Vi fortsätter, Bf aug 10
Perssonlund skrev 2010-08-01 20:42:52 följande:
Oj jag skrev lite fel.... Jag menade givetvis att jag HOPPAS att din bebis rör väldigt sällan på huvudet!!!!

Jo,det är ganska jobbigt att ha ont och sånt hela tiden. Det verkar ju ändå inte hjälpa. Men vad begär man? Första barnet och längtar ju bara tills han kommer. Lite märkligt ibörjan var jag rädd för att fl skulle/ska göra ont och nu vill jag ha skit ont så jag kan åka in 
Alla säger ju att man ska ha så ont så man inte pallar vara hemma innan man åker in,så det är bara att längta, tills dess får jag nöja mig med att bara känna honom på insidan
. Aaa det får du vara, men jag också kanske. Finns ju säkert dom som har det värre 
hahaha
Jo,det är ganska jobbigt att ha ont och sånt hela tiden. Det verkar ju ändå inte hjälpa. Men vad begär man? Första barnet och längtar ju bara tills han kommer. Lite märkligt ibörjan var jag rädd för att fl skulle/ska göra ont och nu vill jag ha skit ont så jag kan åka in 
jisses, skulle bara hjälpa lillan med att ta kaklet över badkaret å fick en sd direkt å en sjövild buse som protesterade direkt, hahaha
Men man ska väl kunna städa som vanligt fast det e lite bökigt?