tetta skrev 2010-08-07 17:15:22 följande:
Hej hej
Är hemma efter lite besök hos kompisar. Skönt att få träffa lite folk! Blir ju galen här hemma.
Har sd/värkar nu. Trycker så neråt. De gör gott ont!
Tänk om det kunde starta omdentligt nu! Vill träffa lillskiten idag!
hej hej :)
åh va trevligt å umgås lite med folk, sj känner jag mit totalt asocial nu, orkar inte umgås med ngn typ...e bara trött å vill vara ifred..men om det gör såå ont så kanske det e ngt på g nu då?, haha som inatt så hörde lillan mig vid 1 tillfälle typ...ååhhh, occhhhh AJ! ungen ropar fr sitt rum mitt i natten-pressa dominic- PRESSA, KOM IGEN!!!! hahahahahaa
ssssssss8 skrev 2010-08-07 17:31:12 följande:
Jo jag brukar också fundera om det tar ont åt bebisen när dom trycker och knycker och knycklar men tydligen inte
Då jag hört om de också som tyckt att den bästa förlossningen var när dom blev ingångsatt men ska se vad dom säger på måndag åt mig hoppas jag ¨åker in i natt istället med värkar förståss men det är nog för mycketr begärt.
Sd har ändrat lite också så att det känns mera liksom neråt och trycker mer på och lite onda också konstig känsla att förklara..
jo asså han tog min hand å tryckte så hårt ner så jag kunde känna konturerna av min bebis, MEN å andra sidan så ska denna späda lilla kroppen igenom muttan på å en å det e la tryck om ngt kan jag tänka...
ok, ja som sagt det där e upp till var å en å avgöra :)