elinnnnn skrev 2010-08-08 13:29:17 följande:
haha godmorgon!!!
jo fast här är det typ 2 dagar som jag är helt slut och inte orkar göra någonting, knappt ens ta en dusch, sen har jag 2-3 dagar som jag är "normaltrött" höggravid som man är och sen tröttdagar igen.. så jag tror nog mer att det går i perioder särskilt nu i slutet.
Pregga skrev 2010-08-08 13:05:56 följande:
Gumman, jag menade absolut inte att du inte var tacksam över att vara gravid, var INTE så jag menade alls....jag menar bara att tänk vad välsignade vi är :)
Vaknade nu av att lilleman puttade på mig, hahah såå mys :)
nädå såklart du inte menade det :) men ville bara förtydliga att jag älskar att vara gravid och har absolut njutit av den, men jag tycker som sagt att det räcker nu hahaha, vill ju ha ut vår fina dotter =)haha, ja det sistnämnda gör jag också. särskilt under natten. jag har kommit på det att jag har rättså många sd och värkar när jag sover. för jag vaknar helt plötsligt av att magen är stenhård, men nej ingen bebis än. förhoppningsvis nästa vecka =)
haha men läkaren sa till mig att det e mkt vanligt innan bf sätter igång på riktigt, att kroppen ställer in sig på vila....jag skrek just till HÖGT här, helsike va ont jag fick i muttan...lillan kom springandes..kändes som om jag sprack lite på insidan, helsike va ont det gjorde... haha klart du vill ha er fina dotter, jag känner ju samma sak, kom ut nu din lille buse...samtidigt så e detta min sista grav så blandade känslor. haha min dotter sa igår, sät till XXXX att jag vill ha ett syskon till sen, hahahaha
jo vi får hoppas nu att det händer ngt å det snart :)