Vi fortsätter, Bf aug 10
Och tösen hade vi ju 3 år innan lillebror blev till och då var ju hon ensam med oss och hade oss lindande sitt finger och fick i princip ALLT hon pekade på,men nu undrar jag inte om hon är svartsjuk då hon inte längre bara har oss för sig själv och inte får allt längre?
Hon är superglad för sin lillebror iaf,men kanske känner sig arg för hon inte får alla dom sakerna längre eller bara har oss själv?
haha jag har vart ensam med min dotter i 11 1/2 år så jag vet exakt vad du menar, hon har åxå alltid fått allt hon pekat på å all min uppmärksamhet. sen är det så att ALLA barn går igenom faser i livet av bla trots, det tillhör det e så dom lär sig å utvecklas. jag var benhård emot min dotter när hon var mindre å många gng kände man sig som ett monster, MEN jag kan släppa på det nu när grunden e byggd.
kan säkert bli lite svartsjuka nu när lillen kommer även om hon såklart e glad då hon själv fortfarande e så liten.
mjo....hihi skönt att kunna göra det ibalnd....asså det behöver inte starta nu men värkarna ger sig inte å det känns ju lite efter många timmar...
Graviditeten knäppis