Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-01 20:42:52 följande:
    Oj jag skrev lite fel.... Jag menade givetvis att jag HOPPAS att din bebis rör väldigt sällan på huvudet!!!!Oskyldig
    haha eller hur din lille sadist va?! *asg*
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-08-01 20:44:43 följande:
    Nu har jag tvingat ner min kära make till affären:-P blev väldigt sugen på räkor och jag får inte gå i affärer för honom då jag har fått högt blodtryck så nu har jag fått en betjänt hemma då jag är ordinerad vila.
    Åh va underbart :) en betjänt....skicka över han sen hörru...hahaha
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-01 21:18:44 följande:
    Så sa folk till mig med idag.
    Jag spände ögonen i dem och sa. Tror du att jag hade vart här då för att slippa höra denna kommentaren???!!!!!

Blir så less på dessa kommentarer!!
    ja jag har god lust å svara-men visste du inte-jag går som elefanterna!!!  SUCK!
    Malinski79 skrev 2010-08-01 21:23:44 följande:
    Pregga: Måste bara säga det men man får inte avslöja på fejjan att jag väntar en prinsessa Min familj vill inte veta innan bebisen kommer
    ok, hihi jag säjer inte ett ord om det :)

ANG betjänt, jag mutade just min dotter-skura badrummet så får du en peng, ungen rusade ut, hahaha å hon får pengar jämt asså men men det e bra...hahahahaha hon tom erbjöd sig att dammsuga efteråt, .....å sen kom det-hur mkt får jag för en fotmassage? hahahaha
    hon kommer ruinera mig, *asg*
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-01 21:47:36 följande:
    Pregga- Måste bara tillägga medan jag kommer ihåg det. Jag kollade på en film idag. Där en pappa skulle träffa sin obioson och dotter undrade varför eftersom sonen inte var hans riktiga och för att pappan inte var tillsammans med sonens mamma längre. Pappan svarade: Kvinnor kan man skilja sig ifrån men man skiljer sig inte ifrån barnen. Tyckte det var klockrent och fint sagt och tänkte på dig Hjärta
    Naaw va gulligt, hihi söta du...å det e såå sant ju Hjärta
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-01 21:51:06 följande:
    haha!!! Skönt att du inte har så ont annars då Skrattande Jo,det är ganska jobbigt att ha ont och sånt hela tiden. Det verkar ju ändå inte hjälpa. Men vad begär man? Första barnet och längtar ju bara tills han kommer. Lite märkligt ibörjan var jag rädd för att fl skulle/ska göra ont och nu vill jag ha skit ont så jag kan åka in Skrattande
    wooooooo, shit asså....du e allt en liten bdsm brutta va? vill ha skitont...öh, ok...hahahaha
    näe jag kan vara mkt tacksam för att jag haft en sjukt smärtfri graviditet asså..:)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-01 22:02:05 följande:
    Haha näää kan nog inte påstå det. Är så rädd för smärta att jag skriker innan jag ens vet om det gjorde ont eller inte Skrattande Alla säger ju att man ska ha så ont så man inte pallar vara hemma innan man åker in,så det är bara att längta, tills dess får jag nöja mig med att bara känna honom på insidan Skrattande. Aaa det får du vara, men jag också kanske. Finns ju säkert dom som har det värre Flört
    haha eller hur ...att du inte gillar smärta...*visslar* Oskyldig hahaha
    mja jag tycker inte man ska vänta med att åka in tills man vrålar av smärta kanske, då finns ju en risk för att föda på golvet hemma, sååå nej tack. jo det finns dom som har det riktigt jobbigt...jag hade det tufft när jag väntade lillan så denna grav är rena drömmen :)
    Malinski79 skrev 2010-08-01 22:03:35 följande:
    Nu sitter jag här och tårarna har precis rullat nerför kinderna igen..Å ni anar inte för vad.....Haha, Emma Greens EM silver i friidrott Haha, jag kanverkligen inte titta på sport utan att grina när det går bra för Sverige Men jag tycker det är bra när de får "tjäna" sina pengar...Att man tidigt förstår att man inte alltid "bara kan få" pengar utan att man måste göra något för det (för så är det ju för oss vuxna)
    Perssonlund skrev 2010-08-01 21:51:06 följande:
    haha!!! Skönt att du inte har så ont annars då Skrattande Jo,det är ganska jobbigt att ha ont och sånt hela tiden. Det verkar ju ändå inte hjälpa. Men vad begär man? Första barnet och längtar ju bara tills han kommer. Lite märkligt ibörjan var jag rädd för att fl skulle/ska göra ont och nu vill jag ha skit ont så jag kan åka in Skrattande
    Haha..Javisst är det märkligt...Man lääängtar efter smärtan
    jo men exakt, hon jobbar lite å tjänar en slant..å jag slipper just för tillfället att ta ut mig, jättebra :) för exakt så tror jag hon kommer få en bra arbetsmoral.
    hahaha grina till sporten? DÖÖÖÖR av skratt, du e ju för rolig :)
    såååå du längtar åxå efter smärtan....hm, kanske skulle starta en tråd för det, vi gravida bdsm morsor, kan knappt vänta tills fl?! hahahahaha
  • Bubbis10

jisses, skulle bara hjälpa lillan med att ta kaklet över badkaret å fick en sd direkt å en sjövild buse som protesterade direkt, hahaha

Men man ska väl kunna städa som vanligt fast det e lite bökigt?

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-01 22:47:45 följande:
    Ja man kan städa som vanligt, men just nu tycker jag det är ofantligt jobbigt att dammsuga..Magen blir stenhård på en gång..Har inte ont av det alls, men det är väl en sammandragning ändå? För det är väl när magen TOK STELNAR´?!?
    jo men jag lutade mig över badkarskanten å tog väggen å fick en sd direkt....å lilleman puttade som attan, haha dammsuga klarar jag INTE så den biten gör lillan emot en 20a, haha
    jag fick inte heller ont, men en sammandragning som sagt...japp det är när magen tok stelnar å blir hård för att sen släppa....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-01 22:57:00 följande:
    Just nu känns det som att min prinsessa håller på att kryper ut ur naveln
    haha det lär ju....*host* mys ju....hahahaha
    men gumman, man ska la kunna städa som vanligt? jag fick ju en sd direkt å en son som protesterade....lilleman...mitt Hjärta
    min mamma säjer att han redan e bortskämd med att jag lyssnar till hans protester,hahahaha
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-01 23:50:00 följande:
    Klart du kan städa som vanligt...

Sitter här och svettas. Det är inte ens varmt. ska ta ett glas samarin sen så är sängen min....

Hörs imorgon tjejer....
    jo men jag fick ju en sd direkt, å lilleman protesterade....lille gubben, å jag lyssnade direkt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10