Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-07-31 21:08:31 följande:

Go kväll i stugorna!!

Hoppas allt är bra med er alla...Åh TACK Pregga för den fina rosen

Tänkte lägga in en bild på "lilla" magen nu i v. 35+3
    Hey på daj :)

Lilla magen?? haha enorm ju, hihi såå lite gumman,. Ni var ett par st som stöttade mig så igår när jag var ledsen..så det e det minsta jag kan göra....kram
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-31 21:15:01 följande:
    Tack vännen {#emotions_dlg.flower}
    Så lite {#emotions_dlg.flower}
    Familjen Mu skrev 2010-07-31 21:17:13 följande:

Här e min mage förra veckan (Vecka 37) Men nu är den ännu längre ner Tungan ute och tuttarna växer som bara den haha!
    oj, vilken mage...ÅÅÅHH boobs, hahahahaha
  • Bubbis10

Nu kommer värkarna igen, men jag låter mig inte luras mer....hahahahaha

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-31 21:43:12 följande:
    Du e för söt du Pregga {#emotions_dlg.flower} *tack*

Ah dessa värkar...jag känner igen dem. Man har blivit lurad själv nu ett par gånger...
    "Åååh nu är det på G" men så avtar dem bara igen...Men snart så Flört

Tack så mycket carohl...Ja 18 dagar e ju inte mycket och inte 25 heller för den delen. Men det är trots allt dessa sista dagar som går mest långsamast Cool
    haha tack {#emotions_dlg.flower}Skäms
    ja asså jag hade ju inga förvärkar med lillan alls så nu tror man ju, wow nu e det på g, men jag låter mig inte luras med nu, hahaha
    men som du säjer, snart så...vilket datum har du Bf?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-31 21:56:05 följande:
    hej tjejer!
    kollar bara in lite snabbt.

bara 9 dagar kvar till BF!!! ni behöver inte hålla tummarna för att jag ska föda NU, det räcker om jag får slippa gå över hahaha

idag har det varit helt lugnt i magen, nästan inte ens en sammandragning :(

men men hon kommer ju när hon kommer.

på måndag ska jag och maken gå på det första bm besöket tillsammans här i sverige. jag vill gärna att han får uppleva det och se "hur det går till här" :) men vi håller båda två tummarna på att hon kommer nästa vecka =)

fina magbilder ni lagt in :) och malinski herregud sf mått på 37 redan? mitt var på 36 i vecka 37 hihi. men det är ju bara bra det växer på :D

jag har förresten gått ner ett kilo senaste veckan.. undrans om det är okej? jag har ju gått upp ca 23 kg sen jag blev gravid så minus 1 eller 2 kg så här nära inpå är nog inget farlig?

kram
    Svarar lite snabbt då jag har en dotter som pockar på uppmärksamhet här nu, gu va munnen går på henne ibland asså...
    att du gått ner ngt kilo kan mkt väl vara vatten, inget att oroa sig för :)
    kram
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-31 22:06:32 följande:
    haha din lilla prinsessa, munnen går på henne... hmmm tror nog hon är väldigt lik dig inte bara till utseendet ;););)
    hihihihihihi

ja, jag hoppas det är vatten, kan ju vara det nu eftersom det inte är lika varmt så "rinner" det nog av lättare...
    fast sen har jag ju ätit mindre faktiskt sen maken kom.. ingen diet alltså men bara mindre av "det goda" ;)
    fast vi delade på en pizza idag och den var bara såååååååååå smarrig =)

Nä nu ska jag logga ut igen, vi ska kolla på en film innan det är dags att zzzzzzzzzzova
    hoppas bara jag orkar hålla mig vaken genom hela filmen ;)

godnatt alla fina tjejer, jag saknar att "hänga" med er härinne på tråden även fast jag njuter av ensamtid med maken naturligtvis. men ni har ju varit en stor del av min vardag i så många månader nu
    hoppas att vi håller ihopa även sen när våra bebisar kommit

Knyzzel: jag tänker på dig flera gånger om dagen. Lite orolig är man ju eftersom vi inte hört något från dig ännu men, jag hoppas verkligen att ni mår bra och att du bara har för mycket att göra för att ens kunna logga in.. många kramar till dig
    japp, hon e mkt snacksalig...ibland så måste jag stänga öronen för att inte bli galen, men just när jag sitter å skriver så kommer hon vissa dagar inte alltid å avbryter i ett vilket leder till att jag blir stressad å irriterad.
    typ när hon själv e uttråkad.  hahaha du har helt rätt, hon  een mini av mig på alla sätt :) hahaha
    jag tror det e vatten då det är svalare nu, sen att du inte ätit så bra, det har inte jag heller de sista dagarna men jag har inte gått ner...såå jag tror du har kissat ut en del vatten eller svettats ut det. jag kan med känna mig sugen på en pizza eller ngt annat gött, men fter att jag blev gravid så får jag inte ner ngt annat än hemlagad mat typ...vi saknar dig här inne åxå gumman, hihi men förstår såklart att du vill vara med din man nu när han e här:)  men du kikar ju ändå in vilket glädjer oss.
    klart vi måste hålla ihop sen med, hihi

jag tror vi e många som tänker på Knyzzel nu å känner oro, men jag tror å hoppas på att hon e såå förälskad i sin lille att hon bara inte har tid...men ett snabbt hej, å allt e bra hade ju vart kul om man fått se....
  • Bubbis10

Efetr 4 dagar av lugn så har min prins tagit igen det med råge idag, haha HÄRLIGT :)

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-31 22:40:37 följande:
    Hej tjejjer!!

Här inne har man inte mycket tid för just nu!!
    Men skall uppdatera er lite nu.

Alvin har passerat sin födelsevikt och vuxit till sig 3 cm =) HÄRLIGT!!
    Jag inställde mig på ett hektiskt liv med 3 små barn totalt kaos nästan MEN det e mer eller mindre inte alls mycket jobb.
    Lilleman är jätte snäll men börjar knorra till sig en hel del nu tror att han har fått magknip får se upp med vad jag äter och vräker i sig!
    Men han e super duper go!
    Hans första levnads vecka hängde han vid bröstet konstant och bara ville vara hud mot hud... Han gall skrek på neonatalen då jag lade ner han i sin säng.. så där fick jag lite tur att det bara var vi 2, så han fick sin tutt tid!
    Nattetid ammar jag han ca 3 ggr bara och det är under kanske en 40 min för det e byte av tutte och noga med rap och så sker det blöjbyte då han e en riktig rakabajsare!!!

Pregga : hahahahahaa ta det lugnt med rakningen.. man får skeka och göra roliga ställningar hahhaha
    Prinsen kanske kommer ut när det är mer trimmat kanske hahahhahah skojjar gumman hahahahhaha

Ni andra se till nu att era bebisar pluppar uuuut !!
    Jag längtar efter bebis prat och inte grav prat mera SÅ TRYCK nuuuuu hahahahhaa skojjar lite!

Angående knyzzel... det är ju nästan 2 veckor nästa vecka så jag hoppas jag med att det är fullt upp
    Men fy vad jag sitter och tänker och tänker
    Hihi va roligt att du kikar in trots att du har 3 små barn å ta hand om å tom en bebis :)
    haha va myyys å ha han så nära sig åå, vi andra längtar ju åxå...hahaha gallskrek, ja han tyckte väl det var tvärmys uppe hos mamma, så gosigt ju.
    haha jaa nu har jag rakat mig så nu får han komma om han vill, haha men det gör inget om han väntar lite, han kan få hulla på sig lite mer..å sen tycker jag det e så mys att vara gravid med :)

Vad det gäller knyzzel så hoppas jag att allt e toppenbra med henne å fam, å att vi andra som e kvar kan uppdatera när vi åkt in osv även om det bara blir ett hej, vi mår bra å inget mer...så man vet iallafall å slipper å oroa sig....kraam
  • Bubbis10

Shit vilken molvärk jag har asså...men jag tror lilleman busar med mig igen! hahaha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10