• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-04-01 19:28:41 följande:
    Tack så mkt för ditt svar gumman...känns ju lite bättre nu..jo hon tycker ju allt med barn å fam e sååå tråkigt. å hon lever för att supa, å sexa runt...å jag känner som sagt, att hade hon ngn gng viljat bara umgås över en fika....men nu e det-jaa jag hade ju gärna bjudit med dig ut, men nu går ju inte det så...öh, kan jag komma över å låna ditten å datten...suck..tack för ditt svar..
    Det som är "jobbigt" för min vän..Är att hon egentligen vill ha allt det vi (alla hennes nära vänner) dvs sambo,hus och barn..Så jag tror att hon bara är bitter å inte kan glädjas åt nån annan än henne själv..Hon kunde inte ens glädjas när hennes egen syster (jag är vän med henne oxå) va gravid,så syrran vågade knappt nämna graviditeten under 9 mån för henne, och det är helt sjukt!!!!
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-04-01 19:34:15 följande:
    hej mina gravida vänner:)hur står de till?
    Här är det bara bra!!! =D Hur är det själv??
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-01 19:41:55 följande:
    Det som är "jobbigt" för min vän..Är att hon egentligen vill ha allt det vi (alla hennes nära vänner) dvs sambo,hus och barn..Så jag tror att hon bara är bitter å inte kan glädjas åt nån annan än henne själv..Hon kunde inte ens glädjas när hennes egen syster (jag är vän med henne oxå) va gravid,så syrran vågade knappt nämna graviditeten under 9 mån för henne, och det är helt sjukt!!!!
    men det där e inte ett friskt beteende! å en sån sk vän e jag gladeligen utan......
    lillabambi skrev 2010-04-01 19:34:15 följande:
    hej mina gravida vänner:)hur står de till?
    hey you ma babe =)

jodå sitter å fjärtar å lillan vrålar att det stinker å att jag e äcklig, jag kontrade med att jag kan inte hjälpa att en skunk krypit upp i rumpen å lagt sig å dött...hahahahaa
    ååå mätt e jag med , mums har just käkat klart :)
  • Malinski79

Nu vaknade min lill* plutt i magen..Vad et bubblar runt där inne nu =)

• lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-04-01 19:43:44 följande:
    Här är det bara bra!!! =D Hur är det själv??
    Har en jätte sjuk son hemma börjar fundera på rs viruset :(
    Sambon åkte 50 mil bort i morse så ska få tag i någon som kan köra oss...

Pregga skrev 2010-04-01 19:48:04 följande:
    men det där e inte ett friskt beteende! å en sån sk vän e jag gladeligen utan...... hey you ma babe =)jodå sitter å fjärtar å lillan vrålar att det stinker å att jag e äcklig, jag kontrade med att jag kan inte hjälpa att en skunk krypit upp i rumpen å lagt sig å dött...hahahahaaååå mätt e jag med , mums har just käkat klart :)
    hahaha du är för jävla skön :D
  • Malinski79

lillabambi: ajdå...det låter inte som någon höjdare =(Hoppas att det inte är det nu då,å att du hittar nån som kan köra er..

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-01 19:50:40 följande:
    Nu vaknade min lill* plutt i magen..Vad et bubblar runt där inne nu =)
    åå va mys ju :) min prins har vart lugn idag, han vilar väl upp sig för nästa rond, för igår va han sjövild...hahahaa
    lillabambi skrev 2010-04-01 19:52:49 följande:
    hahaha du är för jävla skön :D
    haha well thanx hunny bunny :)

undrade varför du inte skrivit ;)
    stackars liten, men vad får dig att tro det? det ska ju vara överblåst nu, jag hade starkt misstänkt rs virus.....läkarna sa att det va typ 85% att jag hade det. Innan jag blev gravid, tack å lov. jag fick febertoppar för att emellanåt känna mig rätt pigg, för att snabbt dala igen. Svullnade i alla körtlar, i armhålorna å bröstkorgen, å en vansinnig torrhosta som inte ville släppa på 3 veckor....
  • lillabambi

började igår med feber och en väldig hosta idag har hostan eskalerat och han kräks nästan hela tiden o har sovit istort sett hela dagen. varit upp på toa o sen druckigt. 40 graders feber som inte går ner med feber nedsättande.... Ögonen är svullna och rinner ur dom hela tiden. ont i luftrören när han hostar osv :S

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-01 20:37:03 följande:
    började igår med feber och en väldig hosta idag har hostan eskalerat och han kräks nästan hela tiden o har sovit istort sett hela dagen. varit upp på toa o sen druckigt. 40 graders feber som inte går ner med feber nedsättande.... Ögonen är svullna och rinner ur dom hela tiden. ont i luftrören när han hostar osv :S
    ok, men kolla upp det då gumman...

asså jag fick ett sånt sjukt mag knip här nu, blev livrädd då det påminde om värkar, å lilleman började röra kraftigt på sig....

va nära på att få ett psykbryt...gick la ner 2 kg sådär på dass....å e jätteöm i magen...
    måste bero på järntabletterna....ska vila lite....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-01 21:09:38 följande:
    ok, men kolla upp det då gumman...asså jag fick ett sånt sjukt mag knip här nu, blev livrädd då det påminde om värkar, å lilleman började röra kraftigt på sig....va nära på att få ett psykbryt...gick la ner 2 kg sådär på dass....å e jätteöm i magen...måste bero på järntabletterna....ska vila lite....
    Låter inge bra det gumman.. kanske någon sammandragning...  vila o ta det lugnt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10