• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-03 18:58:41 följande:
    Glad påsk till er alla. Familjen Mu: grattis på din dag :)
    haha Glad påsk gumman, så du kunde inte hålla abstinensen borta..hahahahaa
    nu har jag bölat klart ;)
  • t0va
    Familjen Mu skrev 2010-04-03 20:23:04 följande:
    Tack tack Måste dock berätta "en" sak som ni gärna får kommentera om ni vill! Som ni säkert redan förstått är det min födelsedag idag (3.e april) Förra året så gifte sig min ena bror sig just på min födelsedag, vilket jag ansåg lite konstigt. Men iallafall. Idag så gratulerade jag dem på sin 1års-bröllopsdag och skrev även något i stil med "Min födelsedag och er bröllopsdag...lite kul" Tusen tack fick jag till svar men inget grattis  Ingen annan har heller grattat mig mer än ni, frugan, lillan och min yngsta bror. På förmiddagen ringde min mamma och sa: "Jaaa då var det 3.e april idag" Åh tänkte jag, vad gulligt! Men nä då fortsätter hon "...och det är din brors bröllopsdag" "Ja jag vet mamma, men det är min födelsedag oxå" sa jag Nämen det är väl då inget sa hon! Fy fan, vad jag blev ledsen av alla dessa händelser + då alla hormoner som jag inte kan kontrollera  Det blev för mycket!
    Idoter... villket folk det finns. Jag grattar tom. vissa släktingar som jag hellst inte umgås med, det hör ju till hyfs.

Jättegrattis på dig. Hoppas att det blev en ok dag ändå, trots korkade släktingar.
    Klart att du blev ledsen det skulle vara konstigt annars. Det har du all rätt att vara också.
  • Familjen Mu
    t0va skrev 2010-04-03 20:55:07 följande:
    Idoter... villket folk det finns. Jag grattar tom. vissa släktingar som jag hellst inte umgås med, det hör ju till hyfs. Jättegrattis på dig. Hoppas att det blev en ok dag ändå, trots korkade släktingar. Klart att du blev ledsen det skulle vara konstigt annars. Det har du all rätt att vara också.
    Åh tack så mycket söta {#lang_emotions_flower}
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-04-03 20:23:04 följande:
    Tack tack Måste dock berätta "en" sak som ni gärna får kommentera om ni vill!Som ni säkert redan förstått är det min födelsedag idag (3.e april) Förra året så gifte sig min ena bror sig just på min födelsedag, vilket jag ansåg lite konstigt. Men iallafall. Idag så gratulerade jag dem på sin 1års-bröllopsdag och skrev även något i stil med "Min födelsedag och er bröllopsdag...lite kul" Tusen tack fick jag till svar men inget grattis  Ingen annan har heller grattat mig mer än ni, frugan, lillan och min yngsta bror.På förmiddagen ringde min mamma och sa: "Jaaa då var det 3.e april idag" Åh tänkte jag, vad gulligt! Men nä då fortsätter hon "...och det är din brors bröllopsdag" "Ja jag vet mamma, men det är min födelsedag oxå" sa jagNämen det är väl då inget sa hon!Fy fan, vad jag blev ledsen av alla dessa händelser + då alla hormoner som jag inte kan kontrollera  Det blev för mycket!
    Men gumman då....förstår att du blir ledsen..känner med dig...Tycker det e skitdåligt att dom nonchalerar dig på det sättet...men varför gifta sig på din födelsedag?
    kram
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-04-03 21:01:22 följande:
    Men gumman då....förstår att du blir ledsen..känner med dig...Tycker det e skitdåligt att dom nonchalerar dig på det sättet...men varför gifta sig på din födelsedag?kram
    Tack vännen!

Ja du fråga mig inte, för att irritera mig resten av livet kanske...jag vet inte!
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • mammailund85

Familjen Mu- förstår verkligen att du är besviken. Det är ju en sak att glömma bort det nån gång, men att inte ens gratta när du påminner dem att du fyller år. vilken dålig stil!  

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-04-03 21:11:24 följande:
    Tack vännen!Ja du fråga mig inte, för att irritera mig resten av livet kanske...jag vet inte!
    mm, asså man kan välja en annan dag av alla på året som inte är just din födelsedag..jag måste fråga, har din fam problem med att du valt å gifta dig med en kvinna? jag hoppas innerligt att du inte tar detta på fel sätt nu, utan att det finns inskränka människor. jag hamnade i en sådan diskution på kursen där jag gick, jag gick upp i atomer. Blev rasande. Folk e ju lite spiciella, inte alla men många......det var jag emot 2 andra, typ som hade den ena å den andra åsikten. att jag känner att jag kan fråga dig detta
    är därför att du varit så öppen med hur ditt liv ser ut, å jag ser det inte som ngt konstigt. men din mammas reaktion förbryllade mig...
    kram
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-04-03 21:16:10 följande:
    mm, asså man kan välja en annan dag av alla på året som inte är just din födelsedag..jag måste fråga, har din fam problem med att du valt å gifta dig med en kvinna? jag hoppas innerligt att du inte tar detta på fel sätt nu, utan att det finns inskränka människor. jag hamnade i en sådan diskution på kursen där jag gick, jag gick upp i atomer. Blev rasande. Folk e ju lite spiciella, inte alla men många......det var jag emot 2 andra, typ som hade den ena å den andra åsikten. att jag känner att jag kan fråga dig dettaär därför att du varit så öppen med hur ditt liv ser ut, å jag ser det inte som ngt konstigt. men din mammas reaktion förbryllade mig...kram
    I början kanske dem hade lite "problem" med det, men vi har varit tillsammans i 8 år jag och frugan och gifta i snart 4. Men man vet ju aldrig!

Såsom igår: Alla i familjen var bjudna till min far ink min mamma (dem är skilda) men inte jag och min familj...så ja jag börjar undra om det är något dem har problem med! Dem säger inget och oftast är dem helt "normala" gillar min fru som bara den.

Nä nu söta tjejer, nu ska jag och frugan mysa lite framför en go film!
    Massor av kramar till er alla och tack för alla gratulationer och varma ord {#lang_emotions_flower}
  • Malinski79

Stort GRATTIS på din födelsedag Familjen Mu (den varar ju iaf ett par timmar till{#lang_emotions_laughing})

Måste säga att det va ett MYCKET märkligt beteende av hela din familj {#lang_emotions_surprised} Ibland undrar man verkligen hur vissa personer är funtade...Ni kanske helt enkelt ska fråga vad som är "fel"..Men hur som helst,STORT GRATTIS än en gång!

Pregga: Va skönt att du kollade upp allt trots få symtom {#lang_emotions_wink} Ibland ska man va riktigt tacksam för sin instinkt...

Hoppas alla har/haft en mysig påsk,själv har jag haft en mysig dag med dottern + svärmor..Vi åkte iväg å shoppade skor tillsammans, å avslutade dagen med en middag hos svärmor å "svärfar"..Har världens bästa svärisar!!!!!!!! {#lang_emotions_laughing}

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-04-03 21:24:50 följande:
    I början kanske dem hade lite "problem" med det, men vi har varit tillsammans i 8 år jag och frugan och gifta i snart 4. Men man vet ju aldrig!Såsom igår: Alla i familjen var bjudna till min far ink min mamma (dem är skilda) men inte jag och min familj...så ja jag börjar undra om det är något dem har problem med! Dem säger inget och oftast är dem helt "normala" gillar min fru som bara den.Nä nu söta tjejer, nu ska jag och frugan mysa lite framför en go film!Massor av kramar till er alla och tack för alla gratulationer och varma ord
    mja låter ju lite konstigt måste jag säja, å 8 år e låååång tid. Hon är säkert helt underbar din fru, å säkert tycker dom om henne som person. Frågan e bara vad dom tycker om hela er situation.Men det ska ni ju i vilket fall som helst skita i.
    Ni är lyckliga å det e det enda som räknas, tycker däremot att du ska fråga dom rakt upp å ner om dom har ngt på hjärtat?! å förklara att du känner dig åsidosatt med din fam, när dom andra blir bjudna å inte ni, vilket för mig låter otroligt oförskämmt!
    Hoppas du å din fru får en jättemys kväll ihop{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10