väl ihärdig......

Flickor, jag fick mig ett spel på min dotter här hemma som är mitt inne i tonåren, så vi e bra hormonstinna båda 2....jag blev riktigt arg nu å höjde rösten så jag känner mig smått hes....kan jag ha skrämmt lilleman i magen? suck....känner mig totalt värdelös å nedstämd...ska gå å lägga mig lite för jag e sjukt upprörd....
    e så orolig att han ska må dåligt eller att det ska hända ngt pga detta nu...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10