• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Nallepuhmamma

Hej tjejer!

Vill önska er Glad Påsk.

Idag blir det att åka till mannens föräldrar och käka påskmiddag hoppas bara min jävla panik kan ge med sig nu bara. Är så jävla trött på den nu.

Antar lill*n ligger lite "lustigt" nu då jag inte känt plutten på ett tag nu men hoppas den vänder sig och ger morsan lite sparkar

• Lysmasken
    elinnnnn skrev 2010-04-03 12:11:35 följande:
    Lysmasken: åh kärleksmums som är så gott! Har du nåt smaskigt recept att dela med dig?
    Vad är det för recept du vill ha?

Dom är färdiga nu nästan håller på med glasyren för tillfället. Sen är det dax med pajen

Å duscha innan dom kommer å plocka undan tvätten. Hmm hur ska jag hinna
  • mammailund85
    Familjen Mu skrev 2010-04-03 10:31:21 följande:
    Tusen tack Malten och Pregga  Fick frukost på sängen av frugan och sessan och en vacker kopp med en skriven dikt på   eller ska kanske säga "i" för när man dricker (tex sitt kaffe) så kan man läsa den fina dikten allteftersom drycken "sinar" Glad Påsk tjejer!
    Vilken fin present!
  • mammailund85

Det är visst väldigt lugnt härinne nu i påskdagarna. Själv har jag inte så mycket för mig, var ju hemma hos familjen förra helgen och nu är de flesta kompisar på sina hemorter. 

Annars håller jag och min man på att smida planer inför framtiden. Det kan bli så att vi flyttar till irland nästa vår pga jobbmöjligheter för mannen. Nån som vet hur det funkar med föräldrapenningen om man flyttar utomlands? (tillfälligt) 
  • elinnnnn
    Lysmasken skrev 2010-04-03 12:59:32 följande:
    Vad är det för recept du vill ha?Dom är färdiga nu nästan håller på med glasyren för tillfället. Sen är det dax med pajenÅ duscha innan dom kommer å plocka undan tvätten. Hmm hur ska jag hinna
    kärleksmums recept :) inkl glasyr :) åh så himlans sugen. skynda skynda så hinner du , fast ändå ska du ta det lugnt och inte stressa för mycket för då kan man få SD :P:P:P Ha en fin dag hoppas det gick bra med paj och kaka
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • knyzzel

Glad Påsk på er alla. Ska fira lite ikväll med familjen å min lillebror. Farinmarinerad fläskfilè med klyftpotatis mums.... Tittar in senare i kväll kanske

• puchelina88

tjena tjejer
    gud vilket skönt väder;)
    ikväll blir det att grilla mumms;)
    ha en trevlig kväll!!

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-04-03 10:31:21 följande:
    Tusen tack Malten och Pregga  Fick frukost på sängen av frugan och sessan och en vacker kopp med en skriven dikt på   eller ska kanske säga "i" för när man dricker (tex sitt kaffe) så kan man läsa den fina dikten allteftersom drycken "sinar" Glad Påsk tjejer!
    åå va mys gumman :) hihi
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-03 12:15:47 följande:
    Hej tjejer!Vill önska er Glad Påsk.Idag blir det att åka till mannens föräldrar och käka påskmiddag hoppas bara min jävla panik kan ge med sig nu bara. Är så jävla trött på den nu.Antar lill*n ligger lite "lustigt" nu då jag inte känt plutten på ett tag nu men hoppas den vänder sig och ger morsan lite sparkar
    Gumman jag har inte känt mer än en puff igår....så vi får hoppas att dom liva upp sig snart.....
    Malten skrev 2010-04-03 13:36:04 följande:
    Det är visst väldigt lugnt härinne nu i påskdagarna. Själv har jag inte så mycket för mig, var ju hemma hos familjen förra helgen och nu är de flesta kompisar på sina hemorter.  Annars håller jag och min man på att smida planer inför framtiden. Det kan bli så att vi flyttar till irland nästa vår pga jobbmöjligheter för mannen. Nån som vet hur det funkar med föräldrapenningen om man flyttar utomlands? (tillfälligt) 
    har åxå tagit det bra lungt idag, ska måla ägg med lillan snart bara....e skittrött efter att inte kunnat sova i 2 dygn snart...känner mig pigg men ändå helt slut...Flytta till irland?? oj, vilket steg...
    knyzzel skrev 2010-04-03 15:47:23 följande:
    Glad Påsk på er alla. Ska fira lite ikväll med familjen å min lillebror. Farinmarinerad fläskfilè med klyftpotatis mums.... Tittar in senare i kväll kanske
    haha jaa kika in ikv så ses vi då =)
  • carohl

Glad påsk till er alla. Familjen Mu: grattis på din dag :)

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • Familjen Mu
    carohl skrev 2010-04-03 18:58:41 följande:
    Glad påsk till er alla. Familjen Mu: grattis på din dag :)
    Tack tack {#lang_emotions_flower}

Måste dock berätta "en" sak som ni gärna får kommentera om ni vill!

Som ni säkert redan förstått är det min födelsedag idag (3.e april) Förra året så gifte sig min ena bror sig just på min födelsedag, vilket jag ansåg lite konstigt. Men iallafall. Idag så gratulerade jag dem på sin 1års-bröllopsdag och skrev även något i stil med "Min födelsedag och er bröllopsdag...lite kul" Tusen tack fick jag till svar men inget grattis {#lang_emotions_surprised} Ingen annan har heller grattat mig mer än ni, frugan, lillan och min yngsta bror.

På förmiddagen ringde min mamma och sa: "Jaaa då var det 3.e april idag" Åh tänkte jag, vad gulligt! Men nä då fortsätter hon "...och det är din brors bröllopsdag"

"Ja jag vet mamma, men det är min födelsedag oxå" sa jag
    Nämen det är väl då inget sa hon!

Fy fan, vad jag blev ledsen av alla dessa händelser + då alla hormoner som jag inte kan kontrollera {#lang_emotions_cry} Det blev för mycket!
    Mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10