Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-05 20:09:06 följande:
    Jo men jag får vlödande hjärta att sätta regler osv fast min man säjer att barnen skall ha det.
    Och tösen hade vi ju 3 år innan lillebror blev till och då var ju hon ensam med oss och hade oss lindande sitt finger och fick i princip ALLT hon pekade på,men nu undrar jag inte om hon är svartsjuk då hon inte längre bara har oss för sig själv och inte får allt längre?
    Hon är superglad för sin lillebror iaf,men kanske känner sig arg för hon inte får alla dom sakerna längre eller bara har oss själv?

haha jag har vart ensam med min dotter i 11 1/2 år så jag vet exakt vad du menar, hon har åxå alltid fått allt hon pekat på å all min uppmärksamhet. sen är det så att ALLA barn går igenom faser i livet av bla trots, det tillhör det e så dom lär sig å utvecklas. jag var benhård emot min dotter när hon var mindre å många gng kände man sig som ett monster, MEN jag kan släppa på det nu när grunden e byggd.

kan säkert bli lite svartsjuka nu när lillen kommer även om hon såklart e glad då hon själv fortfarande e så liten.

Nallepuhmamma skrev 2010-08-05 20:11:01 följande:
    skönt att se en till som har en liten buse som är som en tonåring
    Pregga skrev 2010-08-05 19:56:28 följande:
    ÅÅÅ så tar värkarna fart IGEN-No shit....å va jag e öm över hela buken...*känner mig gnällig*
    Men vet du vad som är så bra??? Man FÅR gnälla Hoppas verklgien det startar snart så du slipper ha massa värkar bara och inget mer händer

mjo....hihi skönt att kunna göra det ibalnd....asså det behöver inte starta nu men värkarna ger sig inte å det känns ju lite efter många timmar...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:23:48 följande:
    Njut så mycket du kan för snart är de över :(
    vad ska jag njuta av ? haha värkarna eller min tonåring? *skratt*
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:34:26 följande:
    Haha både och ? haha fel de där blev då Flört Graviditeten knäppis Kyss
    haha ok, men det gör jag verkeligen, som sagt detta  emin sista graviditet så jag tänker njuta till fullo..för detta får jag aldrig uppleva igen..Kyss{#emotions_dlg.flower}
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:36:40 följande:

Fick höra för första gången mehn shit vad stor du är.... Vilket jag absolut inte tycker o inte mina sf mått hellerSkrattande 
    Vad sopm e stort varierar ju lite fr person till person å vad man e van å se ngn i för stl sen innan. jag som är en speta i vanliga fall får ju höra att jag e enorm nu, sen tycker jag att du har en perfekt gravidmage :) såå fin så {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:49:11 följande:
    Har ett sf mått på 31, har ju inte gått upp nå särskilt i vikt har ju iprincip bara fått en liten kula på magen :P
    aså vilken v e du i nu? sen gumman så ska man aldrig jämföra sig med ngn annan.
    jag tyckte jag var enorm med dottern men ser nu foton på en liten mage, hahaha MEN vet du, bara ett litet tag senare så hade jag min normala kropp tillbax. Sen fick jag erbjudande om att tävla i fitness, stenhård var jag tränad till tusen å hade tvättbräda osv...trots barn. sååå kanske lite mindre mage som gravid, å få tillbax sin egen figur...än att få kämpa pga jätte mage som gravid? jag vet att man vill vara STOOOR å att hela världen ska se, MEN det viktigaste e trots allt att du å bebis mår bra.
  • Bubbis10

Bad min dotter ta kort nu, ska bara lägga in dom i datan...såå kommer dom om en min..haha klart man älskar sin mage oavsett stl, jag älskar att jag e stor...men det e ju mkt för att jag alltid varit såå liten :)

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:59:19 följande:
    Jag är i v 38 :) nej jag vet att man inte ska gemföra sej var bara kul att få höra att man var stor trots att man själv plus flera andra tycker man är liten.
    har ungefär samma som med sonen så blir nog inte så svårt att få bort :)
    Malinski79 skrev 2010-08-05 20:54:40 följande:
    Men det tycker jag är gulligt...Det är inte alltid roligt att se ut som en gigantisk barbamamma som vaggar fram heller kan jag lova..Man får ju hela tiden höra "Men OJ när är det dags, hur många är det, är du säker på att det bara är en"???? m.m.
    nej jag förstår men sen sitter man sjjälv o gnäller att de är tungt o jobbigt me andning men dom som är större då hur jobbigt är de inte för dom då :P
    haha ok, ja jag själv tycker inte det e jobbigt att vara stor utan e nöjd som jag är :) sen kan jag tycka det e svårt att rulla mig ur sängen,hahaha som en strandad val. Men jag e supernöjd över min mage å det beror inte enbart på mina mått utan för att den e min :) sen ligger jag exakt på kurvan, nu kommer 2 bilder...hihi
  • Bubbis10

Som ni ser på bild nr 1 utan klänning så har den sjunkit rejält nu..haha

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-05 21:08:13 följande:
    Hihihi Pregga...Ja den är jätte fin!!! Kan tillägga att jag oxå ALLTID älskat min gravidmage och vet att jag kommer sakna den enormt mycket sen...Å det som jag kommer sakna mest är att jag troligtvis aldrig kommer få uppleva det igen Men kanske får övertala sambon om något år igen Eller så tycker jag bara det blir skönt när de blir lite äldre båda två, så då kanske jag bara vill njuta
    hihi tack gumman {#emotions_dlg.flower} jo men det e ju såå mys å jag vet ju att jag aldrig kommer få uppleva detta igen, så jag har lite blandade känslor inför alutet på grav nu...vill njuta så mkt jag bara kan nu av att vagga fram, samtidigt som man längtar efter lilleman :)
    haha jaa du får känna efter å sen ta ett snack med kärleken...hahaha
    Hur konstigt det än låter så, skulle jag skaffa fler så vill jag ha samma pappa som till min prins, å det lär inte hända..haha så inga fler här Flört
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-05 21:15:53 följande:
    Min har me sjunkigt känns som den pekar neråt numera :)
    Tycker du har jätte fin mage helt perfekt :)
    Men känner du så då e det säkert så åxå :)
    hihi tack så mkt, mitt mirakel vilar ju där inne..hihi
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10