Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Till dagens pinsamhet-Bad min granne byta glödlampa i mitt badrum...å ner föll det damm...PINSAMT!
    varför jag bad han byta? jo därför att hela stycket ur själva lampan lossnede med den gamla glödlampan å jag e livrädd för elektricitet..jag bara-ooops, dags att damma här ja, haha typ...han började skratta iallafall :)

• Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-07 17:15:22 följande:
    Hej hej

Är hemma efter lite besök hos kompisar. Skönt att få träffa lite folk! Blir ju galen här hemma.

Har sd/värkar nu. Trycker så neråt. De gör gott ont!

Tänk om det kunde starta omdentligt nu! Vill träffa lillskiten idag!
    hej hej :)

åh va trevligt å umgås lite med folk, sj känner jag mit totalt asocial nu, orkar inte umgås med ngn typ...e bara trött å vill vara ifred..men om det gör såå ont så kanske det e ngt på g nu då?, haha som inatt så hörde lillan mig vid 1 tillfälle typ...ååhhh, occhhhh AJ! ungen ropar fr sitt rum mitt i natten-pressa dominic- PRESSA, KOM IGEN!!!! hahahahahaa
    ssssssss8 skrev 2010-08-07 17:31:12 följande:
    Jo jag brukar också fundera om det tar ont åt bebisen när dom trycker och knycker och knycklar men tydligen inte

Då jag hört om de också som tyckt att den bästa förlossningen var när dom blev ingångsatt men ska se vad dom säger på måndag åt mig hoppas jag ¨åker in i natt istället med värkar förståss men det är nog för mycketr begärt.
    Sd har ändrat lite också så att det känns mera liksom neråt  och trycker mer på och lite onda också konstig känsla att förklara..
    jo asså han tog min hand å tryckte så hårt ner så jag kunde känna konturerna av min bebis, MEN å andra sidan så ska denna späda lilla kroppen igenom muttan på å en å det e la tryck om ngt kan jag tänka...
    ok, ja som sagt det där e upp till var å en å avgöra :)
  • Bubbis10

Jo läkaren sa det med ang min dotter som vbar med idag-Oj, va lika ni är..syns att ni är släkt..men det får ni nog höra en del, haha jaa det kan man nog säja :)

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 18:59:43 följande:
    Har någon av er också massa flytningar?

Jag får MASSOR i överflöd och fyller trosor på trosor och byter trosor 3-5 ggr per dag
    Har jag binda eller trosskydd på så luktar det apa (Instängt).
    Oj, näe så har inte jag det....kan du ha fått svamp?
  • Bubbis10
    lullelulle skrev 2010-08-07 19:52:10 följande:
    Kom att tänka på ngt...faderskapsbekräftelse. Tror vi helt glömt detta, ska det vara gjort innan barnet kommer el? hur går man till väga?
    När du föder på sjukan så frågar dom vem fadern är sen så skickas det till Fr å ni blir kallade dit att signera, det finns dom som kontaktar fr redan innan barnet e fött å få det avklarat direkt.
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-07 20:08:08 följande:
    När du föder på sjukan så frågar dom vem fadern är sen så skickas det till Fr å ni blir kallade dit att signera, det finns dom som kontaktar fr redan innan barnet e fött å få det avklarat direkt.
    nej nej flåt, jag menar att sjukan skickar det till skatteverket som i sin tur ger det i uppdrag till fr.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 20:59:08 följande:
    Nix har ingen svamp då vi nyss kollat det utan bara massa "härliga" flytingar
    Ok, men åh va underbart....haha en liten snigel på tråden, hahahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 21:00:46 följande:
    PREGGA:

Vad tusan gör du i denna tråden???
    Du ska ju vara på förlossningen och föda nu juh Du och Elinn hehe...

Har värkarna lugnat ner sig igen?
    haha vadå? vill du bli av med mig? hahaha jaa aså jag fick just min första värk här nu, men jag tar det lungt med..han kommer när han e redo även om hans mamma e lite otålig emellanåt..
    men nu har det vart lungt med värkar, har däremot varit onaturligt trött...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 21:26:48 följande:
    Haha nej nej nej det vill jag inte. Tänkte bara på så du slipper gå och bli lurad hela tiden

Fy har ni läst tråden här på FL om en (Iaf för mig en IDIOT) som gjorde sin 5 månaders bebis illa???

Fy fasen jag finner inga ord. Jag kunde och kan inte äns skriva i tråden för jag blir garanterat utslängd från FL då.
    Mår så illa och blir ledsen när man läser sådant
    Ett försvarslöst barn helt enkelt. Nog för att alla kan tappa fattningen men HUR kan man bara göra så?

Brr ryser. Vill bara ta ungen och krama om den
    hahaha ok, kände mig lite mobbad där ett tag, haha

JO jag har läst det å svarat. mår illa av sånt!
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 21:32:30 följande:
    ja det e skrämmande, behöver jag säja att jag inte höll med henne eller ömkade.Kräks
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10