elinnnnn skrev 2010-07-31 22:06:32 följande:
haha din lilla prinsessa, munnen går på henne... hmmm tror nog hon är väldigt lik dig inte bara till utseendet ;););)
hihihihihihi
ja, jag hoppas det är vatten, kan ju vara det nu eftersom det inte är lika varmt så "rinner" det nog av lättare...
fast sen har jag ju ätit mindre faktiskt sen maken kom.. ingen diet alltså men bara mindre av "det goda" ;)
fast vi delade på en pizza idag och den var bara såååååååååå smarrig =)
Nä nu ska jag logga ut igen, vi ska kolla på en film innan det är dags att zzzzzzzzzzova
hoppas bara jag orkar hålla mig vaken genom hela filmen ;)
godnatt alla fina tjejer, jag saknar att "hänga" med er härinne på tråden även fast jag njuter av ensamtid med maken naturligtvis. men ni har ju varit en stor del av min vardag i så många månader nu
hoppas att vi håller ihopa även sen när våra bebisar kommit
Knyzzel: jag tänker på dig flera gånger om dagen. Lite orolig är man ju eftersom vi inte hört något från dig ännu men, jag hoppas verkligen att ni mår bra och att du bara har för mycket att göra för att ens kunna logga in.. många kramar till dig
japp, hon e mkt snacksalig...ibland så måste jag stänga öronen för att inte bli galen, men just när jag sitter å skriver så kommer hon vissa dagar inte alltid å avbryter i ett vilket leder till att jag blir stressad å irriterad.
typ när hon själv e uttråkad. hahaha du har helt rätt, hon een mini av mig på alla sätt :) hahaha
jag tror det e vatten då det är svalare nu, sen att du inte ätit så bra, det har inte jag heller de sista dagarna men jag har inte gått ner...såå jag tror du har kissat ut en del vatten eller svettats ut det. jag kan med känna mig sugen på en pizza eller ngt annat gött, men fter att jag blev gravid så får jag inte ner ngt annat än hemlagad mat typ...vi saknar dig här inne åxå gumman, hihi men förstår såklart att du vill vara med din man nu när han e här:) men du kikar ju ändå in vilket glädjer oss.
klart vi måste hålla ihop sen med, hihi
jag tror vi e många som tänker på Knyzzel nu å känner oro, men jag tror å hoppas på att hon e såå förälskad i sin lille att hon bara inte har tid...men ett snabbt hej, å allt e bra hade ju vart kul om man fått se....